eitaa logo
روابط عمومی پلیس
5.1هزار دنبال‌کننده
44هزار عکس
13.2هزار ویدیو
191 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
رأی میدهم...☝️🇮🇷
هدایت شده از روابط عمومی مرکز آموزش ثامن الائمه علیه السلام مشهد
هدایت شده از روابط عمومی مرکز آموزش ثامن الائمه علیه السلام مشهد
🔻چی میشم اگه همه مشارکت کنیم؟ 🔻تعرض دشمن در صورت وجود فاصله بین ملت و نظام 🌹مقام معظم رهبری مدظله العالی 🔻بین ملت و نظام فاصله می افتند و آن وقت است که دشمن می تواند هر کاری انجام دهد و به کشور تعرض کند.
🔻حضور حداکثری آحاد مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بسیار مهم است و مردم با حضور حداکثری خود در این راهپیمایی، پاسخ دندان شکنی به دشمنان خواهد داد.
هدایت شده از یااباعبدالله الحسین(ع)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‌🎥 خواص لحظه شناس مثل حاج مهدی رسولی... بدون لکنت و با صراحت حرفش را زد! در حرم امام رضا علیه السلام و در حضور خیل مردم هم زد، پاسخش را هم به خوبی از مردم گرفت... درود بر غیرت و بصیرتت، حقا که یار واقعی ولی امرت هستی
هدایت شده از ستادفراجا
راهپیمایی ۲۲ بهمن من ؛ چشم انداز انقلاب ایران را، آب و برق مجانی نمی‌دانم ... از نگاه من، انقلاب ایران در تدارک آماده کردن جهان است برای پاگشایی تنها کسی که بتواند مرا به مقام انسان کامل برساند. ※ من به احترام امامی که صدای قدومش نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود می‌ایستم و می‌خواهم که وفادار بمانم. ؛ وفاداران به مسلم، در صحنه‌ی بعد، وفاداران به امام در "کرب و بلا" بودند... 🇮🇷
🔻دهه فجر آئینه ای است که خورشید در آن درخشید و به ما منعکس شد
هدایت شده از روابط عمومی مرکز آموزش ثامن الائمه علیه السلام مشهد
🗳 انتخابات، سیلی به چهره‌ی دشمنان 🌹مقام معظم رهبری مدظله العالی 🔻حقیقتاً انتخابات، سیلی به چهره‌ی دشمنان این ملت است. آنچه مهم است، این است که مردم حضور پیدا کنند؛ البته این هم مهم است که به نامزدهای صالح رأی بدهند. هر دو مهم است، لیکن حضور در درجه‌ی اول است. ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
هدایت شده از ستادفراجا
30.53M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
انفجار نــــور بــــود...! این نور خاموش نخواهد شد! 👌 آییم
هدایت شده از روابط عمومی ف انتظامی کردستان
🔻روز شمار انقلاب 🇮🇷بیست ویکم بهمن ماه۱۳۵۷ 📌دست‌يابي مردم به اسلحه‌خانه نيروی هوايی و شدت يافتن درگيری مسلحانه مردم و نظاميان؛ انتشار متن فتوای امام مبنی بر باطل بودن قسم وفاداری ارتشيان به شاه؛ اعلام منع عبور و مرور از ساعت چهار و سی دقيقه عصر توسط ارتش شاه؛ انتشار حكم امام درباره‌ی ماندن مردم در خيابان‌ها؛ پيوستن نيروي دريايی و هوايی به مردم 🔺ساعت 10 صبح اسلحه‌خانه‌ی نيروی هوايی به همت مردم و كمك همافران فتح شد. ساعاتي بعد كلانتري‌هاي 9، 10، 11، 12، 16، 26 و كلانتري نارمك به دست مردم افتاد. مردم تانك‌ها و نفربرها را به خيابان‌ها آوردند و به يكديگر روحيه مي‌دهند. فرمانداري نظامي كه دست‌پاچه شده‌است، در آخرين اعلاميه‌اش كه بارها از راديو پخش شد، ساعت منع عبور و مرور را چهار و نيم عصر اعلام كرد. امام خميني در پاسخ به دستور فرمانداری پيامی به اين شرح صادر فرمودند: «اعلاميه‌ امروز حكومت نظامي، خدعه و خلاف شرع است؛ مردم به هيچ وجه به آن اعتنا نكنند، برادران و خواهران عزيزم، هراسی به خود راه ندهيد كه به خواست خداوند تعالی، حق پيروز است.» مردم خيابان‌ها را ترك نكردند
هدایت شده از روابط عمومی ف انتظامی کردستان
🔻☝️☝️ 🔻بیانات رهبر معظم انقلاب باموضوع به دهه فجر و ۲۲ بهمن: 📌دهه‏ى فجر مقطع رهايى ملت ايران است. 📌دهه‏ى فجر و بيست‏ودوم بهمن را قدر بدانيد. 📌مراسم روز بيست‏ودوم بهمن براى ما جزو حساس‏ترين و پرمعناترين مراسم است.
هدایت شده از روابط عمومی ف انتظامی کردستان
🔻پای آن عهد که بستیم هستیم ...🇮🇷 همه می آییم✌️✌️✌️✌️✌️✌️🇮🇷🇮🇷🇮🇷 وعده ما راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه✌️✌️✌️✌️✌️✌️ 🔻
خاموش شدن دستگاههاي استخراج رمز ارز در شهرستان بندرلنگه فرمانده انتظامي شهرستان بندرلنگه از شناسايي و کشف 7 دستگاه استخراج رمز ارزقاچاق در اين شهرستان خبر داد.
هدایت شده از محمدیاسین/محمدجواد جودکی
🔻راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن فردا همزمان با سراسر کشور در شهرهای استان مرکزی برگزار می شود. 🔻 این راهپیمایی فردا ساعت ۱۰ صبح با حضور دشمن شکن مردم اراک از میدان شهدا آغاز و راهپیمایان در ادامه از پل خیبر - خیابان محسنی - خیابان شیخ فضل الله نوری و میداران سرداران عبور و در مصلای بیت المقدس این شهر تجمع می کنند.
هدایت شده از روابط عمومی انتظامی لرستان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا: ⭕️حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک سرمایه بزرگ برای انقلاب است.