اسرائیلی ها الان تو پناهگاهن ولی ایرانیا تو چنل حامینی گپ میزنن ماباهم فرق داریممم
دقیقا
https://eitaa.com/didebanne/43748 وای 💔 از چهره ی حاجی درد میباره واقعا .
بنده خدا 🙂😭
[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
آره شاگرد عزیز از منم رد کردی🤣🤣 به قول ابو مصطفی خیلی واردی🤣🤣🤣🤣🤣🤣
عه پیامم نیست😕🤣مرسی استاد خداروشکر راضی بودی🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣درس پس میدیم پیش شما دکتر
[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
عه پیامم نیست😕🤣مرسی استاد خداروشکر راضی بودی🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣درس پس میدیم پیش شما دکتر
خداروشکر آموزه هام موفقیت آمیز بوده🤣🤣امیدارم در ادامه شاد و پیروز و موفق باشیی🤣🤣😔
https://eitaa.com/didebanne/43741 شماره سومییی، همیشه به این بزرگوار از همون اول به چشم برادر بزرگتر یاا یه دایی عموی خوب نگاه کنن.. به این فکککر کن که هییچوقت نمیتونی به عنون هم.سر بهش نگاه کنی، خودتو گولم نزن، امممکان نداره بشه.. ایشون خودشون همسر دارن وَ از حلقه دستشون مشخصه آدم متعهدی هم هستن.. پس گول نزن خودتو گلم😇 فߺاطمߺه🌱
بله بله((:
https://eitaa.com/didebanne/43743 اینم بگم؛ همیییشه دعات این باشه که هرچی خدا خواست برات همون شه، اگر بهنفعته رفیق خوبی شه برات اگرم نه یجوری از ذهنت پاک شه که انگار وجود نداشته.. خودش راهنماییت میکنه🙃 فߺاطمߺه🌱
این خیلی مهمه🙂🤌
https://eitaa.com/didebanne/43747 حقققق++ یه ذره کننترل متااانت😂 فߺاطمߺه🌱
هعیییی بابا😔🤌😂
https://eitaa.com/didebanne/43685 عزیزم میشه بپرسم چند سالته؟ حس میکنم خیلی داری هیجانی تصمیم میگیری
...
ببین من خیلی سابقه دوستیام بالاعه، اصلا سعی نکن پیشش ضعف نشون بدی چون فاز بر میداره عو بجوری خاصی رفتار میکنه.. این پیامشم خیلی رسمی بود، سعی کن بخندونیش، اگر میخوای به کسی نزدیک بشی باااااید بخندونیشو سعی کنی پیشت خوش بگذه بهش، چیزایی که فکر میکنی جذابو باحاله براش تعریف کن واسش، توی جمع هم عادی باش انگار خیلی ام مهم نیس برات یه رفتار عادیییی.. خیلی ام قربونصدقهاش نرووو👩🏻🦯 خیلی عادی رفتار کن دقیقا همونجوری که با بقیه رفتار میکنی(میدونم سخته ولی خیلی بهتره برات)، انگار تو ام معمولی ایی نه خیلی تمایل داری نه نداری🙃 نتیجه رو اعلام کن، اسمم بزار زیر پیامات تا بدونیم کی هسی😉 فߺاطمߺه🌱
...