eitaa logo
صَــریـر | 🫀+✒️
171 دنبال‌کننده
122 عکس
31 ویدیو
0 فایل
﷽ . گوشه‌ای از نغمه‌ی قلم من…؛ شاید مفید! . ادبیاتی‌ام، فعلاً کارشناسی؛ مقصد بعدی درحال بروزرسانی...🌱📚 . امام حسین(ع): ای انسان؛ تو روزهایت هستی! «یَابنَ آدَم اِنَّمَا اَنتَ ایّامٌ کُلَّمَا مَضی یَومٌ ذَهَبَ بَعضُکَ»
مشاهده در ایتا
دانلود
مرد این میدان ما هستیم برای شما...✊🏻🇮🇷
صَــریـر | 🫀+✒️
بگو به خصم که جان می‌دهیم بهر وطن کلوخ و یک وجـب از خـاک پـاکِ ایـران نَه _مجتبی‌باقی @Sarirman
• ساعت را نگاه کردم؛ دقیقاً ربع ساعت بود که پیرمرد از این‌طرفِ ویترین به آن‌طرف می‌رفت و برمی‌گشت، اما هنوز چیزی انتخاب نکرده بود. زل زده بود به شیرینی‌‌ها. آن‌قدر با دقت نگاهشان می‌کرد که کم مانده بود زبان در بیاورند و بگویند: «بالآخره یکی از ما را بردار و برو پیِ کارت پیرمرد!» چند بار خواستم بی‌خیال شوم و رد شوم، اما دلم ول‌کن نبود. مدام هُلم می‌داد که یک جعبه شیرینی بگیر و بگذار دستش. اما اگر می‌پرسید به چه مناسبت! چه باید می‌گفتم؟ هرچه تقویمِ ذهنم را بالا و پایین کردم، نه عیدی بود، نه تولدی، نه مناسبتی. اما مگر دل، مناسبت می‌فهمید؟ بالآخره یک جعبه شیرینی نارگیلی سفارش دادم. آرام جلو رفتم: «پدرجان… بفرمایید شیرینی!» هر لحظه آماده بودم تا جواب «به چه مناسبت» را با لبخندی عمیق و «قابل‌ شما رو نداره» پس بدهم. پیرمرد سرش را بالا آورد، ابروهای درهم‌ریخته‌اش را بالا کشید و با لبخندِ کم‌رنگی گفت: «ممنون پسرم… من دیگه انقدر هر روز با اینا سروکله می‌زنم؛ که دیگه سیر شدم...، نوش‌‌ جونت!» تعجب کردم. زود گفتم: «مگه اینجا کاری دارین؟» پیرمرد نگاهی به ویترین انداخت و نگاهی به من: «بله پسرم! سی ساله صاحب همین شیرینی‌فروشی‌ام... .» _ ملیکا نعمت‌الهی @Sarirman
کفشِ او، برتر از سَرِ ترامپ است... @Sarirman
و ما منتظر آن آفتابیم که با تابیدنش بار دیگر ما را زنده خواهد کرد... ᥫ᭡ @Sarirman
|📚| در آلمان برادر شوهرم را اتفاقی دیدیم. به چادرم اشاره کرد و گفت: «حاج خانم جلدتون رو عوض نکردید...» رویم را کیپ‌تر گرفتم: «من نیومدم جلد عوض کنم، اومدم رنگ پَس بدم». : درگاه این خانه بوسیدنی است @Sarirman
به صَد جان می‌خرم گردی که خیزد از سر راهت... _ وحشی‌بافقی @Sarirman
السـلامــ علیکــ یا صـاحـبـــ الزمـانـــ(عج)
من یک دقیقه مونده به باز شدن سایت امتحان: این فصل آخر است که آغاز می‌کنیم... @Sarirman
صَــریـر | 🫀+✒️
• خوب بودند؛ دوستی و وفای‌شان خوب‌تر... . @Sarirman