eitaa logo
مَأمَن‌دِل
28 دنبال‌کننده
26 عکس
21 ویدیو
0 فایل
آغاز شد حیات ما با پناهی چو او...[الله] . "الله وَلِیُّ الَّذینَ آمَنوا یُخرِجُهُم مِن الظُّلُماتِ إِلَی النُّور" بقره۲۵۷ . . و او می‌داند ما جزء خدا و خاندان او مأوایی نداریم
مشاهده در ایتا
دانلود
این همه سال بارها و بارها محرم و صفر رو پشت سر گذاشتم روضه پدر و عمو عباس دلاورتون رو روضه برادران غیورتون رو پسر عموی تازه نوجوونتون رو با جون و دل شنیدم پای تک به تکشون اشک ریختم اما هیچی شما نمیشه هیچ روضه ی شما نمیشه،[دخترنازدونه‌ارباب‌ِمن] اسم شما که میاد اول یه لبخند میشینه رو لب و بعد یه بغض عجیبی که اگر هر روز و هر ساعت و ثانیه گریه کنم همراه دل زخمی من می‌مونه قصه پر غصه شما پر از دردی که یه دختر خوب می‌فهمه رقیه خاتون،عزیز دلِ پسر امیرالمومنین شما شدی مرهم این دل شکسته شدی مخزن اسرار من شدی درمان دردی که هیچ دوایی نمیشه مرهم براش شما بشو واسطه بین من و اباعبدالله و خدای مهربون اباعبدالله،شما که نازدونه پدری خانم رقیه خودت که حالم رو میبینی؟ دستم رو که رها نمیکنی؟ مَأمَن‌دِل
آقای اباعبدالله سلام..! خوب می‌دونید حسود نیستم سعی کردم به چیزی و کسی حسودی نکنم اما بارها شده سر یه چیزی شدم حسود ترین آدم دنیا خودتون خوب میدونید سر چی بوده و به چه کسایی بوده وقتی یه نفر رو دیدم داره تک تک کاراشو ردیف می‌کنه که بیاد تو اغوش گرمتون بره خونهِ‌پدری خونهِ‌امن امیرالمومنین نجف وقتی قدم هاشو محکم و با اشک شوق بر میداره تو مشایه تا بیاد کنار حرم شما و علمدار تمام دردا و غماش رو با شما بگه از شما مدد بخواد تا سیاهی های نشسته تو وجودش رو با شما که کشتی نجاتی به سفیدی تبدیل کنه اونجا میشم حسود ترین آدم عالم اشک میشینه تو چشمام که ای دل غافل بازم جاموندی که... عزیزترین‌ِحبیبهِ‌خدا پس کی آرامش صحن و سرای تو میشه سهم دل شکسته ما؟ مَأمَن‌دِل
مَأمَن‌دِل
نور
این روزها ماه برایم یادآور ماه ترین ماه جهان است امسال هم نشد که بشم زائر باوفاترین برادر دنیا و آقا امام حسین(ع) بماند به نیت ابوالفضل با وفای عمه زینب،[قمر بنی هاشم] [
۱۶صفر۱۴۴۷
]
تودل‌یه‌مزرعه‌یه‌کلاغ‌روسیاه‌هوایی‌شده‌بره‌پابوس‌امام‌رضا من‌که‌توی‌سیاهیاازهمه‌روسیاه‌ترم‌میون‌اون‌کبوتراباچه‌رویی‌بپرم امام‌رضا
خانه‌امن‌پدری
مَأمَن‌دِل
قدم‌قدم‌به‌عشق‌تو،توکوچه‌های‌مشهدم قدم‌قدم‌دوباره‌بادلی‌شکسته‌اومدم قدم‌قدم‌رسیدم‌ودوباره‌این‌دررو
می‌دانستم و میدانم رئوف است اصلا لقب او همین است مگر کسی را بدون داشتن صفتی با آن عنوان صدا میزنند؟ اصلا مگر او همه کسی است؟ صدای دل بی‌قرار و شکسته ام را شنیده که مرا پس از سال‌ها دوری به مأمن خود کشانده