eitaa logo
سَمآی؛
91 دنبال‌کننده
22 عکس
12 ویدیو
0 فایل
اینجا؟ ما دوتا دوست. . . نه نه،رفیق:) . . میخوایم هم حال دل ما خوب باشه،هم تو:))✨🎀 . . سمای؟ترکیب اسم دو تامون:) . . کپی؟به غیر از روزمره موردی نداره؛ . . My? @Nilguon . . https://eitaa.com/Parvaneabi13
مشاهده در ایتا
دانلود
کاش انرژی صبح رو داشتم
من برم سریال مورد علاقم مو ببینم
از پله ها بالا پایین میرفتم انقد عر زدم همه پشت به دیوار راه میرفتیم از ترس هم🤣:)غیبت هامون،تیکه انداختنا سه تایی دست تو دست هم راه رفتنا و دویدن تو راه پله ها:) اینم از آخرین عکس ابتدایی و مدرسه پیله وریان:)))
آنقدر حرف دارم که نمیخوام بگم پس من احتمالا تا چند روز نیستم یا خوشحال ترین آدم کره زمینم یا افسرده ترین
چمدون ها جمع میخوام با خودم ببرمتون مسافرت🤡
وسط این همه هیاهو،من فقط این قسمت و جمع کردم🦦
سَمآی؛
وسط این همه هیاهو،من فقط این قسمت و جمع کردم🦦
شاید بپرسید چرا تو جعبه؟چون میخوام تو ماشین دستم باشه .
سَمآی؛
افرین
🤡🎀🎀