هدایت شده از شیداخو | SHEYDAKHO
خون ِدل خوردم برای بیت بیت ِهر غزل ،
جان من این خون ِدلها را نخوانی سَرسَری 💔 :) .
باران و برف و زمستان بهانه هست،
این خانه را نبودنِ تـو سرد میکند :)!🫀❤️🩹•