eitaa logo
روابط عمومی پلیس
5.1هزار دنبال‌کننده
44.5هزار عکس
13.4هزار ویدیو
191 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
🔹 تجمع اعتراضی مردم اردبیل به شایعه انتقال سیدحسن عاملی به تبریز 🔸 در پی طرح انتقال به شهر تبریز و آذربایجان شرقی به عنوان نماینده ولی فقیه در این استان، مردم شهر اردبیل با بستن بازارها و راه‌پیمایی خیابانی با این انتقال مخالفت کردند. 🔺پ ن: وقتی برای همه مردم اعم از نماز گذار و غیره پدری بکنی و دادشان را از تریبون نماز جمعه فریاد بزنی و منافع امت را بر منافع خانوادگی و جناحی مقدم بداری این‌گونه در دل مردم جای می گیری که مردم به هیچ قیمتی حاضر نخواهند بود تو را از دست بدهند. قبلا نیز چند سال قبل وقتی بحث انتقال آیت الله عاملی به زنجان مطرح شد، مردم اردبیل با تجمع اعتراضی چنین اجازه ای را ندادند. یک راننده کامیون می گفت: حتی لوتی‌های شهر هم با قمه به دست در خیابان فریاد می زدند چه کسی می خواهد ما را بی پدر کند؟!
شهید خرید تضمینی از کشاورزان رو بیش از دو برابر کرد و نتیجه تامین نیاز آرد کشور شد!
🔻اینفوگرافی ویژگی‌های رئیس جمهور تراز انقلاب اسلامی در بیانات مقام معظم رهبری
🔻مردم به دنبال که باشند: ❇️مردم ایران رئیس جمهوری می‌خواهند مانندشهیدرئیسی که: ✅نسبت به معیشت مردم حساس باشد ✅درد کارگر را بفهمد ✅اوضاع بازنشستگان را بداند ✅زحمات کشاورزان را بفهمد ✅دغدغه کادر درمان خصوصا پرستاران را درک کند ✅جوانان و مسائل آنان را دغدغه بداند 🔻اشتغال 🔻ازدواج 🔻مسکن ✅فرهنگیان را تکریم کند ✅صلابت و اقتدار نیروهای مسلح را ارتقا دهد ✅کارکنان دولت را دریابد ✅جامعه بدون درآمد کشور را حس کند ✅فرمایشات و منویات رهبری را راهبرد نظام بداند 🔻دریک کلام رئیس جمهوری که امور مربوط به نظام،کشور،مردم را درسطح داخل وبین الملل با قدرت وجدیت دنبال کند
🔻از اتصال ولت تلگرام به ربات هر پروژه ای اکیدا خود داری کنید! 🔹ولت تلگرام، به دلیل اضافه شدن ایران به لیست کشور های تحت تحریم ایالات متحده، در این حیطه، در دسترس ایرانیان قرار ندارد و احتمال مسدود شدن دارایی شما تا زمانی نامشخص بسیار بالاست. 🔹گزینه ای که در تصویر مشخص کردم، باید خط قرمز شما هنگام اتصال کیف پول باشد. 🔹بهترین کیف پول بلاکچین TON که به صورت غیرحضانتی جهت اتصال در اختیار شماست، Tonkeeper می باشد که با خط سبز در تصویر نشان داده شده.
رهبر معظم انقلاب اسلامی: 👌ساده‌زیستی و کاهش تشریفات در سلوک شخصی و حکومتی دولت به خصوص شخص آقای رئیس‌جمهور برای من چشم‌گیر است.
🌹نهج البلاغه بخوانیم 🔻حکمت هفتم نهج البلاغه 🌷صدقه دارویی است سودمند و کردار بندگان در این جهان پیش رو چشم آنان در آن جهان است.
🔸شهید عبدالکریم رمرودی 🔸 تاریخ شهادت : 1381/07/09 🔸 محل شهادت : زاهدان-نصرت آباد 🔸 علت شهادت : وازگونی خودرو 🔹شهید عبدالکریم رمرودی در سال 1381 در سیستان و بلوچستان در یه سانحه به علت واژگونی خودرو به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
🔻 سلنا گومز، بازیگر مشهور آمریکایی، با ۴۲۹ میلیون کاربر از اینستاگرام خارج شد! این بازیگر ۳۱ ساله که بالاترین تعداد دنبال‌کننده را در بین بازیگران داشت، گفت: خارج شدنم از اینستاگرام با ارزش‌ترین هدیه‌ای است که برای سلامت ذهنی‌ام به خودم داده‌ام. 🔻ما اثرات وحشتناک اینستاگرام را در خانواده ها بخصوص روی نوجوانان‌ می بینیم، ولی بی تفاوت از برخی رفتارها می‌گذریم .... کاش برای خود و جامعه بیشتر ارزش قائل بودیم.
🌹🌹بِسمِ الله الرَّحمنِ الرَّحیمِ🌹🌹 ........ 🌱🌱صبح بخیر 🌱🌱....... 🗓 تقویم| یکشنبه ۲۰خرداد۱۴۰۳ ۹ ژوئن ۲۰۲۴ میلادی ۲ ذی الحجه ۱۴۴۵ هجری قمری ذکر روز :: یا ذَالْجَلالِ وَالْاِکْرام؛ ای صاحب جلال و بزرگواری 🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸 قَالَ علی (علیه السلام): لَا يَكُونُ الصَّدِيقُ صَدِيقاً حَتَّى يَحْفَظَ أَخَاهُ فِي ثَلَاثٍ: فِي نَكْبَتِهِ وَ غَيْبَتِهِ وَ وَفَاتِهِ. حقوق دوستان (اخلاقى، اجتماعى): و درود خدا بر او، فرمود: دوست، دوست نيست مگر آن كه حقوق برادرش را در سه جايگاه نگهبان باشد: در روزگار گرفتارى، آن هنگام كه حضور ندارد، و پس از مرگ. حکمت ۱۳۴ نهج البلاغه 🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
پخش مستند شهید حامد ضابط از شبکه استانی تابان یزد
💢 🔻حجت الاسلام والمسلمین ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا ✍شرکت در انتخابات وظیفه ملی، شرعی و قانونی هر شهروند است.
آغاز جلسه اجرای طرح جهادی تبلیغ (نشست صمیمی روحانیون ساعس با کارکنان فرماندهی انتظامی استان اردبیل) با حضور ریاست محترم سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران