eitaa logo
آموزش بازیسازی وبرنامه نویسی | سجاد احمدی نیت
167 دنبال‌کننده
112 عکس
33 ویدیو
19 فایل
ܢ̣ܣ‍ ܝ̇ߺߊ‌ܩܢ ܟܿܥ‌‌ߊ 🕹 آموزش بازیسازی 💻 آموزش برنامه نویسی کمک میکنم به آرزوت در حوزه بازیسازی برسی دوست دارم هرچیزی رو که یاد دارم با شما رفقا به اشتراک بگذارم ادمین: @Sajad_Ahmadi_Niat
مشاهده در ایتا
دانلود
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌌 | 🏞 | 📱 🖥 ☕️ فایل با کیفیت مناسب پس زمینه 🃏 | 🎮 @SajadAhmadiNiat 🪔
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
3DFY یک سرویس برای تبدیل پیام های متنی به گرافیک های سه بعدی است. تقریباً برای هر هدف خلاقانه ای مناسب است: از توسعه تنظیمات بازی تا ایجاد نمونه های اولیه سه بعدی از محصولات آینده. https://app.3dfy.ai/ | 🎮 @SajadAhmadiNiat 🪔
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
Occlusion Culling ♣️ تکنولوژی بهینه سازی بازی که تمامی اطلاعات object(اشیاء) صحنه را ذخیره کرده و آنهایی که در محدوده دوربین هستند را رِندِر میگیرد. این تکنیک در بازی باعث افزایش frame rate و در نتیجه، افزایش سرعت و روان شدگی بازی میشود که به وفور در بازیهای جهان باز (Open World) شاهد استفاده از این تکنیک هستیم. ♠️ یونیتی بصورت پیشفرض از تکنولوژی Frustom Culling پشتیبانی میکند که شباهت زیادی با occlusion دارد، اما با این تفاوت که تمامی اجزای در محدوده دوربین(مثلا پشت اشیاء های جلویی) حتی اگر دیده نشوند هم رندر میشوند. درحالیکه occlusion اینگونه نیست یا کمی محدودتر است. میتوان به سادگی occlusion Culling را در یونیتی فعال نمود. | / 🎮 @SajadAhmadiNiat 🪔
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
| مشتاق یک نگاهم ... ✨ 🌜 💔 🖤 التماس دعا از همگی دوستان در این شب‌های مهم و سرنوشت ساز 🙏 این شبها، برای همدیگه دعا کنید. به حق سر ضربت خورده علی(علیه السلام) دعای اول، همگی عجل لولیک الفرج و دعای دوم، رفع مشکلات همگی انسانها 🤲 🎮 @SajadAhmadiNiat 🪔
‍ ‍👾 دوره مفاهیم بازی سازی دوبعدی یونیتی Unity 💬 بازیهای در عین منحصر به فرد بودن خود، بسیار به آنها کم پرداخته میشود . درک مفهومی بازیهای دوبعدی میتواند منجر به ساخت بازیهایی شود که در عین حال ساده تر بودن مکانیسم نسبت به بسیاری از بازیهای سه بعدی ، بسیار پرطرفدارتر و تمیز تر هستند . 💭 در دوره مفاهیم بازی سازی دوبعدی در ، به مفاهیمی که باید برای ساخت یک بازی دوبعدی با آن آشنا شوید تا حدود زیادی پرداخته میشود و در این دوره قصد بر یادگیری بازیسازی دوبعدی نیست و تنها بعنوان قوی کردن پایه و شناخت یک جانبه مسائل بازی سازی دوبعدی در گیم انجین ( آموزش یونیتی )برای شما مورد انتشار قرار میگیرد . مفاهیم فیزیکی ، رندرینگ 2D ، نورپردازی و حتی داستان سرایی و محورها و ماتریس ها و امکانات دوبعدی در این دوره برای شما آماده گشته است . 📣 نکته: در این دوره مدرس ممکن است کمی در حالت ابتدایی برای دانشجویان توضیح دهد . یعنی از برخی نکات(مانند سی شارپ مقدماتی) چشم پوشی شده است تا بیشتر بر مباحث اصلی، آن هم در مبحث دوبعدی پرداخته شود. سوالات شما: ✓ اگر unity یاد نداشته باشم مشکلی نیست؟ • اونقدر عیبی نداره ولی خیلی روی نرم افزار قرار نیست صحبت کنیم ✓ کلیّت این دوره درمورد چی هست؟ • هرچیزی که پیش زمینه فکری شما رو در زمینه بازیهای دوبعدی مهیا میکنه 🐋 توضیحات و دانلود دوره از 👇🏻 yun.ir/2D-Primary-Concepts | | 🎮 @SajadAhmadiNiat 🪔
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نمونه ای از سیمولیت Simulate ( شبیه سازی ) فیزیک پلاسما در نرم افزار سه بعدی ( بنظر Cinema 4D ) رو مشاهده میکنید . همانطور که مستحضریم ، رفتار مواد پلاسمایی بسیار نظم پیچیده ای دارد و نیازمند شبیه سازی حرفه ای است . اینگونه مواد تقریبا از انرژی تشکیل شده اند و دارای ذرات باردار مثبت و منفی هستند . برهم کنش موضعی این ذرات باردار در یک میدان و همچنین ایجاد میدان های مغناطیسی و الکتریکی متفاوت باعث اثرپذیری بر مولکولهای دیگر شده و سپس حرکتی نامنتظم را در آنها پدید می آورد . پس برای همین علم شبیه سازی ، به سادگی آن چیزی که میشنویم نیست ... 📚 π 🎮 @SajadAhmadiNiat 🪔