دلم برای کیدراما های غمگینی که شبیه بارون باهاشون گریه میکردم تنگ شده احساس میکنم دوباره به اون گریه ها نیاز دارم:))
من واقعا از اون آدمایی هستم که اگه کسی رو دوست داشته باشم سر کوچه هم با اون بودن بهم خیلی خوش میگذره
هدایت شده از Samieh🇵🇸🇮🇷
کدوم گوری ان اونایی که عکس کاپلایی که تو اغتشاشات بودنو پخش میکردن و پروفایل میذاشتن و ادیت میزدن؟
اینا عاشق نبودن؟
اینا ادم نبودن؟