eitaa logo
روابط عمومی پلیس
5.1هزار دنبال‌کننده
44.5هزار عکس
13.4هزار ویدیو
191 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
بررسی افق های روابط اقتصادی و بخش چهارم : اهداف آینده
# دیدار وبازدید 🌿 حضور ریاست محترم ع. س ف مرزبانی فراجا در ستاد ف مرزبانی استان خوزستان وانعقاد جلسه با کارکنان ع. س ورصد نمودن وضعیت حفظ قرآن کریم وحی # قرآن کریم
🔻مقام معظم رهبری (مدظله العالی ): همانگونه که در مسیر راهپیمایی اربعین با استحکام حرکت کردید، در راه حاکمیت توحید نیز مستحکم و همراه با اراده باشید و همیشه حسینی زندگی کنید و حسینی بمانید. 🔹این راه شما، اراده است. باید با اراده حرکت کرد. با تصمیم باید حرکت کرد. جاذبه‌ها برای زاویه ایجاد کردن از این صراط مستقیم کم نیست. همیشه بوده این زاویه‌ها امروز بیشتر از همیشه است. 🔹اراده‌ی قوی لازم است تا در مقابل این جاذبه‌های شیطانی بتوانید مقاومت کنید. اگر مقاومت کردید آن وقت قله را فتح خواهید کرد. کاری که از بعد از زمان رسول خدا تا امروز انجام نگرفت. قله‌ی حاکمیت دین خدا، حاکمیت حق، حاکمیت عدل، قله‌ی رسیدن به مقصود و غرض از خلقت انسانی که عبارت باشد از تکامل انسان، کمال بشری به این قله خواهید رسید. این کار، کار شماست. 🔹شما جوانهای امروز می‌توانید مایه‌ی امید باشید، مایه‌ی امیدید. بحث می‌توانید نیست. مایه‌ی امیدید. امروز هر کدام از شما یک مشعل نورانی می‌توانید باشید بر سر راه پیرامون خودتان و محیط پیرامونی خودتان. سعی کنید این را نگه دارید. تلاش کنید در این راه استقامت بورزید. فاستقم کما امرت و من تاب معک. استقامت مهم است.
حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس عقیدتی سیاسی فراجا 🔻امروز مصلحت عمومی جامعه اقتضا می‌کند که همگان هم با زبان و هم در عمل از طرح نور حمایت کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
صبح امروز آئین بدرقه کاروان پیاده روی اربعین حسینی فرماندهی انتظامی استان خراسان شمالی با حضور حجت الاسلام محمد حسین ایروانی رئیس عقیدتی سیاسی و سرهنگ علی حسین پور معاون هماهنگ کننده فرماندهی انجام شد .
📸گزارش تصویری 🔶 شروع بکار جلسه میز خدمت ویژه کارکنان، خانواده محترم شهدا و ایثارگران و اعضای محترم وابسته انتظامی با حضور معاونین فراجا و " حجت‌الاسلام والمسلمین عیسی خانه گیر"رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان در ستاد فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان 🔶 گفتنی است با تدابیر سردار " رادان " فرمانده کل انتظامی به منظور دیدار چهره به چهره مسئولان و رسیدگی به درخواست ها، پیشنهادها و ... این میز خدمت برگزار گردید.
دانلود+زیارت+عاشورا+علی+فانی+++متن.mp3
8.41M
🔸تلاوت زیارت عاشورا به نیت سلامتی و فرج آقا امام زمان (عجل الله تعالی فرجه شریف) ان شاءالله زمینه ساز ظهورش باشیم اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج بِحَقِ زِینَبِ کُبریٰ(سَلٰامُ الله عَلَیها)
🕊‌‌🌱 خدایا ؛ ما را عاقبت به حسین (ع) کن ! که او، همان خیرِ محض است ...🌿 صلی_الله_علیک_یا_اباعبدالله علیه السلام ❤️‍🩹 🌷
عشق حسین_13996241425.mp3
4.71M
🎧 | عشق حسین 🌍 بازم کربلایی‌ها... 🚨 آقا از دلیل سکوت غرب درباره اربعین می‌گویند 🏴 علیه‌السلام ‌📻 شنیدنی‌های رسانه نو+جوان ‌
تردد بیش از 173هزار زائر طی 24 ساعت گذشته از مرز مهران  فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه از ابتدای صفر تاکنون 683 هزار222 زائر از مرز مهران تردد داشته اند گفت:بیش از 173هزار353 زائر  طی 24 ساعت گذشته از مرز مهران تردد داشته اند. سردار" جمال سلمانی" در گفت و گو با خبرگزاری پلیس اشاره به اینکه وضعیت گرمای هوای مهران، زائران ورود خور را به شهر مهران مدیریت کنند، اظهار داشت: پلیس  به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات  رسانی به زائران در مرز مهران است و هم اکنون تردد زائران در مرزمهران روان و وبا حداقل ایستایی تردد می کنند. وی با اشاره به اینکه طی 24 ساعت گذشته  تعداد 173هزار353 زائر  از مرز مهران تردد داشته اند،اضافه کرد: از بامداد امروز 144هزارو 78 زائر خروج وبیش از 29هزار زائر از مرز مهران ورود کردند. فرمانده انتظامی  استان ایلام  با اشاره به اینکه در حال حاضر با تلاش وهمت همه مسئولان  زیرساخت های لازم به منظور تردد سهل و آسان برای تردد زائران اندیشیده شده است،تصریح کرد: زائران با توجه به گرمی هوا در شهر مهران و به منظور گرمازدگی برای افراد خردسال و کهنسال همراه آنان حتی المقدور تردد خودرا در طول روز کم و به ساعات خنک موکول کنند. سردار سلمانی در پایان گفت : زائران گرامی ضمن همکاری با خادمان خود در مجموعه انتظامی از ازدحام بی مورد در مبادی خروجی و مسیر های منتهی به پایانه مرزی خودداری و راه را برای تردد زائران در کم ترین زمان ممکن فراهم کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻تضعیف اقتدار پلیس به ضرر تمام مردم جامعه خواهد بود ردادی استاد دانشگاه: ما مدیران و کارشناسانی که زیر کولر نشسته اند و حقوقهای آنچنانی می‌گیرند را نادیده می‌گیریم و پلیسی که زیر آفتاب زخم زبان می‌شنود و صف اول مبارزه با قانون‌شکنی هست را مورد سرزنش قرار می‌دهیم و این انصاف نیست.
🔻آنچه را از سوی پروردگارتان به سوی شما فرستاده شده پیروی کنید
🔻حجت الاسلام والمسلمین «سیدعلیرضا ادیانی» نماینده ولی فقیه در فراجا 🔻راهپیمایی عظیم اربعین حسینی، فراخوان تمام آزادگان عالم و مقدمات آماده‌سازی برای ظهور امام عصر(عج) است که بالندگی و بیداری دینی مردم را به خوبی به تصویر کشیده است.
🔻چند کیلومتر تا قدس❗️ 🔻آن روزی که امام ما گفت "راه آزادی قدس از کربلا می‌گذرد"، بعضی‌ها گفتند شعار است! از کربلا گذشتیم و به دمشق رسیدیم به قدس هم خواهیم رسید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حال و هوای مرز تمرچین پیرانشهر مقابل موکب الحسین(ع)شهدای انتظامی استان آذربایجان غربی
✍حجت الاسلام ادیانی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا : حجاب قانون رسمی کشور ماست وهمه باید به آن احترام بگذارند و آن را اجرا کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥اقدامات امنیتی کارکنان تيپ دوم یگان های ویژه پاسداران فراجا در پایانه مرزی مهران
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مراسم بدرقه زائران اربعین حسینی در پایانه مرزی مهران توسط عقیدتی سیاسی هنگ مرزی مهران.