حرفات گذاشته نمیشه
دیدی ترسویی؟
دییدی بدبختی؟
یدونه گوشی دستت گرفتی فقط زر میزنی پشت گوشیت قایم بشو بدون نام و نشان زر بزن تا صبح
فقط بدون یک سگ ترسویی همین نه بیشتر نه کمتر
من منتظر آیدیت هنوزم هستم 😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉
یادت نره که یک سگ ترسویی 🤪🤪🤪🤪🤪🤪
💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
ی بلایی سر ناشناس بیارم تا الان بخاطر عطرین جون کاری نکردم......
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
⏱ساعت: ۲۰:۳۲:۵۴
⏰تاریخ: پنجشنبه اردیبهشت ۱۴۰۵
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
طراحی و کدنویسی : @Im_Azad
🆔 @harf_n
اینم از خریدهامون🙂🤌
توی پک انشالله تسبیح و یک استیکر و شکلات میزاریم((: