eitaa logo
ᴀɴᴛᴋʜᴀʙᴍᴀʀɢʙᴀʀفور نده
192 دنبال‌کننده
215 عکس
21 ویدیو
0 فایل
به نام او {انتخ‌ـاب مرگ‌ـبار} به روایت رزا🌑 شاید اینبار بهتر نوشتم🐈‍⬛️ انتخاب مرگبار(در حال پارتگذاریـ) و اما ماه باشد شاهد من🌚 که هیچ شبی را بی یاد تو سحر نکردم🖤 #تابع_قوانین_ایتا رزا: @roza001 🐾 📝𝟭𝟬𝟲 "عضو جمعیت نویسندگان📖"
مشاهده در ایتا
دانلود
یه پارت دیگه هم بدم؟👀
باشه میدم🤓
( PART3) ـ. ـ. ـ. ـ. ـــ.. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. حامی: وایییی شروین واییی امیر: چیشد؟ حامی: این دختره که خورد بهش یکی از دانشجو های کلاسمه امیر: به معنای واقعی شروین ری///د😐😂 حامی: کارشهههه امیر: حالا حرص نخور😂 حامی: سلام خانم رادمنش ماهک: ع ع عا سلام استاد حامی: بابت کار دوستم عذرخواهی میکنم ماهک: نه عیب نداره. بهار: حالا اگه میذاشتیمش پسررو کش.... ته بود😐 سالومه: حقق🤣 شروین: ببخشید ماهک: نه عیب نداره. حامی: 🙄 ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ــ. ـ. ـ. ـ. ـ. حامی؛ شروین بدو شروین: کجا؟ حامی: بریم کارت دارم. شروین: باش. امیر: الان من باید تنهایی برم تدارک جشن تولد ببینم😑 ـ. ـ. ـ. ــ.. ــــ. ـ. ـ. ـ. ـ. مکان: خونه ی حامی بعد از نیم ساعت... امیر: هوفففف بالاخره تموم شود. پیام دادم حامی که تموم شد گفت که الان میارتش. کمی بعد.. شروین: سلااااام امیر: تولدت مبارککککککک! 🫀 شروین: یا حضرت عباس، چتونه شما دوتا حامی: تولدت مبارک شروین: مرثی حامی: 🤓 امیر: اینم کیک تولدت شروین: شماره کارت میدم کادوهاتونو بزنید برام حامی: 😂 امیر: برو گم//شو شروین: خب کادو نگرفتین واسمم حامی: چرا گرفتیم، بفرما شروین: مچکرم امیر: اینم عَ مال من شروین: تشکرررررر ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ــــــــــ زمان: فردا دوشنبه ساعت 7:15صبح مکان: دانشگاه ـ. ـ. حامی: خب کسی سوالی داشت میتونه بپرسه سالومه: هوففف ماهک ماهک: هوممم؟ سالومه: حوصلم به چوخ رفت ماهک: چی بگم باید تحمل کنیم بهار: از دانشگاه متنفرم سحر: تنها تو نیستی ماهک: وایییی ادامه دارد...