سارا و اردك.
یه گیگ؟ من ماهی ۵ گیگ میخرم؛ بعد تازه کم میاد مجبورم دوباره بخرم. -مامانسالادی.
واقعا پنج گیگ؟ ۱۶ گیگ ماهی استفاده نکنم خمار میشم
- اناری
سارا و اردك.
ما خونمون وای فای داره.💔
ما هم داریم ولی من با نت همراه میبین-
-مامانسالادی.