eitaa logo
روابط عمومی پلیس
5.1هزار دنبال‌کننده
44.5هزار عکس
13.4هزار ویدیو
191 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹مهران، میزبان پیکر شهدای دفاع مقدس ♦️پیکر‌های ۳۴ تن از شهدای دفاع مقدس فردا پنجشنبه از پایانه مرزی شهید سلیمانی مهران به کشور منتقل می‌شود.
💢عامل شهادت مامور انتظامی چالوس به هلاکت رسید 🔹فرمانده انتظامی مازندران از هلاکت سارق مسلح در عملیات ضربتی پلیس در شهرستان عباس‌آباد خبر داد و گفت: سارق مسلح که شب گذشته در مرزن‌آباد یکی از ماموران نیروی انتظامی را به شهادت رساند پس از شناسایی مخفیگاهش در عباس‌آباد به هلاکت رسید و سه همدست او نیز دستگیر شدند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
با حضور مقتدرانه پلیس و دستگاه قضایی 🎥 آسایش از خرده فروشان مواد مخدر در سیرجان گرفته می شود. 🔻با هدف برخورد قاطع باخرده فروشان مواد مخدر دراین شهرستان آغاز شده است.
🔴 فرمانده کل انتظامی کشور با بيان اينکه خاطرات رزمندگان دوران دفاع مقدس تا قيامت سينه به سينه و به يادگار سپرده می‌شود، گفت: تلاش می‌کردم از آنان هنر دستاوردهايشان را که در توشه داشتند بياموزم و در آن زمان آموختم که چقدر زيباست انسان شب بيدار باشد، چشمانی بيدار بماند تا چشمهای ديگر آسوده بتوانند استراحت کنند و روز را آغاز کنند.
🔻دفاع مقدس، میدان بروز باورهای دینی و سجایای اخلاقی ملت ایران است. 📚دیدار مقام معظم رهبری با جمعی از پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
🌐کشف کالاي قاچاق در نوار مرزي استان آذربايجان غربي 🔺گروه فراجا _ فرمانده مرزباني استان آذربايجان غربي از کشف مقاديري کالاي قاچاق به ارزش بيش از 12 ميليارد ريال در نوار مرزي استان خبر داد. 🔺به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سردار "محمد احمدي" در تشريح اين خبر، اظهار داشت: مرزداران اين فرماندهي با کار اطلاعاتي دقيق و تشديد اقدامات کنترلي در نوار مرزي، طي عملياتي دقيق توانستند، مقادير قابل توجهي کالاي قاچاق را کشف و ضبط کنند. 🔺وي افزود: ماموران در اين عمليات موفق به کشف تعداد 5 هزار و200 ليتر سوخت قاچاق، 3 هزار و 416 عدد انواع دارو ، 132 متر پارچه، 15 عدد پمپ باد، 3 عدد دستگاه جوش، 4 عدد دريل برقي، 4 عدد بوکس بادي، 5عدد دستگاه سنگ فرز، 2 عدد سشوار صنعنتي، 14 هزار نخ سيگار، 39 قلم لوازم آرايشي، 10 بسته لوازم الکترونيکي و چند قلم لوازم خانگي را کشف و ضبط کردند. 🔺سردار "احمدي" با اشاره به اينکه کارشناسان ارزش اين کشفيات را 12 ميليارد و 200 ميليون ريال برآورد کردند، گفت: در اين عمليات 5 نفر متهم دستگير و 3 دستگاه خودرو نيز توقيف شد که با تشکيل پرونده تحويل مراجع قضائي شدند. .
🔻حجت الاسلام والمسلمین دکتر ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا: دفاع ۸ ساله نابرابر ما نه برای خاک، بلکه برای دفاع از باورها و ارزشهای دینی و انقلابی بود. نبرد اسلام و کفر تمامی ندارد. لذا از شکلی به شکل دیگر تغییر چهره می‌دهد امروز نیز ایران اسلامی در یک نبرد تمام عیار در جبهه اقتصادی و فرهنگی با دشمن می‌باشد و تا زمانیکه جمهوری اسلامی به آرمان‌های انقلاب و امام راحل و رهبری عزیز و شهدا و اصول اصلی انقلاب پایبند باشد دشمن از دشمنی و لجاجت دست بر نمی‌دارد و علت اصلی فشارها هم جایگاه مستقل و قدرتمند ملت ایران است
33.01M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅️پخش تولید محتوا با عنوان"حضور داوطلبانه مردم در جبهه" از شبکه افلاک استان لرستان 🔰به گزارش روابط عمومی لرستان، تولید محتوا با عنوان " حضور داوطلبانه مردم در جبهه" به مناسبت هفته دفاع مقدس توسط عقیدتی سیاسی انتظامی لرستان تهیه و تولید و از شبکه افلاک لرستان پخش گردید. 🎤کارشناس: 📌حجت‌الاسلام حسینی مازندرانی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان لرستان ⏰️تاریخ و زمان پخش: روز چهارشنبه مورخه ۱۴۰۳/۰۷/۰۴ راس ساعت ۱۷۳۰ پخش گردید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅️پخش تولید محتوا با عنوان"رشد باورهای دینی و اخلاقی در دفاع مقدس" از شبکه افلاک استان لرستان 🔰به گزارش روابط عمومی لرستان، تولید محتوا با عنوان " رشد باورهای دینی و اخلاقی در دفاع مقدس" به مناسبت هفته دفاع مقدس توسط عقیدتی سیاسی انتظامی لرستان تهیه و تولید و از شبکه افلاک لرستان پخش گردید. 🎤کارشناس: 📌حجت‌الاسلام حسینی مازندرانی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان لرستان ⏰️تاریخ و زمان پخش: روز چهارشنبه مورخه ۱۴۰۳/۰۷/۰۴ راس ساعت ۱۸۴۵ پخش گردید.
🌹دیدار با خانواده معظم شهید به مناسبت هفته دفاع مقدس توسط ریاست محترم عقیدتی ف مرزبانی استان خوزستان
🌹مقام معظم رهبری مدظله العالی 🔻خدمت وظیفه عمومی خدمت واقعا مقدسی است که در جنگ و صلح در صف اول نیازهای ملت و کشور قرار دارد. هم خانواده ها و هم آحاد جوانان، باید اهمیت آن را درک کنند و با شوق و علاقه به آن بشتابند.
حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) : 🔻جنگ تحمیلی را دشمن برای خاموش کردن انقلاب به راه انداخت اما همین جنگ تحمیلی باعث شعله ورتر شدن نیروی انقلاب و روحیه ی انقلاب شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻شهادت هنر مردان خداست تمثال مبارک شهید مدافع وطن "پوریا عبادی" که در عملیات تعقیب گريز سارقان مسلح در شب گذشته در شهرستان چالوس به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
تحول در حوزه صنایع دفاعی، از جمله ساخت انواع موشک‌ها، پیشرفت‌ در امور هوا فضا، افزایش توان پدافند هوایی، ساخت انواع هواپیما، بالگرد و کشتی، ساخت انواع جدید هواپیماهای سبک شناسایی (پهپاد) و... این باور را در مراکز دانشگاهی و علمی- پژوهشی کشور به وجود آورد که خواستن، توانستن است.
27.64M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺️رهبر انقلاب، امروز: کسانی از عناصر مؤثر و ارزنده حزب‌الله را به شهادت رساندند، بلاشک خسارت بود برای حزب‌الله. البته در حدی نبود که حزب‌الله را از پا بیندازد. ۱۴۰۳/۷/۴
🔻اینفوگرافی بیانات مقام معظم در دیدار پیشکسوتان و فعالان و مقاومت ــــ 1403/7/4
پخش زنده سرود رود کهن ساله کاری از کارکنان عقیدتی سیاسی استان سمنان از شبکه استانی مرکز سمنان در تاریخ۱۴۰۳/۰۷/۰۴ به مدت۰۳:۰۹ در ساعت۲۱:۴۸
آن عزتی، اعتماد به نفسی، احساس اقتداری که از ناحیهی معنویت رزمندگان ما و جامعهی اسلامی ما احساس شد و توانست آن حادثهی عجیب و شگفتانگیز - یعنی پیروزی در دفاع مقدس و شکست نخوردن در مقابل تهاجم این همه دشمن - را رقم بزند، آن خصوصیات، آن خصلتها، برای ملت ما، برای کشور ما، یکی از بزرگترین نیازهاست. ۱۳۸۸/۰۶/۲۴   این هشت سال، مظهری از برترین صفاتی است که یک جامعه میتواند به آنها ببالد و از جوانان خودش انتظار داشته باشد. یعنی دفاع مقدس مظهر حماسه است، مظهر معنویت و دینداری است، مظهر آرمانخواهی است، مظهر ایثار و از خودگذشتگی است، مظهر ایستادگی و پایداری و مقاومت است، مظهر تدبیر و حکمت است. ۱۳۸۸/۰۶/۲۴
آتشی سر زده از کینه ی سفیانی ها که در آن سوخت تن غزه و لبنانی ها خیل شیطان صفتانند پس پرده ی جنگ شده هر بی شرفی حامی این جانی ها مسجد و مدرسه ها نیست امان از آتش کرده ویران ز ستم مرکز درمانی ها بزدلانی که دم از سازش با خصم زدند غافلند از روش و مشی سلیمانی ها وعده فتح قریب است یقین می دانیم می رسد نصرت حق زین همه قربانی ها خون مظلوم ثمر می دهد و می سازد شهر موشک زده را از دل ویرانی ها سید و رهبر ما نیست به میدان تنها دست بر قبضه شمشیر خراسانی ها شیر مردان عراق و یمن و حزب الله تیرشان برده قرار از دل عبرانی ها هر که در خط ولی نیست بداند روزی می شود روی سیه پر ز پشیمانی ها می رسد مهدی موعود به امید خدا میدهد خاتمه این بی سر و سامانی ها. شاعر : جناب سرهنگ ابراهیمی جمعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان
💢رفع تهیدستی 📜قالَ علی عَلَيْهِ السَّلامُ:  اِذا اَمْلَقْتُمْ فَتاجِرُوا اللّهَ بِالصَّدَقَةِ. 💬هرگاه تهیدست شدید با خداوند به وسیله صدقه دادن معامله کنید. ╰┅┅❀🍃🌸🍃❀┅┅╯
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢حاج قاسم سلیمانی: این نظام یک قطعه‌ای از بِهشته؛ به این دلیل باید روی پلکهای چشممون حِفظش کنیم... باید جان بِدیم بَراش..
مداحی آنلاین - صفحه 74 قرآن کریم.mp3
1.47M
📖روزمان را با قرآن آغاز کنیم، هر روز قرائت یک صفحه از 🍃صفحات 74 قرآن کریم
⭕️مأموریت ویژه برای مخبر 🔹حکم رهبرانقلاب برای آقای مخبر به جهات مختلف قابل اعتناست و انتظار می‌رود به موجب این حکم یکی از چالش‌های جدی کشور در حوزه شناسایی و تربیت و به‌کارگیری مدیران جوان و نخبه و انقلابی مورد توجه قرار گیرد. ✔️درباره این حکم چند نکته حائز اهمیت است: 1️⃣به موجب این حکم مسیر نخبه‌گزینی و انتخاب مدیر جوان در دولت شهید رئیسی باید امتداد پیدا کند. طبیعی است که این مهم با فرض رعایت مردم‌سالاری و انتخاب و سرکار آمدن دولت جدید است. 2️⃣انتخاب عنوان مشاور و دستیار نشان می‌دهد این مسئله چه میزان برای رهبرانقلاب راهبردی و دارای اهمیت است. از این منظر نباید این حکم را صرفا در به‌کارگیری و قدردانی از جناب مخبر تقلیل داد. 3️⃣چالش مدیریت از مسائل اصلی و چه‌بسا اولویت‌دار کشور است. بی‌تردید ریشه بسیاری از مشکلات اقتصادی و فرهنگی و غیره در همین حوزه است. واقعیت این است که ما نتوانسته‌ایم به نسبت نیاز کشور و تغییرات محیطی و اقتضای زمانی مدیر تربیت کنیم. 4️⃣ شناسایی و تربیت و به‌کارگیری مدیر نیازمند یک عزم ملی است. چه‌بسا لازم است یک‌بار مرور شود که چرا قوانین و سازمان‌ها و مراکز علمی و دانشگاهی که در این حوزه متولی هستند، نتوانسته‌اند نقش مؤثری در اصلاح نظام مدیریتی کشور داشته باشند؟ 5️⃣نفتی‌بودن کشور یک عامل مهم در پنهان‌شدن نقص مدیریت در حکمرانی است. درآمد نفت باعث شده است نسلی از مدیران هزینه‌ای ایجاد شود که کسری‌شان پشت سر بودجه‌های دولتی پنهان می‌ماند. از طرفی آمدوشد‌های اتوبوسی و سیاسی مدیران باعث بی‌ثباتی مدیریت در کشور و انگیزه پایین برای ورود مدیران نخبه شده‌است. همه اینها باعث می‌شود مدیر ضعیف پنهان بماند و مدیرکارآمد شناسایی نشود. 6️⃣ فهم درست از جوانگرایی یکی از موضوعات اساسی است که به موجب این حکم باید مورد اعتنا قرار گیرد؛ اینکه میان استفاده از مدیران باتجربه و به‌کارگیری مدیران جوان چطور می‌توان تعادل ایجاد کرد. 7️⃣ مفهوم مدیر نخبه باید دقیق شود. مدیر نخبه تنها مدیر کارشناس و مسلط بر فن نیست. ما به مدیرانی نیاز داریم که از بن دندان به توانایی‌های داخلی اعتماد داشته باشند؛ مدیرانی که عقلانیت و شجاعت را توأمان دارند و دچار لکنت در تصمیم‌گیری یا تصمیمات ذوقی و مزاجی نمی‌شوند. 🔸به مدیرانی نیاز داریم که با مبانی انقلاب آشنا باشند تا بتوانند در بزنگاه‌ها درست تصمیم بگیرند؛ مدیری که اساسا جهادی تربیت شده است، تحول‌گراست و دغدغه عدالت دارد و اهل مبارزه و دفاع از مظلوم و مستضعف است؛ اهل تهجد و شب‌زنده‌داری است. 🔹مدیری که با موضوعات علمی روز دنیا آشنایی دارد و سهم دنیای مجازی و جهت‌دادن به افکار عمومی و تکنولوژی‌های مرتبط با مدیریت شناختی را می‌شناسد و نسبت به تهدیدات آن مطلع است و از فرصت‌های آن بهره می‌برد. 🔸خلاصه کلام، بیانیه گام دوم انقلاب در به‌کار‌گیری مدیرجوان و انقلابی پیش روی جناب مخبر است. تحقق این نقش تاریخی برای جوانان در ارتقای دوره دولت‌سازی‌ و پیشبرد مرحله جامعه‌سازی‌ و تمدن‌سازی‌ در لابه‌لای چند خط حکم رهبری انقلاب مستتر است. بسم‌الله. 🖊محسن مهدیان