وقتی بعد سالها دوری و بغض ضماد شدی برای دلشکستهِ بیتابم و راهم دادی به خونه ی قشنگ بچگیام
همونجایی که همیشه عزیزدل سفرکرده ام همراهم بود و اینبار نبودنش نیشتر میزد به قلبم و انگار تو همون لحظات و زیر آسمون اون شهر بزرگ شدی خریدار دلغمگینم و آب شدی رو آتیش روشن شده این چهار سال
وقتیکه بیتاب و سرگردان این بودم که چرا؟!
چرا امسال با این همه دلتنگی بازم نشد؟!
نشونم دادی هستی هنوز و باز هم مثل همیشه دل میبری و میشی تیکه گاه
و باز به دلِ منِ عاشق بیشتر از هربار دیگه ای تو این هجده سال ثابت شد مهربانیت آقای رئوف
[تولدت مبارک شاه ایران]
مَأمَندِل
اگر #آمریکا و همفکرانش به ما بگویند،
#سازش کنید تا گندم به شما بدهیم،ما یک نان را سی و شیش میلیون نفری خواهیم خورد ولی زیر بار این ذلت نخواهیم رفت....
#شهید_محمدعلی_رجایی🕊
و سهم من از شما؛
قاب عکسی است تکیه زده بر دیوار همراه خاطراتی که هر بار مرورشان جان میستاند از روح
و یک عمر دلتنگی...
#جاییحوالیدل
مَأمَندِل
اگر خداوند امیرمومنان را برای فاطمه نمیآفرید در زمین همتایی برای او نبود... [امامصادقعلیهالسلا
آسمان از شوق میبارد و زمین میشکفد
پیوند دو نور از وجود او رقم خورده است؛
عهدی آسمانی
چه دیدنی است قامت رشید حیدر کرار در کنار بانویش،
آن دویی که دست در دست هم نهادهاند تا بشوند تجلی مهر بی نهایت و شجاعت
یکی از دیار مهر و خورشید،اما مقتدر
دیگری از دیار شمشیر و مردِ میدان ها،اما عاشق..
مَأمَندِل
و جهان میداند؛
علی هرچه در میدانها،مرد نبرد بود و از دشمن زَهرِ میترکاند و دل میلرزاند
در کنار زهرایش عاشق ترین بود:)
مَأمَندِل
ندیده هم میتوان عاشق بود...
همانندِ روزی که میانِ بازیهای کودکانه،
قصهی شجاعتها و مهربانیهایش را شنیدم
و ساده و کودکانه،
دل سپردم به مردی به بلندای آسمان:)