eitaa logo
قدس تی وی
200 دنبال‌کننده
11.6هزار عکس
9.2هزار ویدیو
216 فایل
قدس تی وی کانال ایتانمای فعالان گفتمان انقلاب اسلامی شهرستان قدس استان تهران ارتباط با ادمین: https://eitaa.com/me_atu_admin https://virasty.com/mohsenhedayatmehr https://eitaa.com/ammareqods
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻تأمّل دربارۀ آخرین سخنرانیِ سیاسی علامه مصباح-۱ اشکال مشترک در میان کارگزاران دولت‌ها 🖊 مهدی جمشیدی ۱. آیت‌الله مصباح این پرسش را مطرح می‌کند که آیا همۀ کارهایی که در طول گام اوّل انقلاب به عنوان کلّی «نظام»، نه به عنوان «یک شخص» یا «یک گروه خاص»، انجام شده‌اند، درست و در مسیر صحیح بوده‌اند، یا «اشتباهات جدّی» وجود داشته که هرچه زودتر جلوی آنها گرفته شود، به نفع نظام است؟ آن‌گاه، ادامه می‌دهد که آیا در طول این چهل سال، «یک اشکال مشترک در میان مسئولانِ نظام» وجود داشته است که اغلب، گرفتار درصدی از آن بوده‌اند؟(پایگاه اطّلاع‌رسانی آثار آیت‌الله مصباح، ارزیابی گام اوّل و برنامه‌ریزی برای گام دوّم، ۱۳۹۹/۴/۱). در اینجا، نگاه ایشان به تاریخ چهل‌سالۀ پشت سر نهاده‌شده، «انتقادی» و «آسیب‌شناسانه» است و ایشان می‌خواهد کاستی‌ها و لغزش‌ها را بیابد و بشناساند، اما نه از زاویۀ غیرانقلابی و سکولار، بلکه از چشم‌اندازی همسو و مؤمنانه. تمرکز وی در این‌ باره، بر روی «سیاست‌ها»یی است که در پیش گرفته شدند و روشن است که این سیاست‌ها، برخاسته از تصمیم‌گیریِ «کارگزاران در دولت‌های مختلف» بوده‌اند. از بیان ایشان به‌آسانی می‌توان فهمید که احتمال مطرح‌شده، نه یک حدس ذهنیِ خیالی، بلکه یک دغدغۀ متّکی به پاره‌ای «شواهد» و «واقعیّت‌ها» است. از این جهت است که ایشان تعبیر «اشتباه‌های جدّی» را به‌کار می‌برد و نسبت به پیامدهای آن هشدار می‌دهد. نکتۀ دیگر این است که وی از وجود «خطای مشترک» یاد می‌کند؛ یعنی بر این باور است که گویا در میان همۀ مدیران و کارگزاران عالی در دوره‌های مختلف حاکمیّتی، یک «انحراف تکرارشونده» و «لغزش مشابه» وجود داشته است که باید بر آن، انگشت تأکید نهاد و آن را شناخت. ۲. در مقام پاسخ به این پرسش، آیت‌الله مصباح به سراغ صورت و غایت نخستین انقلاب می‌رود و از امام خمینی نام می‌برد و می‌گوید تکيه‌کلام ایشان از روز اوّل تا روزهای آخر حیات‌شان «اسلام» بود؛ چنان‌که اگر پیشرفتی حاصل می‌شد مي‌گفتند از «اسلام» است و اگر ضعفی بود می‌گفتند ما وظیفۀ اسلامی‌مان را درست انجام ندادیم. بنابراین، امام فقط به دنبال «عمل به اسلام» بود(همان). ایشان می‌خواهد برای داوری دربارۀ وضع موجود و اثبات آن لغزش مشترک، معیار و مقیاسی به دست بدهد که در چهارچوب آن، این رویکردها را باید خطا قلمداد کرد. در اینجاست که به سراغ امام خمینی می‌رود و تفکّر ایشان را به صحنه می‌آورد و تأکید می‌کند که در تفکّر امام خمینی، همۀ امور به «اسلام» ارجاع داده می‌شد و تمام دغدغه‌ها و حسّاسیّت‌های ایشان به اسلام بازمی‌گشت؛ چنان‌که اساس و غایت انقلاب اسلامی نیز بر اسلام استوار بود. هدف امام خمینی از مبارزه و نهضت و انقلاب و نظام، حاکمیّتِ اجتماعیِ اسلام بود؛ یعنی تحقّق ارزش‌های اجتماعی در عرصۀ عینی و اجتماعی و نهادیِ زندگی. اگر این‌چنین است – که البتّه است – باید گفت هرگونه فاصله‌گیری از این اصل بنیادین، یک انحراف راهبردی و ویران‌گر است. ۳. سپس آیت‌الله مصباح، به شواهد و نمونه‌های عینی اشاره می‌کند و می‌گوید احتمال می‌دهم در کلمات بعضی از «مسئولان رده بالا»، این بود که اگر «تحقّقِ اجتماعیِ اسلام»، ناسازگار با «شرایط روز» است؛ یا باید «اهداف مادّیِ انقلاب» را پیش برد و یا باید «احکام اسلام» را به هر قیمتی اجرا کرد؛ درحالی‌که ما حاضر نیستیم به احکام اسلام به هر قیمتی عمل کنیم. ظن قوّی من این است که بعضی از مسئولانی که «عالی‌ترین مقام اجرایی» را به عهده داشتند و شاید «لباس روحانیّت» هم به تن داشتند به اين مطلب تصریح کردند. البتّه شاید کسان دیگری هم بودند كه همین‌طور فکر می‌کردند، ولی به‌صلاح‌شان نمی‌دانستند كه بگویند. همچنین ممکن است دربارۀ ولایت فقیه، این اشکال مطرح شود که چرا ما باید تابع حرف شخصی باشیم که چندی بیش از ما در حوزه درس خوانده است؟ شاید بعضی‌ها گفته باشند که ما فلان کسی را که فلان مقام ارشدی دارد، بر سر کار آوردیم، و ما اولی به ولایت هستیم. اگر این احتمال درست باشد، پس مسئولان در معرض این خطر هستند که اصلِ «بینش اسلامی»‌شان دربارۀ این نظام را تصحیح نکردند. از همان اوائل، «انحراف‌هایی در مسیر نظام» شکل گرفت، که گاهی شدّت پیدا کرد و گاهی ضعف، و شاید اکنون نیز همان‌طور باشد(همان). 🖇 به بهانۀ خطبۀ انتقادیِ حضرت زهرا -سلام‌الله‌علیها- نسبت به سکولاریسمِ رسمی در دورۀ حاکمیّتِ پساپیامبر. @sedgh_mahdijamshidi ♨️بزرگترین کانال خبری طلاب ♨️ @khabarehowzeh
🔻تأمّل دربارۀ آخرین سخنرانیِ سیاسی علامه مصباح-۲ غلبۀ دلخواه‌ها و سقوط کارگزاران 🖊 مهدی جمشیدی ۴. در این لایه از بحث، ایشان می‌کوشد مسألۀ خویش را «اثبات» کند و نشان دهد که پاره‌ای از کارگزاران عالی در دوره‌های گوناگون، از اصل یادشده عبور کردند و اسلام را به عنوان «نقطۀ مرکزیِ انقلاب»، به حاشیه راندند. از جمله استدلال‌هایی که اینان برای توجیه سیاست خویش مطرح کردند، این بود که در جهان جدید که مناسبات و معادلات نوپدید و اجتناب‌ناپذیری بر آن حاکم شده است، نمی‌توان اسلام را آن‌گونه که در کتاب و سنّت بیان شده است اجرا کرد، بلکه باید یا اسلام را به «عرصۀ شخصی و فردی»، محدود ساخت و از «تجربه‌های انسان‌ساختۀ غربی» بهره گرفت، یا دست‌کم باید به «تلفیقی از اسلام و نسخه‌های غربی» دست یافت و به این واسطه، از امتناع‌ها و بن‌بست‌ها رهایی یافت. و اگر مقاومت کنیم بر طلبِ «آرمان‌های اسلامی» پافشاری کنیم، به یک «حکومت ایدئولوژیک» تبدیل خواهیم شد که قادر به فراهم‌آوردنِ حاجات معیشتی و اقتصادیِ جامعۀ خویش نیست و مردم را از این لحاظ در سختی و تنگنا قرار می‎‌دهد تا خطوطِ قرمزِ ایدئولوژیکش، درنوردیده نشوند و این یعنی ترجیح «ایدئولوژی/ آرمان/ ارزش/ اسلام» بر «معیشت/ زندگی/ رفاه/ آسودگی». در این جهانِ جهانی‌شده که غرب متجدّد بر آن مسلّط است، ما چاره‌ای جز انتخاب یکی از این دو نداریم و نمی‌توانیم هر دو را در کنار یکدیگر و همزمان بخواهیم؛ چنان‌که تاکنون نیز دست به این انتخاب قهری و جبری زده‌ایم و «ایدئولوژیِ انقلابی» را بر «معیشت مردم» ترجیح داده‌ایم و دنیا را برابر خویش نشانده‌ایم و به جای «ارتباط/ تعامل/ هم‌افزایی/ همکاری»، «قهر/ تضاد/ ماجراجویی/ تنش» را رقم زده‌ایم. دورۀ «انقلابی‌گری» به سر آمده و باید به عنوان «نظام» در جهان حضور داشت و بازی کرد و «منافع ملّی» را تأمین نمود و به‌جای «آرمان»، بر «واقعیّت» تکیه کرد. این تصویرسازی‌ها و برداشت‌ها بدان معنی است که ذهن و اندیشۀ برخی از عالی‌ترین مقامات در نظام جمهوری اسلامی، هیچ تناسبی با تفکّرِ امام خمینی نداشته، بلکه در مقابل آن قرار داشته است و اینان در مسیر «استحالۀ ارزش‌های انقلابی» و «تبدیل انقلاب به نظام»، حرکت و سیاست‌گذاری کرده‌اند. ۵. مسألۀ دیگری که آیت‌الله مصباح به آن اشاره می‌کند این است که آيا اين امر، فقط یک «اختلاف ذهنی/ علمی/ نظری» است که در آن، یکی می‌گوید ولایت فقیه درست است و یکی می‌گوید نه؛ یکی می‌گوید احکام اسلام، دائمی است و یکی می‌گوید نه؟ باز به عنوان احتمال، باید گفت مسئله، بیش از این است و یک عامل دیگری هم در میان هست که بیشتر در عمل مؤثّر است و آن «دلخواه» است؛ هر کسی خواسته‌ها و آرزوهایی دارد. اگر کسانی عمیق باشند، شاید متوجّه شوند که اصیل‌ترین و اساسی‌ترین عامل محرّک در رفتار فلان فرد، «حبّ ریاست» است. پس اگر مسئولان در جاهایی انحرافاتی پیدا کردند، فقط به‌خاطر اشتباه در فهم ذهنی و قضاوت علمی نبوده است؛ چنان‌که گاه حتّی به عنوان ابزاری برای رسیدن به مقام، از ولایت فقیه هم طرفداری می‌کردند(همان). نمی‌توان این رویکرد سکولاریستی را به «تفاوت در فهم مسائل» فروکاهید و تنها آن را به ریشۀ معرفتی ارجاع داد و تصوّر نمود که این خطاهای راهبردی، از لغزش‌های ذهنی و علمی برخاسته‌اند، بلکه واقعیّت است که «منافع/ مطامع/ خواسته‌های شخصی»، آنها را ایجاد یا تقویّت کرده‌اند و کارگزاران را به سوی عبور از ایدئولوژیِ انقلابی سوق داده‌اند. پس اینان می‌دانستند که رویکردشان با نسخۀ آغازین انقلاب و طرحی که امام خمینی برای شدن‌های تکاملیِ انقلاب درافکنده بود، تعارض و تضاد داشت، اما بااین‌حال، چون در پی تمنیّاتِ شخصیِ خویش بودند، چنین رویّه‌ای را در پیش گرفتند و بر ارزش‌های انقلابی تاختند. در چنین تحلیل‌هایی، نباید همه‌چیز به پهنۀ «دلیل» ارجاع داد و از «علّت»، غفلت کرد؛ این عناصر به صحنه پا می‌نهند که عقلانیّت انقلابی را به حاشیه سوق می‌دهند و «نگرش‌ها» و «بینش‌ها» را بر اساس اقتضاهای خویش، بازسازی می‌کنند. این مقوله‌ها، «بیان/ اظهار/ گفته» و حتّی گاه، «دیده/ حس/ آشکار» نمی‌شوند، اما بسیار مؤثّر و مولّد هستند و می‌توانند «چرخش‌ها/ ریزش‌ها/ لغزش‌ها» را در سطوحِ بالای نظام جمهوری اسلامی، توضیح دهند. فهمِ راستین و عمیق از آنچه که در بر انقلاب گذشته و اتّفاق‌های ناخوشایندی که در طول دهه‌های گذشته رخ داده‌اند، در درون همین رهیافت، ممکن و میسّر است. 🖇 به بهانۀ خطبۀ انتقادیِ حضرت زهرا -سلام‌الله‌علیها- نسبت به سکولاریسمِ رسمی در دورۀ حاکمیّتِ پساپیامبر. @sedgh_mahdijamshidi ♨️بزرگترین کانال خبری طلاب ♨️ @khabarehowzeh
🔰سطرهایی از وصیت‌نامه مرحوم دکتر عباس شیبانی 🔻سفارش خاص به مردم و مسئولین 🔹دکتر عباس شیبانی از مبارزان قدیمی دوران انقلاب اسلامی بود که شامگاه پنج‌شنبه ۱دی به لقاءالله پیوست. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پس از اقامه نماز بر پیکر دکتر شیبانی، وی را فردی فعّال، خیرخواه و آماده‌به‌کار، و به معنای واقعی کلمه مبارز خواندند. 🔸سطرهایی از وصیت‌نامه دکتر عباس شیبانی توسط خانواده آن مرحوم دراختیار رسانه نگار قرار گرفته است که در ادامه منتشر میشود: «شهادت می‌دهم به وحدانیت خدا و پیامبری محمد مصطفی(ص) و ائمه دوازده‌گانه(ع). سفارش می‌کنم به حفظ جمهوری اسلامی با اعمال صالح و حمایت و پیروی از ولایت فقیه که ستون اصلی خیمه این حکومت اسلامی است. همه مسئولین کوشش کنند همانطور که امام راحل گفتند از زیّ طلبگی که عین ساده‌زیستی است بیرون نیایند زیرا همانطور که گفته‌اند «انّ اخوف ما اخاف علیکم اثنان اتّباع الهوی و طول الأمل»؛ از آنچه بیشتر برای شما می‌ترسم دو چیز است پیروی هوای نفس و زیادی آرزوها.» @basaeer
🔻افشاگری ایلان ماسک‌/ همه شبکه‌های اجتماعی سانسورچی آمریکا هستند ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت توییتر: 🔹️تمام پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی با دولت آمریکا همکاری می‌کنند تا محتویات را سانسور کنند. 🔹️ماسک پس از خریداری توییتر، اسنادی را منتشر کرده بود که نشان می‌داد، این پلتفرم، با اداره تحقیقات فدرال (اف‌بی‌آی)، سازمان اطلاعات مرکزی (سی‌آی‌ای)، پنتاگون و سایر سازمان‌های دولتی آمریکا برای سانسور اطلاعات مرتبط با انتخابات، اوکراین و کووید-۱۹ همدست بوده است. 💡 سید علیرضا آل‌داود @basaeer
25.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 انتشار برای اولین بار | فیلم منتشر نشده از اشک‌ها و نگرانی‌های حاج قاسم در روز تودیع از فرماندهی سپاه کرمان و معرفی به عنوان فرمانده نیروی قدس 💢کانال خبری @shohadayeiran57
⭕️ صیانت از بیت‌المال ۱. نهادهای سرکاریِ فرهنگی و دینی که عموما توسط افراد ذی‌نفوذ در بودجه برایش ردیف ایجاد شده‌، دقیقا/تقریبا چه می‌کنند؟ چه خروجی‌ای داشتند؟ چند کارمند دارند؟ این کارکنان چه نسبت فامیلی‌ای با رؤسای‌شان دارند؟ چقدر حقوق می‌گیرند؟ در ازای چند دقیقه کار مفید در ماه؟ به چه کسی پاسخگو هستند؟ از کدام درگاه می‌توان به فهرست فعالیت‌های‌شان پی‌برد؟ و اساسا فارغ از آماری که می‌دهند چگونه می‌توان راستی آزمایی کرد که ادعای‌شان راست است یا مانند خیلی از مواقع دروغ گفته‌اند؟ ۲. بسیاری از این نهادهای سرکاری در جمهوری اسلامی، خصوصا در سال‌های اخیر در پاسخ به سوال "چرا هیچ خروجی‌ای ندارید؟" پاسخ می‌دهند که "پول نداریم و بودجه دریافتی تنها کفاف حقوق کارکنان‌مان را می‌دهد". سوال این است که در این صورت چرا اصلا باید بودجه‌ای به این نهادها پرداخت شود؟! وقتی بود و نبودشان فرقی ندارد، پول می‌گیرند که خودشان را از جیب بیت‌المال سیر کنند بی‌آنکه به اندازه یک گیاه خروجی و نفع داشته باشند؟! ۳. چرا یک جریان ذی‌نفع، همیشه وقتی نوبت پاسخگویی و حسابرسی این نهادهای سرکاری می‌رسد با مقدس سازی از آن سعی می‌‌کنند به دوشیدن بیت‌المال ادامه دهند؟ ۴. این دغدغه تاراج بیت‌المال چرا محدود به ایام بررسی و تصویب بودجه محدود می‌شود و توسط فعالان رسانه‌ای و عدالتخواه در دیگر ایام پیگیری نمی‌شود؟ ۵. چرا برخی متوجه نمی‌شوند که وقتی می‌گوییم این صدها میلیارد تومان بودجه صرف نهادها و موسسات سرکاری نشود، منظورمان این است که خرج امور مهم و نهادهای پربازده بشود؟ ۶. چندنهاد سرکاریِ فرهنگی مذهبی می‌شناسید که در سال‌های گذشته هم به دورهمی گذراندند، چه رسد به دو سال کرونایی اخیر که تحقیقا هیچ فعالیتی نداشته‌اند؟ ۷. علت عطش و شهوت مسولان و فرزندان‌شان برای ایجاد تاریکخانه‌هایی تحت عنوان "موسسه فرهنگی مذهبی" چیست و چرا شاهد رشد قارچ‌وار این موسسات هستیم؟ ۸. ادعای هرساله کسری بودجه که مسولان مطرح می‌کنند راست است یا دروغ؟ اگر صحیح است که هست، چرا بند ناف ارتزاق نهادهای مذکور از بودجه قطع نمی‌شود؟! ۹. چگونه می‌توان این دغدغه را عمومی کرد و از هدر رفت بیت‌المال در این خصوص جلوگیری نمود؟ ۱۰. برای مقابله با این پدیده شنیع آیا امیدی به مسولان و رسانه‌هایی که یا خود آلوده این موسسه‌بازی‌ها شده‌اند و یا با مدیران و روسای صاحب نفوذ نهادهای مذکور رودربایستی دارند هست؟ 💢کانال خبری @shohadayeiran57
⭕️مرکز آموزشی و تحقیقاتی «آلما» در اسرائیل با ارائه تصاویر فوق نوشت: تقویت نیروی دریایی ایران(سپاه و ارتش) در خلیج فارس ادامه دارد. آیا ایران در حال آماده سازی خود برای مسدود کردن تنگه هرمز میباشد؟ 💢کانال خبری @shohadayeiran57
⭕️ماجرای کشته شدن «مهرداد ملک» چه بود؟ معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین: 🔹ماجرا از این قرار است که نیروهای انتظامی به ۲ سرنشین یک خودرو یعنی مهرداد ملک و دوستش در اطراف روستای دیال‌آباد مشکوک می‌شوند و با چراغ و نورافکن نسبت به شناسایی این خودرو اقدام می‌کنند. 🔹بعد از اینکه سرنشینان خودرو متوجه حضور خودروی نیروی انتظامی می‌شوند، اقدام به فرار می‌کنند و هر چه‌قدر هم نیروی انتظامی به آنها فرمان ایست می‌دهد، خودروی خود را متوقف نمی‌کنند و از روستای دیال‌آباد به سمت باغات روستای جوهرین فرار می‌کنند. 🔹در اینجا وقتی خودروی نیروی انتظامی در تعقیب و گریز به خودروهای این 2 نفر نزدیک می‌شود، راننده خودرو دنده عقب می‌گیرد و خودروی خود را به جلوی خودروی نیروی انتظامی می‌کوبد تا چراغ‌های خودروی نیروی انتظامی را خرد کرده و مانع تعقیب آنها شود. 🔹در این هنگام ماموران نیروی انتظامی اقدام به شلیک تیرهوایی و فرمان ایست می‌کنند، اما این خودرو توقف می‌کند و بعد هم با تفنگ شکاری به خودروی نیروی انتظامی شلیک می‌کنند که نیروی انتظامی مجبور به پاسخ می‌شود و چند تیر به سمت خودروی در حال فرار شلیک می‌کند و در نهایت خودرو به سمت باغات سمت روستای جوهرین متواری می‌شود. 🔹راننده خودرو متواری ساعتی بعد دوست خود (مهرداد ملک) را به بیمارستان شفای تاکستان منتقل می‌کند، بعد از انتقال مهرداد ملک به بیمارستان او در اثر جراحت و خون‌ریزی فوت می‌کند. کادر بیمارستان هم موضوع را به نیروی انتظامی اعلام می‌کنند و بعد از بررسی نیروی انتظامی فردی که مهرداد ملک را به بیمارستان آورده شناسایی و مورد بازجویی قرار می‌گیرد. 💢کانال خبری @shohadayeiran57
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چیزی نیست یه امریکاییه که توی سرما یخ زده مرگ بر این رژیم دیکتاتوری ✊ @BisimchiMedia
33.31M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مردی که با خواندن مصیبت حضرت زهرا سلام الله علیها از دنیا رفت آیت الله بهجت در تشییع شرکت کرد. 🕍مزار عبد صالح سید حسین گلگار / قم / خیابان معلم / شاهزاده احمد 💠کانال گلزار شهدا ملارد💠 📌سروش 📌ایتا 📌بله📌روبیکا splus.ir/golzar_ShohadMalard eitaa.com/golzar_ShohadMalard rubika.ir/shohadae_malard ble.ir/golzar_hohadalard
16.17M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فقط پنج دقیقه وقت داشتن😭😭 این کلیپ هم برای یکی از مدارس تو روستا های نیشابور هست که شهید نداشتن فقط شهیدگمنام قرار بوده از جاده کنار مدرسه گذر کنه خود معلمین این کلیپ رو ساختن واقعا زیباس 💠کانال گلزار شهدا ملارد💠 📌سروش 📌ایتا 📌بله📌روبیکا splus.ir/golzar_ShohadMalard eitaa.com/golzar_ShohadMalard rubika.ir/shohadae_malard ble.ir/golzar_hohadalard
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ دعوت کرمانی‌ها از مردم برای شرکت در سومین سالگرد حاج‌قاسم؛ منزل خودتونه! @bicimchi1
🔻دوقلوهای عراقی به نام ابومهدی المهندس و قاسم سلیمانی 🔸والدین دوقلوهایی که در شهر آمرلی متولد شدند، نام آنها را به مناسبت سالگرد شهادت ابومهدی المهندس و حاج قاسم سلیمانی، فرماندهان پیروزی به نام این دو شهید نامگذاری کردند. 🔸زنی از شهر آمرلی که از دست وهابی‌های «داعش» آزاد شده است، دوقلوهایی به دنیا آورده که نام آنها را ابومهدی المهندس و قاسم سلیمانی گذاشته است. 🔸ما از خداوند برای آنها زندگی خوب و پیرو راه رهبرانمان خواستاریم./ شبکه العالم. @bicimchi1
نمای جدید محل شهادت حاج قاسم و ابومهدی المهندس @bicimchi1
📌 جواب از شهید مشتیاقی که پدرش را قانع کرد 🔹️ پدر حسین می گوید یک روز خطاب به فرزندم گفتم : پسرم، تو به اندازه‌ی کافی جبهه رفتی، دیگه نرو! ◇ بگذار آن‌هایی بروند که تابه حال نرفته‌اند؛ چیزی‌ نگفت و یک گوشه ساکت نشست. ◇ صبح که خواستم نماز بخوانم، آمد روی من را بوسید و با احترام کامل جانمازم را جمع کرد و گفت: پدرجان! شما به اندازه‌ی کافی نماز خوانده‌ای، بگذار کمی هم بی‌نماز‌ها نماز بخوانند! ◇ نگاهی به قد و بالایش کردم و در دلم یک آفرین گفتم، او خیلی زیبا مرا قانع کرد و دیگر حرفی برای گفتن نداشتم.. 🔹️ شهید حسین مشتاقی متولد نکات مازندران در ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ در خانطومان به شهادت رسید که بعد از چهل روز مفقودالاثر بودن از طریق دی ان ای شناسایی شد و پیکر مطهرش در روز یکم تیرماه ۱۳۹۵ مصادف باشناسایی و خاکسپاری شد. @bicimchi1
دیروز تو تشییع شهید گمنامی که آورده بودن جمعیت خیلی زیاد بود این آقای بسیجی اینجا وایساده بود که کسی از زور جمعیت خدای نکرده نیفته تو جوب :) 🔗 سـاٰميِهٔ ☫به جمع سربازان گمنام بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/3617980416C11748e2114
♨️ فرصت استثنایی استفاده از اساتید ملی برای رشد و تولید محتوای هنری ♨️ ویژه بچه های کلاس نهم تا دوازدهم و دانشجویان سال اول و دوم دانشگاه ♨️ اگر در ۴ رشته ادبیات و شعر، تجسمی، نمایشی و تصویری و چندرسانه ای با زیرشاخه های اعلامی در پوستر فعالیت دارید، نمونه آثار خود را به شماره ۰۹۱۱۷۰۳۷۴۴۸ در فضای مجازی ارسال نمایید. ♨️ نفرات منتخب در رویداد سه روزه یک صدا ایران در گرگان از ۶ تا ۸ بهمن حضور خواهند یافت و از فرصت بهره مندی از اساتید ملی و استانی بهره مند خواهند شد ♨️ آثار تولیدی رویداد از شبکه استانی پخش خواهد شد و در دهه فجر به نام خالق اثر منتشر میگردد.
💢 ماجرا خیلی واضح است: پس از جنگ جهانی دوم، نظم جهانی مطلوب یهود، به‌صورت نظام تک‌قطبی و با لیدری آمریکا طراحی شده بود و به‌تدریج در حال شکل‌گیری بود که پیروزی انقلاب اسلامی، بساط‌شان را برهم زد. 1⃣ گام نخست اوایل تا حدود یک دهه سعی کردند انقلاب نوپای اسلامی را برانداز کنند. ✴️ لذا انواع روش‌ها و راهبردهای سخت شامل: - جنگ تمام عیار - ترور مردم - ترور مسئولان بلندپایه - کودتا - بمب‌گذاری و ... ✴️ و انواع روش‌های نیمه‌سخت مانند: - تحریم‌های اقتصادی - تحرکات تجزیه‌طلبی و قومیتی - اختلافات مذهبی و ... را پیاده کردند. 2⃣ گام دوم وقتی در کمال شگفتی دیدند که تمام راهبردهای مورد استفاده علیه انقلاب اسلامی، یکی پس از دیگری شکست می‌خورد، مطمئن شدند که براندازی انقلاب اسلامی امکان‌پذیر نیست. ⬅️ لذا نظم نوین جهانی را مبتنی بر نظام پارلمانی طراحی کردند. ❇️ توضیح نظام پارلمانیِ جهانی یعنی به‌جای آنکه یک کشور، در جایگاه لیدر باشد؛ یک مجموعه‌ی جهانی، رهبری و کنترل جهان را بر عهده می‌گیرد و دولت‌ها تابع این مجموعه‌ی جهانی می‌شوند که امروز مصداق این نظام پارلمانی جهانی، سازمان ملل متحد و آژانس‌های تابعه‌ی آن هستند. 3⃣ گام سوم سپس برای تحقق نظم نوین جهانی، یک افق زمانی تعیین کردند: سال ۲۰۳۰ میلادی 4⃣ گام چهارم حال برای تحقق نظم نوین جهانی تا افق ۲۰۳۰ باید یک سند بالادستی بین‌المللی تدوین می‌شد: سند توسعه‌ی پایدار ۲۰۳۰ ⭕️ اما طرح جدید نظم نوین جهانی، باز هم از تهاجم عمیق و بنیادین انقلاب اسلامی در امان نماند و سرعت گسترش الگوی انقلاب اسلامی که نامش تمدن نوین اسلامی است، یهود را به اضطرار انداخت که مدل نظم نوین‌شان باید حداقل ۵ - ۶ سال زودتر محقق شود. 5⃣ گام پنجم لذا به‌منظور سرعت بخشیدن به اجرای سند توسعه‌ی پایدار ۲۰۳۰ در کشورها، خصوصا دشمن اصلی که جمهوری اسلامی ایران است، تسریع‌گری به‌نام کرونا (: استعاره از تاج‌گذاری) طراحی و اجرا شد. 🔶🔹 بدون تعارف عرض کنم: لازمه‌ی دشمن‌شناسی در عصر حاضر، اطلاع از روند فوق است و بدون تسلط عمیق بر آن، نمی‌توان دشمن‌شناس شد. ✍️ مهندس شکوهیان‌راد @SHRChannel 🌐 لینک: https://eitaa.com/joinchat/2793996420C418ac5a508
جان فدا| بازار برده‌فروشی جنسی سنجار/ روزی که مسیح ایران برای نجات دختران به صلیب کشیده شد http://fna.ir/1tjett
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گفت‌وگو با خانواده لوکوموتیورانی که در آتش آشوبگران سوخت و به شهادت رسید @Drsalaam
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 صحبت های دنا شیبانی که در جریان بمب گذاری معالی آباد شیراز دستگیر شد 🔹 دنا شیبانی و محمد خیوه از اعضای تیم ۵ نفره بمب گذاری در شیراز با وثیقه چهار میلیارد تومانی در روز ۳۰ آذر ۱۴۰۱ با وثیقه از زندان آزاد شدند. @Drsalaam
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ببینید | «با همه ارتباط برقرار کنید» 🔹شهید حاج قاسم سلیمانی: با همه ارتباط خوب و مثبت برقرار کنید حتی با کسانی که ظاهرشان با شما متفاوت است. اگر هدف داری نترس! برو و اثر بگذار ... 🔹من خودم شخصا اگر داخل هواپیما بنشینم، دوست دارم بین اینکه بچه حزب‌اللهی کنار من بنشیند یا به تعبیر خودمون یک سوسولی کنار من بنشیند، من ترجیحم آن سوسول است... @Drsalaam
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎼 موسیقی «یک و بیست» با صدای حسین حقیقی 🔹تیتراژ برنامه «ملک سلیمان» @Drsalaam
سندروم فراموشی بی‌قرار! 🔸 حسن روحانی دیروز ۷ دی گفت: اگر برخی موانع پیش نمی‌آمد ما می‌توانستیم در اسفند ۹۹ تحریم را تمام کنیم. به همین بهانه صحبت‌های روحانی و ظریف درباره لغو شدن تحریم‌ها در سال ۹۴ را مرور می‌کنیم @Drsalaam