پَرؤآنۀآبي:)
مثل آخرش که میریم توی تابوت:)
رابطه مون مثل عمر مون کوتاه بود:). . .
پَرؤآنۀآبي:)
این پروانه ها میگیرن هی سراغ اتو ازم:)🦋
بهشون قول دادم که میای. . .
روم و زمین نزن:))))))
پَرؤآنۀآبي:)
عجول نباشید ،بلاخره کسی که لیاقت مهربونیت و داره،پیدا میشه. . .: )
یکی دهن من و ببنده،یکی من و خفه کنه،یکی من و فلج کنه که اینا رو ننویسم .