پَرؤآنۀآبي:)
بزن بارون ولی آروم،که من امشب. . . دلم تنگه:)
بزن بارون که اشکامون چقدر امشب. . .
هماهنگه:)
پَرؤآنۀآبي:)
عجول نباشید ،بلاخره کسی که لیاقت مهربونیت و داره،پیدا میشه. . .: )
آخ که ایشالا مرد شور اینم ببرن .