راحیل |Rahil
کتاب های پر حجم تر از این کتاب رو زودتر تموم کردم ولی این کتاب که به زور 100 صفحست رو نمیتونم تموم ک
فهمیدم من فقط یسری کلاسیک هارو دوست دارم
با اینکه از داستایوفسکی کتاب نازنین رو بد نبود دوسش داشتم و زود تمومش کردم ولی بر عکس این کتاب که میگن از اون بهتره برام غیر قابل درک تره
راحیل |Rahil
سریال مستر پلانکتون هم یه قسمت مونده تموم شه
صحنه پردازش و فیلمبردارش رو میزارم رو چشمام
راحیل |Rahil
صحنه پردازش و فیلمبردارش رو میزارم رو چشمام
از این لحاظ خیلی قشنگ بود داستان قشنگی هم داشت ولی خب یسری نکات اخلاقی اجتماعی و حتی انسانیت رو احساس کردم داره زیر سوال میبره
در کل جالب بود.
ولی با خودم میگم کاش همچین کارایی رو توش عادی سازی نمیکردن که حداقل من بتونم با دید بهتری به نگاه کنم
راحیل |Rahil
خدافظ مشهد قشنگم:))))
دلم برات تنگ میشه حتی همین الانم دلم برات تنگ شده یکاری کن زود بیام دوباره:)))