eitaa logo
روابط عمومی پلیس
4.9هزار دنبال‌کننده
41.8هزار عکس
12.6هزار ویدیو
180 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
✅ تمام کوشش شیطان ! ✍امام خمینی(ره): بپرهیزید از اینکه خدای نخواسته حبّ دنیا و حبّ نفس بتدریج در شما رو به فزونی نهد، و کار به آنجا رسد که شیطان بتواند ایمان شما را بگیرد. گفته می‏شود تمام کوشش شیطان برای ربودن ایمان است. تمام وسایل و جدّیت های شبانه‏روزی او برای این است که ایمان انسان را برباید. کسی سند نداده که ایمان شما ثابت بماند. شاید ایمان «مستودع» باشد، و آخر کار شیطان از شما بگیرد، و با عداوت خداوند تبارک و تعالی و اولیای او از دنیا بروید. یک عمر از نعمت های الهی استفاده کرده، سر سفره امام زمان (ع) نشسته، و آخر کار خدای نخواسته بی‏ایمان و با دشمنی با ولی نعمت خود جان بسپرید. بکوشید اگر عُلقه، ارتباط، و محبّتی به دنیا دارید، قطع نمایید. 📚جهاد اکبر ،ص۶۵ ✍ايمان «مُستَقَرّ» ايمان پايداری است كه براى هميشه ، همراه انسان است و ایمان «مستَوْدَع»[۱]ايمان ناپايدارى است كه پس از مدّتى، از انسان جدا مى گردد، بدين معنا كه گوهر ايمان ، مدّتى به صورت امانت ، در اختيار اوست ، امّا به دليل اين كه نمى تواند از آن خوب پاسدارى كند ، آن را از دست مى دهد . [۱]تعبير «مستقر» و «مستودع» ، از آيه ۹۸ از سوره انعام گرفته شده و رواياتى كه اين آيه را بر ايمان پايدار و ناپايدار تطبيق كرده اند، ظاهرا تأويل آيه را بيان كرده اند ، نه تفسير آن را.
هدایت شده از یا صاحب الزمان
🔻 دلایل رد صلاحیت لاریجانی در انتخابات ١۴٠٠ از زبان آیت الله جنتی: ١. مواضع سیاسی از جمله فتنه ٨٨ ٢. حمایت از افراد رد صلاحیت شده ٣. مداخله یکی از فرزندان در قراردادهای ساختمانی مجلس در هنگام ریاست ۴. اقامت منسوبان درجه یک در انگلیس و آمریکا ۵. سفرهای متعدد اعضای خانواده به خارج از کشور ۶. عدم رعایت اصل ساده زیستی ٧. سهیم بودن در بخش هایی از نابسامانی و وضعیت موجود ❌ آیا چیزی تغییر کرده است؟ خیر.
هدایت شده از .
🌹نهج البلاغه بخوانیم 🔻حکمت یازدهم نهج البلاغه 🌷وقتی بر دشمن غلبه کردی ، گذشت از او را شکرانه پیروزی بر وی قرار ده.
هدایت شده از .
🔸شهید سلیمان رحیمی 🔸 تاریخ شهادت : 1384/10/20 🔸 محل شهادت : ایرانشهر 🔸 علت شهادت : درگیری با اشرار مسلح 🔹 اشرار مسلح
هدایت شده از تبلیغات
🌹بخشی از متن نامه مقام معظم رهبری مدظله العالی به دانشجویان حامی مردم فلسطین در دانشگاه‌های ایالات متحده آمریکا. 🔻دولت آمریکا و شرکایش، حتّی از یک اخم در برابر این تروریسم دولتی و ظلم مستمر، دریغ کردند. امروز هم برخی اظهارات دولت ایالات متّحده در قبال جنایت هولناک غزّه بیش از آنچه واقعی باشد، ریاکارانه است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📸 |مهمترین دستاوردهای دولت سیزدهم در حوزه اشتغال 🔹با اهتمام رئیس‌جمهور شهید در کمتر از ٣ سال، تلاش‌های بسیاری در مسیر ایجاد فرصت‌های شغلی و کاهش نرخ بیکاری انجام گرفت که برخی از مهمترین آن‌ها در داده‌نمای فوق قابل مشاهده است.
هدایت شده از H.G
📣 اطلاعیه مراسم بزرگداشت ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) 🎤 سخنران: حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی (رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا) 🎙 همراه با عزاداری سنتی 📅 زمان: دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ ⏰ ساعت ۹ صبح 🕌 مکان: بندرعباس _ گلزار مطهر شهدا ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
برق رسانی به ۴۵۰ روستای فاقد برق بخشی از تلاش‌های دولت سیزدهم 🔸از اقدامات مهم دولت آیت‌الله رئیسی می‌توان به برق‌رسانی به ۴۵۰ روستای فاقد برق (روستا‌های بالای ۱۰ خانوار و زیر ۱۰ خانوار جمعیت زیرشبکه و در مناطق صعب‌العبور) نام برد. 🔸عبور موفق از تابستان و زمستان ۱۴۰۰، ۱۴۰۱ و تابستان ۱۴۰۲ بدون خاموش، ارتقای توان تولید واحد‌های نیروگاهی موجود به ظرفیت ۱۰۳۵ مگاوات در دوره اوج بار ۱۴۰۱ و میزان ۱۳۰۰ مگاوات در دوره اوج بار ۱۴۰۲، تعمیرات نیروگاهی (دوره‌ای و اساسی) به میزان ۹۳۶۴۱ مگاوات در سال ۱۴۰۱ و ۳۶۲۷۲ مگاوات در سال ۱۴۰۲ رخ داد.
هدایت شده از روابط عمومی ع س استان کرمانشاه
🔻احیای 1500 معدن راکد در 3 سال فعالیت دولت 🔹به گفته معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، در دوره 3 ساله خدمت رئیس‌جمهور شهید، یک‌هزار و 500 معدن راکد احیا و بخش معدن مردمی شد
هدایت شده از روابط عمومی ع س استان کرمانشاه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥موشن گرافی رهاورد سفر رئیس جمهور دولت سیزدهم «شهید سید ابراهیم رئیسی به استان
هدایت شده از یا فاطمه زهرا (س)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏴پوشش خبری مرکز صداوسیما استان کرمان از برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در ستاد انتظامی این استان🏴 🔰 این مراسم با حضور رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان حجت الاسلام توکلی، حجت الاسلام امیری فر رئیس عقیدتی سیاسی استان، فرمانده انتظامی استان سردار فرشید و جمع کثیری از کارکنان انتظامی در مسجدالزهرا (س) ستاد فرماندهی انتظامی استان کرمان برگزار شد. 🕛زمان پخش: ✅️مورخه ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ خبر ساعت ۲۲۰۰
هدایت شده از روابط عمومی آ.شرقی
🔷 "بخشی از نامه رهبر انقلاب اسلامی به جوانان حامی فلسطین"
هدایت شده از جوان انقلابی
امام علی (ع): هرگاه هدیه ای برای تو فرستند آنرا به صورت افزون تر پاداش ده با اینحال فضیلت از آن آغازگر است.
هدایت شده از یا فاطمه زهرا (س)
✅دستاوردهای دولت سیزدهم✅ ☑️ رونمایی از سامانه چک الکترونیک : 🔻بانک مرکزی آبان ماه سال قبل ، چک الکترونیک را رونمایی کرد.... 🔻چک الکترونیک ، نوع جدیدی از چک است که با دارا بودن تمام قوانین چک کاغذی ، با یک امضای الکترونیکی ، اعتبار پیدا کرده و به صورت دیجیتال ، صادر می شود .... 🔻این چک ، امنیت بیشتری نسبت به عملکرد نقد شوندگی ، نسبت به چک های کاغذی دارد و با همین هدف ، بانک مرکزی ، سامانه چکاد را ، برای ارائه چک امن دیجیتالی ، راه اندازی کرده است.....
هدایت شده از یا صاحب الزمان
🔻 در روز گذشته در استان سیستان و بلوچستان ۱۷۷ پروژه راهداری به ارزش ۳۵ هزار میلیارد ریال و۱۸۲ کیلومتر بزرگراه افتتاح شد. ازابتدای دولت ۱۰۰۰ کیلومتر راه روستایی و۳۴۰ کیلومتر بزرگراه دراستان سیستان وبلوچستان احداث شده است که تا قبل از این دولت در بخش بزرگراهی ۳۳۰ کیلومتر احداث شده بود.
هدایت شده از روابط عمومی آ.شرقی
🔷 علل و عوامل و چرایی انقلاب اسلامی 👆✌️