eitaa logo
ثقلین
257 دنبال‌کننده
463 عکس
171 ویدیو
19 فایل
#رسانه_مجازی_هیئت_متوسلین_به_حضرت_ولی_عصر_عجل_الله_شهرستان_آستانه_اشرفیه @Saghalin1380
مشاهده در ایتا
دانلود
4.2M
📢 بشنوید 🔶🔹 اهداف بازی همستر (ارز دیجیتال) از منظر بین‌المللی و داخلی 💢 محورهای موضوعی 1⃣ ارز دیجیتال چیست؟ 2⃣ ارز دیجیتال، بستر کنترل‌های سایبرنتیکی در اقتصاد: اکانوسایبرنتیک 🌐 https://www.aparat.com/v/nuj3539 3⃣ راهبرد جیمز ریکاردز برای جایگزینی ارز دیجیتال به‌جای دلار در راستای هژمون جهانی آمریکا؛ 4⃣ نقش جریان اطلاعات تلگرامی در جهت‌دهی به انتخابات سال ۱۳۹۶؛ 5⃣ همستر: بازگردانی مردم به تلگرام برای مدیریت شناخت سیاسی - اجتماعی کشور در مسائل مختلف از جمله انتخابات؛ 6⃣ نگاه جریان گلوبالیست به اقشار مردم در نظم نوین جهانی؛ ✍️ تمدن‌نگار | شکوهیان‌راد @SHRChannel •┈┈┈┈••••✾••✾•••┈┈┈┈• https://eitaa.com/joinchat/2095841323C4b784f10d2 •┈┈┈┈••••✾••✾•••┈┈┈┈•
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 معیارهای انتخاب رئیس جمهور براساس بیانات رهبر انقلاب https://farsi.khamenei.ir/others-note?id=48019 •┈┈┈┈••••✾••✾•••┈┈┈┈• https://eitaa.com/joinchat/2095841323C4b784f10d2 •┈┈┈┈••••✾••✾•••┈┈┈┈•
در امتداد گفتمان شهید جمهور 🎥 یک جهان فرصت، یک ایران جهش، هر ایرانی یک نقش پرشکوه 🔸بسم الله الرحمن الرحیم •┈┈┈┈••••✾••✾•••┈┈┈┈• https://eitaa.com/joinchat/2095841323C4b784f10d2 •┈┈┈┈••••✾••✾•••┈┈┈┈•
♦️چرا در بین نامزدهای موجود دکتر جلیلی را شایسته‌تر می‌دانم؟ 1️⃣ فهم درونی شده از مسائل کشور: جلیلی برنامه دارد. برنامه داشتن او به معنای داشتن یک فهم منسجم درونی شده از مسائل  کشور و راه حل‌های آن‌هاست، نه جزوه ای که سایرین برایش تهیه کرده‌اند. چنین فهمی پیش‌نیاز مؤثر بودن سایر ویژگی‌های مثبت مورد نیاز سکاندار قوه مجریه است. 2️⃣ سلامت اقتصادی: جایگاه ریاست‌جمهوری به معنای دسترسی به میزان قابل توجهی از منابع اقتصادی (شرکت‌ها، پروژه‌ها و ...) است. سلامت اقتصادی شخص رئیس‌جمهور و شبکه همراه یا مورد وثوق او پیش‌نیاز استفاده مؤثر از این منابع در راستای منافع ملت است‌. نگاه طعمه‌وار به منابع در دسترس رئیس‌جمهور چه برای کسب منفعت شخصی و چه ایجاد پشتوانه سیاسی مهم‌ترین مانع استفاده از این ظرفیت‌ها در جهت بهبود زندگی مردم است. جلیلی نه تنها یک نقطه سیاه بلکه نقطه‌ای خاکستری هم در کارنامه‌اش ندارد. این گزاره‌ای است که حتی مخالفینش نیز به آن اذعان دارند. 3️⃣ سلامت سیاسی: جلیلی اهل زد و بندها و بده بستان‌های متعارف دنیای سیاست نیست. در عین اینکه با بدنه نسبتاً گسترده‌ای از کارشناسان و متخصصان حوزه‌های مختلف ارتباط دارد اما باند و حلقه شخصی ندارد. اگرچه ممکن است همین ویژگی موجب شده باشد، به او وصله «اهل تشکیلات نبودن» بچسبد. 4️⃣ آشنایی با سیستم اداری کشور: جلیلی بر خلاف بسیاری از سیاستمداران، نظام اداری کشور را از کف شروع و پله‌پله طی کرده‌ است. او از ابتدا مدیر نبوده و به‌همین دلیل با آنچه در بدنه و کف دستگاه اداری کشور می‌گذرد بیگانه نیست. 5️⃣ فهم سیاستگذاری و تصمیم‌گیری: سِمَت ریاست جمهوری، جایگاهی راهبردی و سیاستگذار است و بیش از مهارت مدیریت پروژه، به قدرت تصمیم‌گیری و فهم دیدگاه‌های مختلف نیاز دارد. رئیس‌جمهور به طور طبیعی در موضوعات مختلف در معرض دیدگاه‌های مختلف و بعضاً متضاد قرار می‌گیرد و باید بتواند این دیدگاه‌ها و «هزینه-فرصت» هر کدام را فهم کند و بین آن‌ها انتخاب کند. تجربه جلیلی چه به‌عنوان مدیر کل بررسی‌های سیاسی دفتر رهبری و معاون اروپا-آمریکای وزارت خارجه و چه در شورای عالی امنیت ملی، سازگار با این اصلی‌ترین ویژگی لازم برای هدایت قوه اجرایی کشور است. مسیری که بعد از سال ۹۲ در دولت سایه هم ادامه داشته‌است. 6️⃣ مبانی فکری منسجم و مستحکم: جلیلی با اینکه سال‌هاست حضور فعالی در عرصه سیاست داشته و به تبع آن نسبت به موضوعات و حوادث مختلف کشور موضع گرفته، اما در دیدگاه‌های او نمی‌توان اعوجاج و رنگ‌به‌رنگ شدن مشاهده کرد. آنچه جلیلی بیان می‌کند، برخاسته از مجموعه‌ای از مبانی فکری و اعتقادی است. او فاقد چرخش‌های اساسی گفتاری و رفتاری است. براساس سنجش جَوّ سیاسی یا برداشت از ذائقه عمومی موضع نمی‌گیرد. جلیلی از این جهت سیاستمداری قابل اعتماد است. رای دهنده می‌تواند بفهمد به چه کسی می‌خواهد رای بدهد یا ندهد. _منتخب دوم مردم شریف مشهد در مجلس شورای اسلامی
🔻سیاست‌مدار شوق‌انگیز: جذبه‌های اجتماعیِ جلیلی 🖊مهدی جمشیدی [یکم]. «سیاستِ اندیشیده». او به‌ناگهان تصمیم نگرفته که به صحنه بیاید، بلکه یک دهه است که خود را برای چنین موقعیّتی، آماده کرده است؛ به‌طوری‌که در طول این سال‌ها، توانسته یک برنامۀ «محاسبه‌شده» و «عالمانه» بنویسید و با مواجهات و تقابلات، آن را «پخته‌تر» و «وزین‌تر» سازد. بنابراین، وعده‌هایش خام و سطحی و عجولانه نیستند و مصرف انتخاباتی ندارند. کسانی به‌جای «برنامه‌های پخته»، «وعده‌های خام» می‌دهند تا هیجان و احساس برانگیزند و برای خویش، رأی‌سازی کنند؛ اما او دربارۀ تک‌تک جمله‌هایش، فکر کرده و در طول زمان به این نتایج دست یافته است. او اهل قمار سیاسی نیست و نمی‌خواهد بخت خویش را بیازماید، بلکه در ذهن خویش، راهی که باید رفت را بارها رفته و امکان‌ها و امتناع‌ها را شناخته و در برنامۀ خود دیده است. [دوّم]. «سیاستِ تجربه‌شده». او در عالَم نظر، محدود نمانده، بلکه برنامه‌های را به فضای «اجرا» و «تحقّق»، ارائه کرده و واکنش‌ها و پیامدها را شناخته است. او نه یک‌باره، بلکه تکه‌تکه‌های برنامه‌هایش را در قالب‌های موردی و بخشی، عرضه کرده و برنامه را به «محک تجربه» و «پهنۀ میدان» رسانده است. ازاین‌رو، او از آرزوهای بیگانه با «واقعیّت» و «عینیّت» سخن نمی‌گوید. کارنامۀ او، همین «تکه‌های آزموده» و «قطعه‌های تجربه‌شده» است که کامیاب نیز بوده‌اند. او پیش از میدان واقعی، در میدانی کوچک‌تر به حرکت درآمده است. [سوّم]. «سیاستِ مردم‌سالارانه». او از فرصت‌ها و امکان‌هایی سخن می‌گوید که یکی از مهم‌ترین‌شان، «مردم» هستند. وی به نظریۀ «مردم‌سالاری دینی»، باور دارد و می‌خواهد مردم‌سالاری پساانتخاباتی را تحقق ببخشد. او نمی‌خواهد به‌تنهایی از موانع عبور کند، بلکه چنین امری را میسّر نمی‌شمارد. می‌خواهد خودِ جامعه را به حرکت وادارد و دولت را به «زمینه‌ساز تجلّیِ ارادۀ جمعی» تبدیل کند. سیاست او، «اجتماعی» و «از پایین» است، نه آمرانه و برآمده از محافل بسته. اینکه او زیست مردمی دارد و آمیخته و پیوستۀ با مردم است، نشانگر همین حقیقت است که می‌خواهد مردم‌سالاری دینی را بسط بدهد و جامعه را فعّال نماید. [چهارم]. «سیاستِ اخلاقی». آنچه که در نگاه نخست به وی، حس مخاطب را برمی‌انگیزد، «صداقت» و «راستی» و «بی‌پیرایه‌گی» وی است. او دروغ نمی‌گوید و با خدعه و فریب، کار خویش را پیش نمی‌برد. همان می‌نماید و می‌گوید که هست. سیاست را برای اخلاق می‌خواهد و نه اخلاق را برای سیاست. در سیاست‌ورزی او، حاجت به نیّت‌خوانی و مشاهدۀ پشت‌صحنه نیست؛ چون او چندلایه نیست و نمی‌خواهد در برابر مردم، گندم‌نمایی و جوفروشی کند. [پنجم]. «سیاستِ انقلابی». او به نظریۀ «نظام انقلابی»، باور دارد و از «انقلاب»، به «نظام» یا «اصلاح» عبور نکرده و دچار تقلیل‌گرایی و استحاله و ارتجاع نشده است. می‌خواهد حاکمیّت و جامعه را به سرچشمه‌های اصیل انقلابی بازگرداند و غبارهای غفلت از صورت نخستینِ انقلاب و آرمان‌های دهۀ شصت بزداید. سیاست انقلابی در طول دهه‌های گذشته، دستخوش دست‌اندازی‌های عامدانه شده و اینک باید به اصالت‌ها بازگشت. دیگران می‌هراسند که از انقلابی‌گری سخن بگویند، چون این امر، مستلزم رعایت قواعد و آدابی است که در اینان، هیچ نشانی از آنها نیست. [ششم]. «سیاستِ جهشی». کار تحوّل، محتاج تغییرسازی‌های بنیادی و جدّی و بزرگ است؛ وگرنه همچنان باید در چالش‌ها بمانیم و شاهد بازتولید ناخواستۀ آنها باشیم. در گام دوّم، باید گام بلند برداشت و به‌جای تحرّکات عادی و جاری و اداری، در پی «جهش تاریخی» بود. می‌توان تاریخ را فشرده کرد و در کوتاه‌مدّت، فتوحات فراوان داشت. قافله نمی‌ایستد و اگر ما بخواهیم با شتاب معمولی حرکت کنیم، همواره باید دنباله‌رو بمانیم. شتاب‌زدگی خطاست، اما تعلل و کُندی نیز نارواست. [هفتم]. «سیاستِ چندسویه». او اولویت دارد و نمی‌خواهد همه‌چیز را در دستورکار خویش قرار بدهد و ناگهان، معجزه کند و بهشت بسازد، اما نمی‌خواهد «تک‌بُعدی» باشد و اقتصاد را بر فرهنگ یا سیاست را بر اقتصاد ترجیح بدهد و «پیشرفت نامتوازن» بیافریند، بلکه می‌خواهد جنبه‌ها و لایه‌های مختلف را در نظر بگیرد و حسّاسیّت‌هایش را در میان عرصه‌های اصلی زندگی، توزیع کند. [هشتم]. «سیاستِ تمدّن‌اندیش». او به اینجا و اکنون می‌اندیشد اما نمی‌خواهد از نگاه تمدّنی غافل باشد و در سطح دولت-ملّت، متوقف بماند. او می‌داند که در ایران، امکان و مجال تبدیل‌شدن به «قدرت برتر» وجود دارد و باید کوشید چنین بضاعتی را به فعلیّت رسانید. نگاه‌های محدود و اقلّی، افق‌های تنگی دارند و نمی‌توانند چشم‌انداز «جهانی» و «تمدّنی» تعریف کنند. ازاین‌رو، جامعه در خودش و در حصار مرزهای ملّی‌اش، ساکن و بی‌حرکت می‌ماند و بیرونی و فرامّلی و جهانی نمی‌شود. https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
بسم الله الرحمن الرحیم أبی الحسن الرضا(ع) فی فضل یوم الغدیر: وَ مَنْ أَطْعَمَ مُؤْمِناً كَانَ كَمَنْ أَطْعَمَ جَمِيعَ الْأَنْبِيَاءِ وَ الصِّدِّيقِين‏. امام رضا علیه السلام فرمود: هرکس در روز غدیر به مؤمنی غذا بدهد، مانند کسی است که به تمام انبیا و صدیقین غذا داده باشد. اقبال الاعمال، ج1،ص465 ضمن تقدیر از کلیه خیرین بزرگوار به جهت مشارکت بالا در طرح ذبح قربانی که منجر به ذبح ۸ رأس گوسفند گردید ؛ بدینوسیله به اطلاع مهدی یاوران و خیرین عزیز می رساند شهرستان آستانه اشرفیه با همکاری و مشارکت تشکل های مذهبی و جهادی شهرستان در نظر دارد را در قالب ، و به نیت عجل الله تعالی فرجه الشریف اجرا نماید ، لذا خیرین بزرگوار با هر توان مالی می توانند در این امر مشارکت نموده و از ثواب اطعام و انفاق دهه ولایت و عید الله الاکبر روز عید غدیر خم ، بهره مند گردند. شماره کارت جهت بانک مسکن به نام رسول علیزاده 6280231229537914 تماس یا پیامک جهت هماهنگی ؛ 09114554148 https://eitaa.com/joinchat/2095841323C4b784f10d2
الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَهِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ وَ الْأَئِمَّهِ عَلَیْهِمُ السَّلاَمُ 🌸عید سعید غدیر خم بر شما و‌خانواده محترم مبارک باد🌸 💗 ان‌شاءالله که خدای متعال، دلهای مردم را به انتخاب بهترین گزینه هدایت کند ☘پویش برای انتخاب اصلح👇 https://EitaaBot.ir/counter/lgwqse
و برگزاری ویژه مراسم شماره کارت بانک مسکن به نام رسول علیزاده 6280231229537914 شماره جهت پیامک یا تماس 09114554148 _اشرفیه @Saghalin1380
با هر توان مالی مراسم حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام باشیم به توفیق الهی همچون سالیان گذشته، به حضرت ولی عصر عجل الله با همکاری امامین انقلاب در نظر دارد اقامه عزای حسینی در دهه دوم محرم با حضور سخنران و مداحان کشوری برگزار نماید. لذا خیرین بزرگوار می توانند با هر توان مالی بانی مراسم عزای سیدالشهدا علیه السلام باشند. شماره کارت با عنوان و به نام رسول علیزاده 6280231229537914 شماره جهت تماس یا پیامک 09114554148
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
با سخنرانی حجت‌الاسلام از قم و با نوای حاج سعید حاج ابوذر کربلایی محمد جواد و کربلایی محمود زمان : از پنجشنبه ۲۸ تیرماه به مدت ۹ شب ، از نماز مغرب و عشاء (مصادف با شب ۱۳ الی شب ۲۱ محرم) مکان: حسینیه اعظم حرم مطهر سلطان سید جلال‌الدین اشرف ع هیئت متوسلین به حضرت ولی عصر عجل الله _اشرفیه @Saghalin1380
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
با سخنرانی حجت‌الاسلام از قم و با نوای حاج سعید حاج ابوذر کربلایی محمد جواد و کربلایی محمود زمان : از پنجشنبه ۲۸ تیرماه به مدت ۹ شب ، از نماز مغرب و عشاء (مصادف با شب ۱۳ الی شب ۲۱ محرم) مکان: حسینیه اعظم حرم مطهر سلطان سید جلال‌الدین اشرف ع هیئت متوسلین به حضرت ولی عصر عجل الله _اشرفیه @Saghalin1380
📱 | فریاد علیه اشرافیت ▪️ قيام براي اين است که مردم گيج و گمراه شده‌اند و بايد آگاه شوند و بايد خونمان را به صورت اين خواب زده‌ها بپاشيم تا بيدار شوند. «فرازی از خطبه امام حسین(ع) در منا» _اشرفیه @Saghalin1380