راحیل |Rahil
سریال مستر پلانکتون هم یه قسمت مونده تموم شه
صحنه پردازش و فیلمبردارش رو میزارم رو چشمام
راحیل |Rahil
صحنه پردازش و فیلمبردارش رو میزارم رو چشمام
از این لحاظ خیلی قشنگ بود داستان قشنگی هم داشت ولی خب یسری نکات اخلاقی اجتماعی و حتی انسانیت رو احساس کردم داره زیر سوال میبره
در کل جالب بود.
ولی با خودم میگم کاش همچین کارایی رو توش عادی سازی نمیکردن که حداقل من بتونم با دید بهتری به نگاه کنم
راحیل |Rahil
خدافظ مشهد قشنگم:))))
دلم برات تنگ میشه حتی همین الانم دلم برات تنگ شده یکاری کن زود بیام دوباره:)))
من غروب های زیادی رو تو زندگیم دیدم و همیشه و همیشه یه غمی نهفته توش پیدا کردم