eitaa logo
. اوهام .
2 دنبال‌کننده
165 عکس
41 ویدیو
5 فایل
• یانور 🌟 . • بریز قهوه تلخ جهاد در کامم که خواب را بپراند، که هشیار کند . • ساکن‌سیاره‌غم 🪐 . • قلم‌است‌وچاي .
مشاهده در ایتا
دانلود
. اوهام .
حتی امشب هم شبِ عجیبیه .
تابستون ٤٠٣ من رو ساخت . انگار که تکه گلی باشم توی دست‌های سفالگر ماهر . من رو شکل داد . تغییر داد و حالا بین دادوبیداد پاییز و سرما من رو به آغوش کوره فرستاده تا سفال ارزشمندی بشم . و این ارزش فقط به دو شرط ممکنه . من بخوام که او بخواد . آفتاب ۳۱ شهریور که رو به غروب رفت ؛ برگشتم و رو به تمامِ خاطرات و تصمیمات و اتفاقات خندیدم . آخیش سر دادم .. امسال زندگی کردم ؛ توی ریزترین مسائل تونستم لااقل به 'خودم' ثابت کنم که میتونم . ممکنه . بلدم .
تنهایی بهمون یاد میده که ؛ یا یاعلي میگی و بلند میشی و زندگیت رو آباد میکنی . یا میشینی یه‌گوشه و میزاری حوادث به‌تاخت استخون‌های زندگیت رو خورد کنه .
هدایت شده از  . ساکت .
📪 پیام جدید https://eitaa.com/58004299/488 ممنون باعث شدی یه لبخند هر چند کمرنگ بشینه رو لبم :)
. اوهام .
📪 پیام جدید https://eitaa.com/58004299/488 ممنون باعث شدی یه لبخند هر چند کمرنگ بشینه رو لبم :) #د
آخه چرا وقتی انقد خوشگلی میزاری لبخند از روی لبات ترك بشه بنده‌ی‌خدا ؟ : )
هدایت شده از  . ساکت .
📪 پیام جدید https://eitaa.com/58004299/495 چون انقد ضربه خوردم و شکستم که دیگه توان لبخند زدن رو ندارم.
. اوهام .
📪 پیام جدید https://eitaa.com/58004299/495 چون انقد ضربه خوردم و شکستم که دیگه توان لبخند زدن رو ند
ولی هیچ چیزی انقدر مهم نیست که نعمت لبخند رو از صورتت بگیره ؛ تازه تو چندهیچ از خیلیا توی این کره‌ی‌خاکی جلوتری . تو بچه‌ی‌ حضرت‌زهرایی‌ ها :) خودتو نباز ! هرطوری هم هستی خجالت نکش . ازشون بخواه خودشون تربیتت کنن برای غم‌های وقت و بی‌وقتی که میان سراغت . برای ثانیه‌هایی که توی تتهایی غرق میشی *
و امان از ضربه‌های آدم‌ها ؛ امان . هیچوقت نزار این سختی‌ها و غم‌ها باعث بشن ذره‌ای شبیهِ‌شون بشی . حتی سرسوزنی !
اصن خودت توی آینه به خودت نگاه کنی دلت میاد خنده مهمون صورتت نشه ؟
هدایت شده از  . ساکت .
📪 پیام جدید https://eitaa.com/58004299/499 دلم نمیاد. ولی وقتی دلیلی نباشه برای خنده چی ؟
. اوهام .
📪 پیام جدید https://eitaa.com/58004299/499 دلم نمیاد. ولی وقتی دلیلی نباشه برای خنده چی ؟ #دایگو
سوال سختیه ؛ نیاز به تقلب دارم * ولی هرجوری که بهش فکرمیکنم میبینم خنده‌ که دلیل نمیخواد ، بهونه میخواد . اگه هر روز به خودمون یادآوری کنیم پدرمهربونی داریم که منتظر شنیدن صدایِ ماهاست رو به قبله با لبخند بهش سلام نمیکنیم ؟
هدایت شده از  . ساکت .
📪 پیام جدید https://eitaa.com/58004299/506 :)))))))))))