eitaa logo
روابط عمومی پلیس
4.9هزار دنبال‌کننده
40.9هزار عکس
12.3هزار ویدیو
178 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
به گزارش روابط عمومی پلیس، سرتیپ دوم پاسدار "محمد بهرامی" در جلسه کمیته فرهنگی قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه انتظامی کشور که مسئولیت آن به معاونت تبلیغات و روابط عمومی ساعس انتظامی محول گردیده است با بیان اینکه سربازان با تلاش و پشتکار، آینده مطلوب کشور را تضمین می‌کنند، اظهار داشت: کارکنان وظیفه باید بتوانند از دوران سربازی به بهترین نحو ممکن بهره برداری کرده و خود را برای ورود به جامعه و پذیرش مسئولیت های مهم آماده کنند. این مقام مسئول با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر پربارسازی دوران خدمت مقدس سربازی گفت: مهارت آموزی سربازان وظیفه مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است. وی با اشاره به تدابیر و فرمایشات فرمانده معظم کل قوا مبنی بر ضرورت ماهر شدن جوانان سرباز در طول خدمت گفت: قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه در حال اجرای دوره‌های مهارت آموزی سربازان وظیفه است تا از این طریق ضمن موثرتر کردن خدمت جوانان در طول دوران سربازی، زمینه اشتغال بعد از خدمت سربازی جوانان عزیز را به صورت پایدار فراهم کند. بهرامی با بیان اینکه مهارت آموزی و اشتغال جوانان یکی از دغدغه‌های مهم خانواده‌ها و آحاد جامعه است، گفت: مهارت آموزی کارکنان وظیفه یکی از نهضت های مهم در نیروهای مسلح است که این امر به ‌صورت ویژه در انتظامی کشور فراگیر شده است و اجرای این نهضت، مطمئناً به اشتغال پذیری جوانان کمک شایانی می کند. این مقام انتظامی به تحول جدی و اساسی در نگاه به مقوله سربازی اشاره و بیان داشت: دوران سربازی می تواند یکی از پله های ترقی و پیشرفت جوانان ایرانی محسوب شود؛ چراکه امروز در بحث سربازی یک نگاه جدید و تحول آفرین ایجاد شده است تا تاثیرگذاری این قشر جوان چه در دوران خدمت چه بعد از آن بیشتر شود. وی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های مهم قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح ترویج فرهنگ مهارت آموزی در طول خدمت و اشتغال جوانان سرباز بعد از پایان خدمت است، افزود: جایگاه سربازی مقامی بزرگ و ارزشمند است و همواره باید به تکریم مقام سرباز بپردازیم؛ چراکه شهدای گرانقدری در این لباس مقدس برای حفظ انقلاب و نظام اسلامی جان خود را فدا کردند و یکی از بهترین تکریم های عملی نسبت به آنان ، همین موضوع مهارت آموزی و افزایش قابلیت اشتغال زائی سربازان پس از پایان خدمت است. سردار بهرامی تشکیل قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح را فرصتی مناسب برای پربار کردن هرچه بیشتر دوران خدمت مقدس سربازی برشمرد و افزود: فراگیری آموزش‌های مهارتی در کنار سپری کردن دوران خدمت مقدس سربازی می‌تواند علاوه بر تربیت جوانان برای ورود به جامعه، زمینه‌ساز حضور این افراد در بازار کار و در نتیجه تشکیل خانواده و ایجاد جامعه‌ای سالم و پرنشاط شود. معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور در خاتمه تصریح کرد: با جدیت به دنبال فرهنگ سازی و ترویج حداکثری در جهت نهادینه سازی امر مهم مهارت آموزی کارکنان وظیفه در انتظامی کشور هستیم و می خواهیم آحاد جامعه به ویژه جوانانی که در سن خدمت مقدس سربازی هستند با این مزایا و برنامه های مفید بیشتر آشنا شوند. 🇮🇷 به کانال روابط عمومی پلیس بپیوندید⇩⇩⇩ https://eitaa.com/PR_Police
تله تئاتر "در حسرت کربلا" کاری از گروه هنری شهدای انتظامی مخاطبین می توانند جهت دیدن این تله تئاتر به آدرس زیر مراجعه کنند https://aparat.com/v/rdp340k
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: تمام تلاش خود را در بخش هایی که مسئولیت داشته ام به کارگرفته ام تا خدمات در خور و شان پیشکسوتان ارائه شود.
🔹حجت الاسلام ادیانی نماینده ولی فقیه در فراجا نماز در واقع نهی کننده فحشا و منکرات بوده و بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را کاهش می دهد.
🔰معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور: 🔹جایگاه سربازی مقامی بزرگ و ارزشمند است و همواره باید به تکریم مقام سرباز بپردازیم و یکی از بهترین تکریم های عملی نسبت به آنان ، همین موضوع مهارت آموزی و افزایش قابلیت اشتغال زائی سربازان پس از پایان خدمت است.
🔰رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی): 🌸نامگذاری امسال به سال«جهش تولید با مشارکت مردم»شعاری برجسته است واگر بابرنامه‌ریزی و تلاش مسئولان نوعی بسیج مردمی‌برای حضور در امر اقتصاد صورت گیرد تحقق شعار بسیار مهم «جهش تولید» ممکن خواهد شد.
نهج‌البلاغه، حکمت ۳۱۰ توکل و اعتماد به خدا 🔸امیرالمومنین عليه‌السلام: لاَ يَصْدُقُ إِيمَانُ عَبْدٍ حَتَّى يَكُونَ بِمَا فِي يَدِ اَللَّهِ أَوْثَقَ مِنْهُ بِمَا فِي يَدِهِ 🔹ايمان بنده‌اى درست نباشد جز آن كه اعتماد او به آنچه در دست خداست بيشتر از آن باشد كه در دست اوست.
🔻حکمت ۲۰۳ نهج البلاغه ؛ یاد مرگ و پرهیز کارى (اخلاقى)🔻 أَیُّهَا النَّاسُ، اتَّقُوا اللَّهَ الَّذِی إِنْ قُلْتُمْ سَمِعَ، وَإِنْ أَضْمَرْتُمْ عَلِمَ، وَبَادِرُوا الْمَوْتَ الَّذِی إِنْ هَرَبْتُمْ مِنْهُ أَدْرَکَکُمْ، وَإِنْ أَقَمْتُمْ أَخَذَکُمْ، وَإِنْ نَسِیتُمُوهُ ذَکَرَکُمْ. امام(علیه السلام) فرمود: اى مردم! از خدایى بترسید که اگر سخنى بگویید مى شنود و اگر چیزى را در دل پنهان دارید مى داند و بر مرگ پیشى گیرید که اگر از آن فرار کنید به شما دست مى یابد و اگر بایستید شما را مى گیرد و اگر فراموشش کنید شما را فراموش نخواهد کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
𖣔﷽𖣔 🔻حجاب یعنی من مسلمانم حجاب یعنی من با ایمانم حجاب یعنی من حسینی ام حجاب یعنی من فاطمی ام حجاب یعنی من زینبی ام حجاب یعنی من با خانواده ام حجاب یعنی من افتخار خانواده ام حجاب یعنی من سربلندی خانواده ام حجاب یعنی من بهترین دختر ، بهترین خواهر، بهترین همسر و بهترین مادرم حجاب یعنی من با ریشه ام حجاب یعنی من با حیا ام حجاب یعنی من عفیفه ام حجاب یعنی من پاکدامنم حجاب یعنی من ایرانی ام حجاب یعنی من با فرهنگ ام حجاب یعنی من دین فروش نیستم حجاب یعنی من وطن فروش نیستم حجاب یعنی من فرهنگ اسلامی را با فرهنگ غربی عوض نمی کنم
🌹سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران 🔻هدف دشمنان اندلسی کردن ایران اسلامی است و دشمنان در این مسیر ابتدا به دنبال ایجاد تردید و بعد تغییر و به‌وجود آوردن استحاله هستند.
امام علی (ع): پوشیده و محفوظ داشتن زن مایه آسایش بیشتر و دوام زیبایی اوست. (غرر الحکم 5820)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💌 ‏اگر خدا شهادت رو نصیبمون کرد بنده از شهدایی هستم که حتما یقه‌ی بی‌حجاب ها رو میگیرم اون دنیا (:🌿 شهید جواد محمدی❣️🍃
ضرورت حجاب از دیدگاه عقلی: اگر انسان عقلانی بدون نگاهی به فرامین دین به مسئله پوشش نگاه کند چقدر آن را ضروری میداند و چقد مجاب می شود بداب اینکه ضرورت دارد به حجاب،خودش را محجوب بکند و بپوشاند.
📸تصاویری از مادران،همسران و خواهران شهدا در دفاع مقدس که در اوج مصیبت و غم باز هم حواسشان به چادر روی سرشان بود...
تولیدی _عس_یگان _ویژه _گلستان
🌹🌹بِسمِ الله الرَّحمنِ الرَّحیمِ🌹🌹 ........ 🌱🌱صبح بخیر 🌱🌱....... 🗓 تقویم| سه شنبه ۲ مرداد۱۴۰۳ ۲۲ ژوئیه ۲۰۲۴ میلادی ۱۷ محرم ۱۴۴۶ هجری قمری ذکر روز : یا اَرْحَمَ الرّاحِمین؛ ای مهربان‌ترین مهربانان 🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸 قَالَ علی (علیه السلام): بِكَثْرَةِ الصَّمْتِ تَكُونُ الْهَيْبَةُ، وَ بِالنَّصَفَةِ يَكْثُرُ الْمُوَاصِلُونَ، وَ بِالْإِفْضَالِ تَعْظُمُ الْأَقْدَارُ، وَ بِالتَّوَاضُعِ تَتِمُّ النِّعْمَةُ، وَ بِاحْتِمَالِ الْمُؤَنِ يَجِبُ السُّؤْدُدُ، وَ بِالسِّيرَةِ الْعَادِلَةِ يُقْهَرُ الْمُنَاوِئُ، وَ بِالْحِلْمِ عَنِ السَّفِيهِ تَكْثُرُ الْأَنْصَارُ عَلَيْهِ. برخى از ارزش هاى اخلاقى (اخلاقى، اجتماعى): و درود خدا بر او، فرمود: با سكوت بسيار، وقار انسان بيشتر شود، و با انصاف بودن، دوستان را فراوان كند، و با بخشش، قدر و منزلت انسان بالا رود؛ و با فروتنى، نعمت كامل شود، و با پرداخت هزينه ها، بزرگى و سرورى ثابت گردد، و روش عادلانه، مخالفان را درهم شكند، و با شكيبايى در برابر بى خرد، ياران انسان زياد گردند. حکمت ۲۲۴ نهج البلاغه 🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸