eitaa logo
[ࢪایِـحـهـہ‌ےدِلــ⁦ ⁦[♡
413 دنبال‌کننده
911 عکس
306 ویدیو
25 فایل
https://6w9.ir/Harf_11123650 لطفاً احترام اساتید و فضایی که قرار داریم و حفظ کنید((: @Ggomnnamm به پیام‌های سنجاق شده توجه کنید🖇 چنل اصلی: @Hamin_mahfel
مشاهده در ایتا
دانلود
💬 | متن پیام: https://eitaa.com/RayeheyDal/74140 خب این اتفاق خواسته ی خودشون نبوده فضایی که هوادار به وجود آورده تو همه ی فندوم ها هم این افراط هست ولی خب دیدم مثلا حامین گرافی میخواد پویش حفظ جزء سی بگذاره خوشحال شدم دیدم بعضی از کانال ها تلاوت هارو مبگذارن خوشحال شدم اصلا دیدم پویش حفظ تو فن پیج های دیگه داره کم کم جا میفته اونم خوشحال کننده بود اینام اتفاقات خوبیه دیگه ☹️☹️☹️ قبول دارم بدی های افراط کردن هم وجود داره کسی اینو منکرش نیست .... ولی چرا به جای رفتن نباشم و این اتفاقات مثبتو تقویت کنیم ؟؟☹️☹️ میفهمم ممکنه کسی سرش شلوغ بشه نخواد باشه ولی بعضی ها هم که فضا آزارشون میده خب میتونن این فضای مثبت رو با فعالیت های اینجوری تقویت کنن دیگه ... 🥲🥲🥲☹️☹️💔💔 من کانال حامینو دوست داشتم .... چون به قاعده بود و زیاده روی نمی کرد و من از خودت ادیتی که بگم گناه داره و ... ندیدم :))) ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ من به شخصه برای حامین ارزش قائل بودم، محتوای زرد نمیذاشتم هرچی بوده بر قاعده بوده و خب میدونید شرایط موندن نبود، درسته میشه درست کرد ولی حس ادامه دادن نداشتم جدی
💬 | متن پیام: https://eitaa.com/RayeheyDal/74100 عطرین بهتر از هرکس دیگه ای میدونه اون پیام دروغ بود ولی نمیخواد قبول کنه تا یه بهانه الکی واسه کاراش داشته باشه ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ بهانه‌ی الکی برای چی؟! این تصمیمِ منه! به امثال شما هم هیچ ربطی نداره🙂 پس وقتی تصمیمش رو گرفتم، پای خوب و بدش موندم، اون پیام چه الکی باشه چه نباشه، یه تلنگر بود!
💬 | متن پیام: https://eitaa.com/RayeheyDal/74099 نههههههههههه نکن عطریننننننن یعنی چیییییی مارو تنها گذاشتیییییی ای بابا💔 من تازه وارد بودم:((( خیلی باهات حال کردم یعنی چی که میرییییی ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ دیگه شرایط موندن نبود🥲
💬 | متن پیام: حوصله نداشتی دیگه بهونه نیار بگو خستم دیگه حوصله کانال داری ندارم اگر واقعا بزور و به اصرار کسی تا الان مدیریت میکردی و طرفدار اساتید نبودی از کجا معلوم طرفدار رهبر باشی ؟ اصلا از کجا معلوم طرفدار پهلوی نباشی؟ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 😐😂داداش بابای من پاسداره! ما یک عمره زندگیمون با آقاست، از نوزادی تاحالا، بعد طرفدار پهلوی؟! آره 🤣🤣🤣 لابد اشکای اون روز مارو برای آقا ندیدین باشه کافر همه را به کیش خود بپندارد این که رفتم یانه، به خودمم مربوطه
💬 | متن پیام: https://eitaa.com/95244859/26320 من بدبخت لفت ندادم یکی منو ریمو کرد😑💔 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ کیییی
💬 | متن پیام: https://eitaa.com/95244859/26322 مخالفم ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ⏱ساعت: ۱۳:۰۱:۵۳ ⏰تاریخ: شنبه خرداد ۱۴۰۵ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ طراحی و کدنویسی : @Im_Azad 🆔 @harf_n
https://eitaa.com/Sselenne اگه حذف شدین لینکش💔
حالا شاید ادیت از سریالای مذهبی هم بزارم
💬 | متن پیام: https://eitaa.com/RayeheyDal/74171 نمیدونم ولی دوست دارم منو برگردونید😭 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ⏱ساعت: ۱۳:۰۴:۱۵ ⏰تاریخ: شنبه خرداد ۱۴۰۵ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ طراحی و کدنویسی : @Im_Azad 🆔 @harf_n
بچه ها الهه هست همینجا جایی نمیره نگران نباشید. فقط دیگه جزوی از فندوم نیست و چنلشو تغییر داده که حقیقتا منم موافق بودم باهاش.. ما اول اینجا اومدیم به خاطر محفل ولی یهویی رشته از دستمون در رفت و کشیده شدیم سمت حامین و ذوق رفاقت و رابطه بینشون که والا حقیقتا یه جاهایی زیاده روی کردیم و نمونه هاشو توی بعضی ادیتا و کانال های رمان روبیکایی داریم میبینیم🤣💔قبول کنید که خود سید و حاجیم اینطوری نمیخوان و هدفشون ترویج قرآنه نه اینکه ما ذوق افراطی کنیم و فکرای ناجور بسازیم.. ذوقم حالا چیز موندگاری نیست یه روزی همه این ذوقا تمام میشه مهم اینکه ما برای چی و چه چیزی ذوق کنیم.. 🥲