eitaa logo
[ࢪایِـحـهـہ‌ےدِلــ⁦ ⁦[♡
414 دنبال‌کننده
911 عکس
306 ویدیو
25 فایل
https://6w9.ir/Harf_11123650 لطفاً احترام اساتید و فضایی که قرار داریم و حفظ کنید((: @Ggomnnamm به پیام‌های سنجاق شده توجه کنید🖇 چنل اصلی: https://eitaa.com/Sselenne
مشاهده در ایتا
دانلود
💬 | متن پیام: https://eitaa.com/Hamin_Mahfel/3348 چرا استاد شاکر نژاد اینجا یه سری جاها مثلا موقعی که پیش همسرشون میخونند صداشون انقدر نازکه و فرق داره عطرین؟؟؟ صداشون یه مدلیه الان خیلی بهتره چرا؟؟؟ و اینکه چرا همسرشون انقدر کم حرفن؟ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ⏱ساعت: ۱۸:۳۵:۲۱ ⏰تاریخ: یکشنبه اردیبهشت ۱۴۰۵ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ طراحی و کدنویسی : @Im_Azad 🆔 @harf_n
💬 | متن پیام: https://eitaa.com/RayeheyDal/60250 خب من رشتم انسانی بود و از یازدهم جدی شروع کردم برای کنکور خوندن و دهم اصلا نخوندم کارم سخت تر شده بود چون مباحث دهم مونده بودن و اول اونارو جمع کردم و مثلا دوازدهم رو تست کار نکردم چون همزمان برای نهایی میخوندم و زیاد نگذشته بود و مباحث دوازدهم رو یادم بود پس دهم و یازدهم رو تست کار کردم برای رشته انسانی کتاب های خیلی سبز خوبن و من درسای مهم و اونایی که توشون ضعف داشتم خریدم مثل اقتصاد منطق فلسفه عربی و.. کتاب های خوبی بودن البته برای رشته انسانی خب شاید باورتون نشه من نه مشاوری داشتم نه آزمونی شرکت میکردم! اون موقع هم به خودم میگفتم هیچ شانسی برای قبولی فرهنگیان ندارم (نسبت به بچه هایی که مشاور داشتن و انواع آزمون هارو شرکت میکردن و مثلا تست زماندار میزدن!) اما واقعا از اواسط یازدهم تلاش کردم و نکته مهمی که خیلی برای من تاثیر داشت مفهومی خوندن بود وقتی مفهومی بخونید هر نوع تستی هم بزارند جلوتون میتونید بزنید البته فکر نکنید نمیتونستم آزمون شرکت کنم یا بودجشو نداشتم درواقع حوصلم نمیشد!😂 آره اعتراف میکنم که تنبلی میکردم😂🤧 من توی اون موقعیت همینکه مدرسه میرفتم هنر میکردم😂🤦🏼‍♀️ فعلا اینارو یادم بود اگر سوالی باز دارید بفرمایید درخدمتم ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ⏱ساعت: ۱۸:۴۰:۲۸ ⏰تاریخ: یکشنبه اردیبهشت ۱۴۰۵ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ طراحی و کدنویسی : @Im_Azad 🆔 @harf_n
💬 | متن پیام: واییی بهبه بالاخره کار هایییی عید غدیررر :))))))🥹🥹✨️✨️✨️✨️ -امال ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ⏱ساعت: ۱۸:۴۵:۵۰ ⏰تاریخ: یکشنبه اردیبهشت ۱۴۰۵ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ طراحی و کدنویسی : @Im_Azad 🆔 @harf_n
💬 | متن پیام: https://eitaa.com/RayeheyDal/60349 نفرین به اونایی که به پزشکیانو این دولت رای دادن ان شاءالله قرآن و اهل بیت بزنه به کمرشون تاوان کارایی که در حق این ملت کردن رو ان شاءالله میبینن اونم به سختی! ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ⏱ساعت: ۱۸:۴۶:۲۷ ⏰تاریخ: یکشنبه اردیبهشت ۱۴۰۵ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ طراحی و کدنویسی : @Im_Azad 🆔 @harf_n
💬 | متن پیام: https://eitaa.com/RayeheyDal/60348 ذلت بار تر از این ندیدم ولی امریکا یک بند همینم اجرایی نمیکنه ایناها کی میخواهد بفهمن ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ⏱ساعت: ۱۸:۴۸:۳۵ ⏰تاریخ: یکشنبه اردیبهشت ۱۴۰۵ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ طراحی و کدنویسی : @Im_Azad 🆔 @harf_n
💬 | متن پیام: https://eitaa.com/RayeheyDal/60349 یاخدا.😐☝ میگه تا ۱۵سال غنی سازی نکنیم، خدایا این چه چارچوبیه، دولت ساده لوح وکند ذهن وفعک کردن اگه غنی سازی روبدن بره جنگ تموم میشه مایی که فعلا اسممونو گذاشتن دانش آموز به منزله اینکه هیچی حالیمون نیس ازدولت بیشتر میفهمیم که اگه اینا دوباره گول اون عوضیا روبخورن دوباره بایه ترور فجیح توکشور وارد جنگ میشن، واقعا شرم آوره.😐🦦 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ⏱ساعت: ۱۸:۵۰:۰۱ ⏰تاریخ: یکشنبه اردیبهشت ۱۴۰۵ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ طراحی و کدنویسی : @Im_Azad 🆔 @harf_n
آقا بگذرید ول کنید
وقتی امیرکبیر زمانه تو از دست بدی همینه