eitaa logo
علی بختیاری | صراط۱۳۵۷
445 دنبال‌کننده
859 عکس
322 ویدیو
48 فایل
▫️ته تغاری اهل کتاب ▫️قائل به خمینیسم و خامنه ایسم سیاسی 🔸️صراط ۱۳۵۷ | چند رسانه ای دین و مطالعات فرهنگی 🔸️کانون نویسندگان حوزوی | مداد الفضلا 🔺گرد آوری محتوای تبلیغی صراط 👇👇👇 @mohtavatablighSerat
مشاهده در ایتا
دانلود
"تحریف تاریخ و نقش یهود (۴)" ادامه : 🔺یکی از قدم‌های اول در بررسی هر پرونده امنیتی، پاسخ به سوال چرایی وقوع در زمان و مکان کنونی است. چرا پیامبر یک سال قبل ترور نشد؟ چرا باید پیامبر در چنین شرایطی ترور شود؟ پیامبر چه کار داشت می‌کرد که اگر موفق می‌شد، قلب جریان نفوذ و نفاق ضربه می‌خورد؟ پیامبر به کجا رسیده بود که یهود و کفر با هم ماهیت خود را در خطر استراتژیک دیدند؟ 🔺پاسخ یکی است: پیغمبر به موته رسیده بود. موته کجاست؟ یک قدمی فلسطین در اردن کنونی. 🔺پیامبر اگر یک سال دیگر عمر می‌کرد، احتمال قریب به یقین فلسطین را فتح کرده بود. فتح فلسطین یعنی پیچیده‌شدن طومار یهود. پیامبر رسید به خط قرمزی که به زعم آن‌ها نباید می‌رسید. روی نقشه ببینید. به موقعیت فدک، خیبر، تبوک و موته دقت کنید. این‌ها قلعه‌هایی است که یهود در طول 300 سال به اسم این که ما می‌خواهیم این جا زندگی کنیم، ساخت. این قلعه‌ها در مسیری است که پیامبر قرار بود از مدینه به سمت فلسطین حرکت کند. یعنی از 300 سال قبل از ولادت طراحی کردند. نقشه ریختند. اجرا کردند. 🔺یهود نمی‌خواهد ما پیامبر خود را این گونه ببینیم. تاریخ خود را این گونه بشناسیم. لذا آنی که پیامبر را به شهادت رسانده، جریانی است که قدمت آن به تاریخ انبیاء گره خورده است. این همان جریانی است که در دعای ندبه می‌خوانیم: أَيْنَ الطَّالِبُ بِذُحُولِ الْأَنْبِياءِ وَأَبْناءِ الْأَنْبِياءِ؟ این جریانی که در شاه‌بیت دعای ندبه به حضرت حجت عرضه می‌کنیم که بیا از آن‌ها انتقام بگیر، آن‌ها چه کسانی هستند؟ جریان یهود. تمام قرآن را زیر و رو کنید، تمام روایات را بگردید، تنها قومی که معروف به پیامبرکشی هستند، قوم یهود است. نقل است حتی بنی‌اسرائیل در اوایل یک‌روز، ۴۳ پیامبر را در یک زمان کشتند، پس از آن ۱۱۲ نفر از بنی‌اسرائیل برای امر به معروف برخاستند که آنها را هم در آخر همان روز کشتند. 🔺امروز روز شهادت پیامبر اسلام است. پیامبری که ایشان را یهودیان به شهادت رساندند. چرا؟ چون داشت می‌رسید به آن جایی که باید می‌رسید و از دید یهود نباید به آن جا می‌رسید. بعد از این که پیامبر مسموم شد، ایشان با وجود این که دستور داد همه باید در لشگر اسامه حرکت را ادامه دهند، اما این لشگر را هم فروپاشاندند و اجازه ندادند اسامه به فلسطین برسد. دستور مکرر پیامبر بر اعزام هر چه زورتر لشکر به بلقاء و داروم در فلسطین و درخواست تعجیل ایشان بدین خاطر بود که می‌خواستند هر چه زودتر سر مار هدف قرار گیرد. 🔺این‌ها زوایای مغفول تاریخ است. این‌ها مواردی است که جامعه را به حرکت وا می‌دارد. حال، ما امروز در ایام شهادت پیامبر به مردم چه می‌گوییم؟ مواردی که روشن‌گر تمام زوایای تاریخ است یا چیزهایی که حتی باب میل یهود است؟ 🔺چه قدر از جامعه مومنین می‌دانند که پیامبر شهید شده است؟ و چرا شهید شده است؟ چه قدر می‌دانیم که چه قدر تلاش کردند پیغمبری به دنیا نیاید؟ چه قدر می‌دانیم که چه قدر تلاش کردند حال که به دنیا آمده، به پیغمبری نرسد؟ چه قدر می‌دانیم که چه قدر تلاش کردند که حال که به پیغمبری رسیده، حکومت تشکیل ندهد؟ چه قدر می‌دانیم که چه قدر تلاش کردند که حال که حکومت تشکیل داده، به سمت سر مار نرود؟ 🔺بعد از موفقیت در ترور پیامبر و توقف حرکت سپاه اسلام به سمت فلسطین، یهود حرکت بعدی خود را طراحی کرد. چه بود؟ امثال ابوهریره و کعب الاحبار را وارد مسلمین کردند. این دو که بودند؟ دو یهودی اما تازه مسلمان شده در سال آخر عمر پیامبر تا مکانیسم تحریف تداوم یابد. 🔺امروز مسئله این است اساسی‌ترین مانع ظهور حضرت حجت، جریان صهیونیسم است. چرا؟ چون صهیونیسم تجلی سازمانی/تشکیلاتی/دولتی یهود است. البته این صهیونیسم موجود در اسرائیل، دم مار است. سر مار جای دیگری است. ⭕️سر مار، تبر ابراهیمی و ید حیدری می‌خواهد که قطع شود. انقلاب اسلامی همان تبر ابراهیمی و ید حیدری است که سر مار را خواهد زد. 🔺اما اول مردم باید بدانند که واقعیت تاریخ چگونه بوده است تا بتوانند آینده تحولات را دنبال کنند. مردم باید بدانند که ترور در ذات یهود است. 🔺مردم باید بدانند که یهود، بی‌سروصدا و بدون جلب توجه حرکت می‌کند تا در نهایت به هدف خود برسد. مردم باید بدانند که یهود اگر به هدفی رسید، آن را لزوما در بوق و کرنا نمی‌کند؛ مادامی که منافع او تامین گردد. مردم باید بدانند که دو ابزار نسبی در یهود قدیم و جدید ثابت مانده است: پول + علوم غریبه مردم باید بدانند که یک ابزار نسبی در اختیار یهود جدید است: علم و فناوری مردم باید بدانند که هیچ راه صلحی با یهود وجود ندارد. مردم خیلی چیزها را باید بدانند که نمی‌دانند. ✅@Serat1357talabe | صراط
ضرورت روایت جهادی.mp3
9.62M
⭕️"ضرورت روایت جهادی" ✅روایت چیست ✅جنگ روایت ها یعنی چه ✅نقش روایت در رشد انسان ✅نقش روایت در رشد جامعه ✅نقش روایت در مبارزه ✅اهمیت روایت جهادی برای امروز ۱۴۰۱٫۳٫۳۱ 🎤شیخ علی مهدیان @Serat1357talabe | صراط
👤علی: هر مکتبی که در تاریخ شکل گرفته، چون اثری در جوامع گذاشته با تمام شکست های ظاهری اش در تاریخ ماندگار است. 👤 جواد: دقیقاً؛ روزگاری بردن نام علی جرم بود ولی اکنون هزار هزار به دیدارش می روند. علی بودن مکتبی در حد اعلای ارزش هاست. 🗓@engasht_ir@Serat1357talabe | صراط
12.36M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ میثم مطیعی ،"مداح عصر انقلاب"(۱) ✍علی بختیاری 🔺انسان ها همیشه در دو بعد زندگی می‌کنند، یا در حال و یا در گذشته و اساسا انسان هایی موفق هستند که نگاهشان علاوه برگذشته به سمت آینده و عصر کنونی در حال حرکت هستند. 🔺انقلاب اسلامی این زمینه را ایجاد کرد که نگاه های حداقلی و سطحی کنار روند و به سمت یک هدف و نگاهی ژرف حرکت کنند و زمانی که انقلاب اسلامی وقتی شکل گرفت یک نسبت بین عموم جامعه در حال رواج بود و آن این بود که نسبت ما با جمهوری اسلامی و این انقلابی که رخ داده است چیست؟ 🔺برخی در قبال دگرگونی که رخ داده یا بی طرف بودند و یا اساسا رغبتی به آن نداشتند،اما عده ای نیز بودند که علاوه براینکه رغبت داشتند،نسبت خود را با این انقلاب روشن کرده و در حال فعالیت هستند. 🔺میثم مطیعی جز همین افراد است شخصیتی انقلابی ،اهل علم و مسلط بودن به زبان عربی و اجرا کردن کار های چند زبانه . 🔺او توانسته با تسلطی که به زبان خارجه داشته است دایره ی مخاطبین خود را صرفا به محدوده ی جغرافیایی جمهوری اسلامی محدوده نکند و مخاطبین انقلاب اسلامی را در دایره ی وسیع ببیند و اساسا وظیفه خود ببیند برای جذب آنها و اثر گذاری در بخش بین الملل، وبه راستی او توانسته است در حد خود و در وسع خود حرف اسلام و انقلاب اسلامی را به جهانیان برساند. 🔺چه خوب است بقیه ی مادحین گرامی "دایره ی اثرگذاری" خویش بر روی مخاطب را فراتر ببینند و اول برای خود "ارزش" قائل باشند وهم برای مخاطب گرامی تا از هرچه خوانی و ساده خوانی جلوگیری کنند که امروزه عافتی است که هیئات امروز ما را فراگرفته است. ✅@Serat1357talabe | صراط
علی بختیاری | صراط۱۳۵۷
#یادداشت ⭕️ میثم مطیعی ،"مداح عصر انقلاب"(۱) ✍علی بختیاری 🔺انسان ها همیشه در دو بعد زندگی می‌کن
⭕️✍میثم مطیعی،مداح عصر انقلاب(۲) 🔺شاید با خودتان گفته باشید اینکه عنوان "مداح عصر انقلاب " را نسبت به این شخصیت استفاده می‌کنید دلیلش چیست ؟ 🔺 سئوال خوبی است ، در بین تمام مادحینی که به عنوان مادحین انقلابی و یا به اصطلاح بعضی از دوستانی که خیلی خوششان از این گونه شخصیت ها نمی آید "مداح حکومتی" 😉 حضور دارند ، نوع ورود این شخصیت به عرصه ی ستایشگری اهل بیت اساسا متمایز است با شخصیت های دیگر وآن این است که او علاوه بر اینکه سعی بر ترویج مفاهیم اسلام و انقلاب اسلامی داشته ، سعی بر غالب سازی یک هیئت تراز انقلاب و یک شخصیت مادح تراز انقلاب را معرفی کند که تمامی سعیش بر این است که گفتمان رهبری و دغدغه های رهبر انقلاب در عرصه ی ستایشگری و دستگاه امام حسین تحقق ببخشد ... 🔺گرچه قبل از این شخصیت ، شخصیت های دیگر در بین مداحان عزیر بودند که قبل از این شخصیت تراز این راه را پیموده باشند ، امثال حاج صادق آهنگران ها ، مهدی سلحشور ها ، و ایضا مهدی رسولی ها همه و همه پیشروان مسیر ساخت هیئت تراز انقلاب و شخصیت مداح تراز انقلاب بوده اند که به گونه ای درحد و وسع خود تاثیر گذار بوده اند ، اما دایره‌ی اثر گذاری آنها به حدی که این شخصیت خروجی پیدا کرده نبوده است .... 🔺به یاد دارم که یکی از کار هایی که این شخصیت به نام "با اذن رهبرم"اجرا کرده بود ، به گونه ای در آن زمان مورد استقبال قرار گرفت که رسما خود گروهک تروریستی داعش اقدام به هک کردن سایت هیئت میثاق باشهدا کرد و تمامی مجموعه کارهایی که این گونه تولید شده بود را از روی این سایت از بین بردند تا به نوبه ی خود خشم خود را نسبت به این کار ابراز کنند .... 🔺وصد ها نمونه ی دیگر که او را به نوعی نسبت به مادحین گرامی دیگر متمایز کرده است . پایان. ✍علی بختیاری @Serat1357talabe | صراط
۲ 🔺مرحوم علامه مصباحح در مقدمه کتاب رساترین داد خواهی درباره علت نوشتن شرح بر روی خطبه فدکیه حضرت زهرا (س) فرمودند : این اندیشه که مبادا طرح گلایه‌ها و سوزهای دل صدیقۀ طاهره‌(علیها السلام) موجب حساسیت برادران اهل‌سنت و احیاناً عامل اختلاف بیشتر گردد مانع این امر مهم می‌شد. تا اینکه در سال جاری اتفاقی مبارک، برگ جدیدی را در ذهنم ورق زد. خطبۀ شریف حضرت زهرا‌(علیها السلام) با تأیید مراجع عظام تقلید حفظهم‌الله به ثبت رسید و با شمارگان بالا چاپ و منتشر شد. این بار با خود اندیشیدم که آیا به‌رغم انتشار این خطبه در سطح عموم، خودداری از شرح و بیان آن گوهر ناب، توجیه معقولی دارد؟ به‌راستی وحدت مطلوب چگونه باید تحقق یابد؟ آیا رواست که انبوهی از حقایقْ مکتوم بماند و چه‌بسا با گذشت زمان، گرد و غبارِ انکار، حجاب آن شود؟ آیا صواب این نیست که مسائل علمی و تحقیقی، به‌‌دور از تعصبات و با انگیزۀ یافتن نور حقیقت بیان شود؟ مگر نه این است که حقیقت، وفادارترین پاسبان آیین راستین اسلام و اهداف عالی آن است و باید تنها گم‌شدۀ محافل علمی باشد تا دست‌های نورانی محققان صادق، راه‌بلدِ امینِ گرفتاران دریای شبهات باشند؟ 📗رساترین داد خواهی(شرح خطبه فدکیه).ج 2.ص27.مرحوم علامه مصباح @Serat1357talabe | صراط
📚مجموعه فیش های گرد آوری شده و منتشر شده در بستر صراط ۱۳۵۷، شماره (۶) 📗رساترین دادخواهی و روشنگری جلد دوم ، بخش مربوط به "وحدت اسلامی" ✍نویسنده : مرحوم علامه مصباح یزدی (ره) ✴️ببینید به امید لبخند رضایت فاطمه ✅@Serat1357talabe | صراط
🎙مجموعه پادکست "تحریف تاریخ و نقش یهود " ✍به قلم : @yakfiheleshareh 🎧قسمت اول 🎧قسمت دوم 🎧قسمت سوم 🎧قسمت چهارم تهیه شده در : ✅@Serat1357talabe | صراط