صب قراره برم بسکتبال بعد مامانم قبل اینکه بره بخوابه اینجوری بود که فقط خودکشی نکن سره بازی-
یکمی ام که دس به زمین خوردنم خوبه
اکثر بچه های باشگاه وقتی من میرم تو زمین نگران زمین خوردنمن🤣😭
Seved Messages.²
یکمی ام که دس به زمین خوردنم خوبه اکثر بچه های باشگاه وقتی من میرم تو زمین نگران زمین خوردنمن🤣😭
من زمین نمیخورم🙎🏻♀
من خسته میشم میشینم
Seved Messages.²
من زمین نمیخورم🙎🏻♀ من خسته میشم میشینم
کاره خوبی میکنی آدم خسته که میشه باید هرجا که هس همونو بشینه-🤣
Seved Messages.²
کاره خوبی میکنی آدم خسته که میشه باید هرجا که هس همونو بشینه-🤣
اره بابا سخت نگیر🤣
تو راه پله وسط چمن کف آسفالت
کلا هرجا خسته شدی بشین
Seved Messages.²
اره بابا سخت نگیر🤣 تو راه پله وسط چمن کف آسفالت کلا هرجا خسته شدی بشین
از فردا وسطه بازی خسته شودم همونو میشینم🙆🏻♀
Seved Messages.²
آرههه هنوز نصفم نشوده ولی از الان دارم حس میکنم که قرار موردعلاقم باشهه😭
بهترین کتاب فریداس🛐😭
رسیدی فصل 46 بهم بگو😭
☆☆☆