اولین بیتی که گفتم وصفِ چشمان تو بود
بـا هـمـان یک بـیـت استـاد خطابم میکنند
سرکلاسریاضیذهنمدرگیرتوبود ؛
دبیردنبالایکسوذهنمدنبالتوبود!🥲:)
عزیزم دوستت دارم ولی بـا ترس و پنهانی؛
که پنهان کردن یک عشق یعنی اوج ویرانی!(( :🫠
ازفرآقتچشمهـٰآیمغرقبآرانمیشـود عـٰآشقهجـرآنڪشیدهزودگریـٰآنمیشـود'!️
هدایت شده از پرایوتِ دتری
زشت است که شاعر وسط خواندن شعری
با آمدن واژه«برگرد» بگرید...!🫠