پایان ساهره کجاش باز بود دیگه بسته تر از این؟😐😐 حتما باید عروسی رو هم نشون میداد؟ الحق که ایرانی هستین😂😂😂😂😂😂😂 کاملاً مشخص بود و بسته گوشی عطیه میفته دست یکی دیگه و این چرخه ادامه پیدا میکنه عطیه و احسان هم باهم دیگه می مونن والسلام
نخیر باید قشنگ نشون میدادن عه🦦😂
اون مصاحبه ای که توش میگن او کسی که بیشتر از همه متوجهش هستیواینارو داری بزاری خامشو؟💗😅
اون کسی ویدیوشو نداره🥲
https://eitaa.com/didebanne/43748 اصن وقتی حاجی بلند شد با اختلاف قدش از همه بلند تر بود
ماشاءالله
[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
متنفرم از آدمایی که از رهبرمون غلط میگیرن و میگن اشتباه کردن که گفتن دید و بازدید باشه،با اینکه مرجع
به عمو سلام برسون کاش میتونستم به رهبر بگم که بگه دید و بازدید توی یک شهر دیگ هم انجام بدید 🤣🤣🤣به مدت یک روز کامل
[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
به عمو سلام برسون کاش میتونستم به رهبر بگم که بگه دید و بازدید توی یک شهر دیگ هم انجام بدید 🤣🤣🤣به م
کاش رهبر اشاره مستقیم میکرد که عمو تورو بیاره بروجرد 😔☝️
[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
کاش رهبر اشاره مستقیم میکرد که عمو تورو بیاره بروجرد 😔☝️
واقعا کاش کااااااش کاششششششششش🥺
منم مامان بابام از اون آدمایین که میگن امسال دید و بازدید عید نداریم . با اینکه باهاشون موافق نیستم ولی چیزیم نمیتونم بهشون بگم حق دارن میگن وقتی عزاداریم و لباس و مشکی پوشیدیم چطوری بریم با دیگران خوش و بش کنیم
رسم باستانی ماست درسته عزاداریم ولی خود آقا هم راضی نیست
عطرین اینایی که پست و استوری سید رو میبینن چطوری به اینستا وصلن؟ همه که کارت سفید ندارن این دوستان چه شکلی وصلن تورو خدا ازشون بپرس من کارم لنگه
نه بعضیا فیلتر خریدن
بچه ها شما چطوری میرین به یه نفر میگین باهم آشنا بشیم؟😂😂🥲 من اگه سنگم از آسمون بباره به صورت مستقیم اینو به هیچ کس نمیگم اگه تو مدرسه می بینینش خب سعی کنین خودتونو نزدیک کنین چمیدونم یه اتفاقی رقم بخوره مثلا که باهم بیشتر وقت بگذرونین بعد به بهانه های مختلف بهش پیام بدین مثلا فلان درس رو بفرسته براتون بعد اون وسطا با شوخی و خنده ارتباطتون رو بیشتر کنین من همش اینکار رو میکنم هیچ وقت نمیرم به یه نفر بگم بیا باهم بیشتر آشنا شیم
به راحتی😂🤝
یه چیزی بگم بچه ها معمولاً در همون برخوردهای اول حس مثبت و دوست داشتن به وجود میاد... مثلا من و یکی از دوستام با اینکه هیچ وقت وقت نکردیم از لحاظ حضوری باهم دیگه وقت بگذرونیم چون کلا رفتن یه جای دیگه ولی چون اون حسه وجود داشت هیچ وقت این ارتباط قطع نشد و خیلی هم بیشتر شد... و مهم تر از همه اینکه هیچ وقت نباید دذ ارتباط با کسی که دوستش دارین یه آدم ضعیف و ناله به نظر برسین سعی کنین جذاب قدرتمند و با اعتماد به نفس باشین و رفتار تون محبت آمیز باشه اما محبت آمیز متعادل و اون برخورد های اول خیلی درد و دل نکنین با شادی باهم دوست بشین بعدا میتونین تو غم ها کنار هم باشین
آره مهر از اول توی دل میوفته🥲