راحیل |Rahil
خوراکی های مشهد یجوری که نمیتونی نه بگی خودتم بکشی نمیتونی
من همونا رو سالی یبار تو اصفهان میخورم
راحیل |Rahil
با اینکه سریالش رو دوست نداشتم ولی خب جالب بود. 'انتقام از دیگران'
بند کفش هم میتونه یادگاری خیلی قشنگی باشه🛐🛐
هدایت شده از Light 🇵🇸
آقا یه تقدیمیمون نشه؟
به مناسبت اشنایی تازه ی من با طاقچه و ذوقِ استفاده از تمام امکاناتش میخوام تقدیمی بدم
اینطوریه که شما این پیام رو بازارسال میکنین و من بهتون یه تیکه از کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک تقدیم میکنم☆"|
ظرفیت 14 چنل
لینکتم بنداز این تو
دارن دوباره سریال لحظه گرگ و میش رو میزارن و منم برای هزار دویستمین باررر میشینم میبینممممم خوشحاللللل
دو تا دخترن جلوم یک ساعته یک کلمه حرف میزنن غش میکنن از خنده
دلم میخواد بهشون ملحق شم
بهشون بگم به چی میخندین به منم بگین من گناه دارم.