eitaa logo
روابط عمومی پلیس
5.1هزار دنبال‌کننده
44.5هزار عکس
13.4هزار ویدیو
191 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴سکوت جامعه در برابر بی‌حجابی؛ آغازی برای فروپاشی هویت ملی و فرهنگ اسلامی سجاد انجم‌شعاع مسأله بی‌حجابی که در جامعه امروز به شکل فزاینده‌ای به یک هنجار فرهنگی و اجتماعی تبدیل شده است، در واقع چیزی بیش از یک مسئله ظاهری است. وقتی حجاب، به‌عنوان یکی از اساسی‌ترین اصول اخلاقی و اسلامی، کنار گذاشته شود، این تنها یک مرحله از یک فرایند وسیع‌تر و بسیار پیچیده‌تر است. عدم پایبندی به این اصل به‌مثابه شکسته شدن سدهای اخلاقی و فرهنگی است که جامعه را از تهاجم بی‌حد و مرز عناصر بیگانه و منحرف محافظت می‌کند. تصویری که امروز از یک مترو در تهران می‌بینیم، نمادی است از بی‌توجهی گسترده به این اصل. آنچه در این تصویر شاهدش هستیم، تنها یک نمایش عمومی از بی‌حیایی نیست، بلکه نشانه‌ای از فروپاشی فرهنگی است که در سایه بی‌اعتنایی به مفاهیم اصیل اسلامی رخ داده است. اگر روزی حجاب به‌عنوان مرزی فرهنگی و دینی شکسته شود، دیگر نمی‌توان مرز دیگری برای کنترل بی‌قیدی‌ها تعیین کرد. جامعه‌ای که حجاب را کنار گذاشته، به تدریج دیگر هیچ قاعده و اصلی را محترم نخواهد شمرد. «آزادی‌خواهی بی‌حد و حصر» و نادیده گرفتن ارزش‌های دینی و فرهنگی، به فروپاشی هویت ملی و دینی می‌انجامد. ▫️از منظر سیاسی: این وضعیت می‌تواند نشانه‌ای از نفوذ فرهنگ‌های غربی و غیر اسلامی باشد که با هدف تضعیف ارکان جامعه ایرانی و اسلامی برنامه‌ریزی شده است. از زمان انقلاب اسلامی تا امروز، حجاب نه فقط یک مسأله دینی، بلکه نماد مقاومت فرهنگی و سیاسی در برابر استعمار فکری و فرهنگی غرب بوده است. حال، با بی‌توجهی به این نماد، در واقع به‌تدریج شاهد هستیم که جامعه از هویت مقاوم و ایستادگی خود فاصله می‌گیرد و به سوی تسلیم در برابر هجوم فرهنگی غربی پیش می‌رود. ▫️از منظر اجتماعی و فرهنگی: جامعه‌ای که مرزهای اخلاقی خود را نادیده می‌گیرد، به سرعت به سوی آنارشی و بی‌نظمی حرکت خواهد کرد. اگر امروز در اماکن عمومی چنین رفتارهای غیرقابل‌قبولی دیده می‌شود، فردا شاید شاهد از بین رفتن دیگر قوانین و هنجارهای اجتماعی باشیم. «بی‌حجابی، بهانه‌ای برای شکستن دیگر اصول است» دیروز آغوش رایگان بود، امروز یک بوسه است و فردا رابطه‌جنسی است. امروز بی‌حجابی است، فردا بی‌توجهی به ارزش‌های خانوادگی، و پس‌فردا فروپاشی ساختارهای اساسی جامعه. در نهایت، باید این حقیقت را بپذیریم که کنار گذاشتن حجاب و بی‌توجهی به اصول اسلامی، آغازگر روندی است که انتهای آن چیزی جز فروپاشی فرهنگی و سیاسی جامعه نخواهد بود. جامعه‌ای که به بی‌حجابی و بی‌حیایی اجازه خودنمایی می‌دهد، به‌زودی در برابر دیگر بی‌قاعدگی‌ها نیز ساکت خواهد ماند، و این سکوت مرگبار، گام به گام به پایان ارزش‌های فرهنگی و هویت ملی خواهد انجامید. «قُل لِّلمُؤمِنِينَ يَغُضُّوا مِنْ أَبصَارِهِم وَيَحْفَظُوا فُرُوجَهُم ذَٰلِكَ أَزْكَىٰ لَهُم إِنَّ اللَّهَ خَبِيرٌ بِمَا يَصنَعُونَ /نور۳۱»
📍دلالت های بیانات امروز(۴ مهر) رهبر انقلاب در نسبت با مواضع اخیر آقای پزشکیان: بیانات امروز رهبر انقلاب دست کم در چند مورد با مواضع و سیاست های اخیر آقای پزشکیان نسبت پیدا میکند که دو موردش آشکار است: 🔹مورد اول پاسخ به مواضع رییس جمهور در قبال حزب الله لبنان: آقای پزشکیان در گفتگو با cnn گفته بود: «نباید بگذاریم لبنان به‌دست اسرائیل به غزه‌ای دیگر تبدیل شود. حزب‌الله نمی‌تواند به‌تنهایی مقابل اسرائیل که کشورهای غربی، اروپایی و آمریکا از آن دفاع، حمایت و تأمینش می‌کنند، بایستد. بنابراین باید از اقدامات جنایت‌کارانه اسرائیل جلوگیری کنیم». این موضع انتقاداتی را در لبنان و میان نیروهای حزب الله برانگیخت. رهبر انقلاب در خصوص توان حزب الله فرمودند: «از دست دادن عناصر موثر و ارزنده حزب‌الله بلاشك یك خسارت بود اما استحكام سازمانی و انسانی حزب‌الله بیشتر از این حرف‌هاست و پیروزی نهایی با اوست.» 🔹مورد دوم اظهارات پرحاشیه آقای پزشکیان در خصوص زمین گذاشتن متقابل سلاحها و سپردن تامین امنیت منطقه به نهادهای بین المللی بود که بلافاصله توسط وزیر خارجه تکذیب ولی بعدا تایید شد. رهبر انقلاب با لحنی کم سابقه و از موضع حکم شرعی درباره جهاد برای بازگرداندن فلسطین سخن گفتند: «حكم قطعی شرعی این است كه بر همه واجب است تلاش كنند و كمك كنند فلسطین را و مسجدالاقصی را برگردانند به مسلمانان و به صاحبان اصلی‌اش.» 🔹اما چه بسا مهمترین بخش بیانات معظم له، جمله پایانی بود، همه خود را مخاطب بدانیم: «رزمندگان ما برای اینكه پرچم دشمن در مرزهای ما برافراشته نشود، جان خودشان را قربانی كردند. نمی‌شود ملت ایران قبول كند كه همان پرچم‌ها به وسیله افراد نفوذی، به وسیله انسان‌های فریب‌خورده در داخل كشور برافراشته بشود. این پرچم، پرچم فرهنگی و سبك زندگی دشمن و وسوسه‌های خصمانه دشمن نباید در داخل كشور در دستگاه‌های مختلف ما برافراشته شود.»
این اعتراف تلخ پادشاه اردن رفیقِ شفیقِ صهیونیست‌ها، در رابطه‌ی همکاری با اسراییل حجت را بر کشورهای منطقه تمام کرد. ملک عبدالله دوم : سال‌ها دست خود را به سمت اسرائیل دراز کردیم تا در نتیجه عادی‌سازی روابط به صلح برسیم ولی بیشتر شاهد درگیری و جنگ هستیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥رهبر معظم انقلاب: معنی نشاط، رقاصی در تلویزیون و تئاتر نیست. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 آخرین سخنان شهید ستاری، ساعاتی قبل از شهادت، در سفارش تکریم مقام سرباز ۱۱ @KDnews_ir
⚘بسم رب الشهداء و الصدیقین⚘ 🔻 شهید والامقام امنیت فراجا گروهبان یکم پوریا عبادی 📆زمان: پنجشنبه ۵ مهر ۱۴۰۳؛ ساعت ۱۰ صبح 🌎مکان: از ستاد انتظامی چالوس به سمت مصلی بقیه الله الاعظم شهرستان چالوس
🔻روز سرباز بر تمامی سربازان آقا امام زمان (عج) مبارک باد ... 🔻با مردم مظلوم ، همراه و رو به دشمن 🔻از خشم و نفرت همچو مشت آهنینم 🔻 هوشیارم و بیدارم و پا در رکابم 🔻پیچیده در گوش زمانه این طنینم 🔻 سربازم و باشد به دنیا آرزویم 🔻خود را دمی سرباز مولایم ببینم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹مهران، میزبان پیکر شهدای دفاع مقدس ♦️پیکر‌های ۳۴ تن از شهدای دفاع مقدس فردا پنجشنبه از پایانه مرزی شهید سلیمانی مهران به کشور منتقل می‌شود.
💢عامل شهادت مامور انتظامی چالوس به هلاکت رسید 🔹فرمانده انتظامی مازندران از هلاکت سارق مسلح در عملیات ضربتی پلیس در شهرستان عباس‌آباد خبر داد و گفت: سارق مسلح که شب گذشته در مرزن‌آباد یکی از ماموران نیروی انتظامی را به شهادت رساند پس از شناسایی مخفیگاهش در عباس‌آباد به هلاکت رسید و سه همدست او نیز دستگیر شدند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
با حضور مقتدرانه پلیس و دستگاه قضایی 🎥 آسایش از خرده فروشان مواد مخدر در سیرجان گرفته می شود. 🔻با هدف برخورد قاطع باخرده فروشان مواد مخدر دراین شهرستان آغاز شده است.
🔴 فرمانده کل انتظامی کشور با بيان اينکه خاطرات رزمندگان دوران دفاع مقدس تا قيامت سينه به سينه و به يادگار سپرده می‌شود، گفت: تلاش می‌کردم از آنان هنر دستاوردهايشان را که در توشه داشتند بياموزم و در آن زمان آموختم که چقدر زيباست انسان شب بيدار باشد، چشمانی بيدار بماند تا چشمهای ديگر آسوده بتوانند استراحت کنند و روز را آغاز کنند.
🔻دفاع مقدس، میدان بروز باورهای دینی و سجایای اخلاقی ملت ایران است. 📚دیدار مقام معظم رهبری با جمعی از پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
🌐کشف کالاي قاچاق در نوار مرزي استان آذربايجان غربي 🔺گروه فراجا _ فرمانده مرزباني استان آذربايجان غربي از کشف مقاديري کالاي قاچاق به ارزش بيش از 12 ميليارد ريال در نوار مرزي استان خبر داد. 🔺به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سردار "محمد احمدي" در تشريح اين خبر، اظهار داشت: مرزداران اين فرماندهي با کار اطلاعاتي دقيق و تشديد اقدامات کنترلي در نوار مرزي، طي عملياتي دقيق توانستند، مقادير قابل توجهي کالاي قاچاق را کشف و ضبط کنند. 🔺وي افزود: ماموران در اين عمليات موفق به کشف تعداد 5 هزار و200 ليتر سوخت قاچاق، 3 هزار و 416 عدد انواع دارو ، 132 متر پارچه، 15 عدد پمپ باد، 3 عدد دستگاه جوش، 4 عدد دريل برقي، 4 عدد بوکس بادي، 5عدد دستگاه سنگ فرز، 2 عدد سشوار صنعنتي، 14 هزار نخ سيگار، 39 قلم لوازم آرايشي، 10 بسته لوازم الکترونيکي و چند قلم لوازم خانگي را کشف و ضبط کردند. 🔺سردار "احمدي" با اشاره به اينکه کارشناسان ارزش اين کشفيات را 12 ميليارد و 200 ميليون ريال برآورد کردند، گفت: در اين عمليات 5 نفر متهم دستگير و 3 دستگاه خودرو نيز توقيف شد که با تشکيل پرونده تحويل مراجع قضائي شدند. .
🔻حجت الاسلام والمسلمین دکتر ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا: دفاع ۸ ساله نابرابر ما نه برای خاک، بلکه برای دفاع از باورها و ارزشهای دینی و انقلابی بود. نبرد اسلام و کفر تمامی ندارد. لذا از شکلی به شکل دیگر تغییر چهره می‌دهد امروز نیز ایران اسلامی در یک نبرد تمام عیار در جبهه اقتصادی و فرهنگی با دشمن می‌باشد و تا زمانیکه جمهوری اسلامی به آرمان‌های انقلاب و امام راحل و رهبری عزیز و شهدا و اصول اصلی انقلاب پایبند باشد دشمن از دشمنی و لجاجت دست بر نمی‌دارد و علت اصلی فشارها هم جایگاه مستقل و قدرتمند ملت ایران است
33.01M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅️پخش تولید محتوا با عنوان"حضور داوطلبانه مردم در جبهه" از شبکه افلاک استان لرستان 🔰به گزارش روابط عمومی لرستان، تولید محتوا با عنوان " حضور داوطلبانه مردم در جبهه" به مناسبت هفته دفاع مقدس توسط عقیدتی سیاسی انتظامی لرستان تهیه و تولید و از شبکه افلاک لرستان پخش گردید. 🎤کارشناس: 📌حجت‌الاسلام حسینی مازندرانی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان لرستان ⏰️تاریخ و زمان پخش: روز چهارشنبه مورخه ۱۴۰۳/۰۷/۰۴ راس ساعت ۱۷۳۰ پخش گردید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅️پخش تولید محتوا با عنوان"رشد باورهای دینی و اخلاقی در دفاع مقدس" از شبکه افلاک استان لرستان 🔰به گزارش روابط عمومی لرستان، تولید محتوا با عنوان " رشد باورهای دینی و اخلاقی در دفاع مقدس" به مناسبت هفته دفاع مقدس توسط عقیدتی سیاسی انتظامی لرستان تهیه و تولید و از شبکه افلاک لرستان پخش گردید. 🎤کارشناس: 📌حجت‌الاسلام حسینی مازندرانی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان لرستان ⏰️تاریخ و زمان پخش: روز چهارشنبه مورخه ۱۴۰۳/۰۷/۰۴ راس ساعت ۱۸۴۵ پخش گردید.
🌹دیدار با خانواده معظم شهید به مناسبت هفته دفاع مقدس توسط ریاست محترم عقیدتی ف مرزبانی استان خوزستان
🌹مقام معظم رهبری مدظله العالی 🔻خدمت وظیفه عمومی خدمت واقعا مقدسی است که در جنگ و صلح در صف اول نیازهای ملت و کشور قرار دارد. هم خانواده ها و هم آحاد جوانان، باید اهمیت آن را درک کنند و با شوق و علاقه به آن بشتابند.
حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) : 🔻جنگ تحمیلی را دشمن برای خاموش کردن انقلاب به راه انداخت اما همین جنگ تحمیلی باعث شعله ورتر شدن نیروی انقلاب و روحیه ی انقلاب شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻شهادت هنر مردان خداست تمثال مبارک شهید مدافع وطن "پوریا عبادی" که در عملیات تعقیب گريز سارقان مسلح در شب گذشته در شهرستان چالوس به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
تحول در حوزه صنایع دفاعی، از جمله ساخت انواع موشک‌ها، پیشرفت‌ در امور هوا فضا، افزایش توان پدافند هوایی، ساخت انواع هواپیما، بالگرد و کشتی، ساخت انواع جدید هواپیماهای سبک شناسایی (پهپاد) و... این باور را در مراکز دانشگاهی و علمی- پژوهشی کشور به وجود آورد که خواستن، توانستن است.
27.64M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺️رهبر انقلاب، امروز: کسانی از عناصر مؤثر و ارزنده حزب‌الله را به شهادت رساندند، بلاشک خسارت بود برای حزب‌الله. البته در حدی نبود که حزب‌الله را از پا بیندازد. ۱۴۰۳/۷/۴