راحیل |Rahil
خوراکی های مشهد یجوری که نمیتونی نه بگی خودتم بکشی نمیتونی
من همونا رو سالی یبار تو اصفهان میخورم
راحیل |Rahil
با اینکه سریالش رو دوست نداشتم ولی خب جالب بود. 'انتقام از دیگران'
بند کفش هم میتونه یادگاری خیلی قشنگی باشه🛐🛐
هدایت شده از Light 🇵🇸
آقا یه تقدیمیمون نشه؟
به مناسبت اشنایی تازه ی من با طاقچه و ذوقِ استفاده از تمام امکاناتش میخوام تقدیمی بدم
اینطوریه که شما این پیام رو بازارسال میکنین و من بهتون یه تیکه از کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک تقدیم میکنم☆"|
ظرفیت 14 چنل
لینکتم بنداز این تو
دارن دوباره سریال لحظه گرگ و میش رو میزارن و منم برای هزار دویستمین باررر میشینم میبینممممم خوشحاللللل