اینجا؟
ما دوتا دوست. . .
نه نه،رفیق:)
.
.
میخوایم هم حال دل ما خوب باشه،هم تو:))✨🎀
.
.
سمای؟ترکیب اسم دو تامون:)
.
.
کپی؟به غیر از روزمره موردی نداره؛
.
.
My? @Nilguon
.
.
https://eitaa.com/Parvaneabi13
از پله ها بالا پایین میرفتم انقد عر زدم
همه پشت به دیوار راه میرفتیم از ترس هم🤣:)غیبت هامون،تیکه انداختنا
سه تایی دست تو دست هم راه رفتنا و دویدن تو راه پله ها:)
اینم از آخرین عکس ابتدایی و مدرسه پیله وریان:)))