. اوهام .
📪 پیام جدید https://eitaa.com/58004299/488 ممنون باعث شدی یه لبخند هر چند کمرنگ بشینه رو لبم :) #د
آخه چرا وقتی انقد خوشگلی میزاری لبخند از روی لبات ترك بشه بندهیخدا ؟ : )
هدایت شده از . ساکت .
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/58004299/495
چون انقد ضربه خوردم و شکستم که دیگه توان لبخند زدن رو ندارم.
#دایگو
. اوهام .
📪 پیام جدید https://eitaa.com/58004299/495 چون انقد ضربه خوردم و شکستم که دیگه توان لبخند زدن رو ند
ولی هیچ چیزی انقدر مهم نیست که
نعمت لبخند رو از صورتت بگیره ؛
تازه تو چندهیچ از خیلیا توی این کرهیخاکی جلوتری . تو بچهی حضرتزهرایی ها :) خودتو نباز ! هرطوری هم هستی خجالت نکش . ازشون بخواه خودشون تربیتت کنن
برای غمهای وقت و بیوقتی که میان سراغت .
برای ثانیههایی که توی تتهایی غرق میشی *
و امان از ضربههای آدمها ؛ امان .
هیچوقت نزار این سختیها و غمها باعث بشن ذرهای شبیهِشون بشی . حتی سرسوزنی !
. اوهام .
📪 پیام جدید https://eitaa.com/58004299/495 چون انقد ضربه خوردم و شکستم که دیگه توان لبخند زدن رو ند
بیاید برای شادی قلب اوشون ۱٤ تا صلوات بفرستیم . .
هدایت شده از . ساکت .
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/58004299/499
دلم نمیاد. ولی وقتی دلیلی نباشه برای خنده چی ؟
#دایگو
. اوهام .
📪 پیام جدید https://eitaa.com/58004299/499 دلم نمیاد. ولی وقتی دلیلی نباشه برای خنده چی ؟ #دایگو
سوال سختیه ؛ نیاز به تقلب دارم *
ولی هرجوری که بهش فکرمیکنم
میبینم خنده که دلیل نمیخواد ، بهونه میخواد .
اگه هر روز به خودمون یادآوری کنیم
پدرمهربونی داریم که منتظر شنیدن صدایِ ماهاست
رو به قبله با لبخند بهش سلام نمیکنیم ؟
هدایت شده از . ساکت .
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/58004299/506
:)))))))))))
#دایگو
ولی در کل میتونم بگم روز خیلیخوبی بود چون صبح به خودم ثابت کردم میتونم زودتر بیدار شم . راه بنبستی وجود نداره .