هدایت شده از سِپیده دَم؛
و البته عید رو به تموم کسایی که میشناسمشون ولی خیلی باهاشون صمیمی نیستم تبریک میگم💕
مبارک باشههه✨
راحیل |Rahil
و البته عید رو به تموم کسایی که میشناسمشون ولی خیلی باهاشون صمیمی نیستم تبریک میگم💕 مبارک باشههه✨
ممنونمممم سپیده خانومم💗💗💗
عيدت مبارککک باشه🛐🛐
شرمنده دیر دیدم نت نداشتم که بیام ایتام چک کنم
راحیل |Rahil
خوراکی های مشهد یجوری که نمیتونی نه بگی خودتم بکشی نمیتونی
من همونا رو سالی یبار تو اصفهان میخورم
راحیل |Rahil
با اینکه سریالش رو دوست نداشتم ولی خب جالب بود. 'انتقام از دیگران'
بند کفش هم میتونه یادگاری خیلی قشنگی باشه🛐🛐