سارا و اردك.
دلقک ترین شیپ توی کتاب/فیلم:
انقد حق ننواز پدثگ.
-مامانسالادی.
سارا و اردك.
مامانم نت میخره میگه یه گیگ دارم یکماهه.😀 ولیخب من سه گیگ سه روزی میخرم و عشق.(اصلا هم نمیخوام ادامه
یه گیگ؟
من ماهی ۵ گیگ میخرم؛ بعد تازه کم میاد مجبورم دوباره بخرم.
-مامانسالادی.
سارا و اردك.
یه گیگ؟ من ماهی ۵ گیگ میخرم؛ بعد تازه کم میاد مجبورم دوباره بخرم. -مامانسالادی.
ما خونمون وای فای داره.💔
سارا و اردك.
یه گیگ؟ من ماهی ۵ گیگ میخرم؛ بعد تازه کم میاد مجبورم دوباره بخرم. -مامانسالادی.
واقعا پنج گیگ؟ ۱۶ گیگ ماهی استفاده نکنم خمار میشم
- اناری
سارا و اردك.
ما خونمون وای فای داره.💔
ما هم داریم ولی من با نت همراه میبین-
-مامانسالادی.