eitaa logo
دانلود
یکمی ام که دس به زمین خوردنم خوبه اکثر بچه های باشگاه وقتی من میرم تو زمین نگران زمین خوردنمن🤣😭
Seved Messages.²
من زمین نمیخورم🙎🏻‍♀ من‌ خسته میشم میشینم
کاره خوبی میکنی آدم خسته که میشه باید هرجا که هس همونو بشینه-🤣
Seved Messages.²
کاره خوبی میکنی آدم خسته که میشه باید هرجا که هس همونو بشینه-🤣
اره بابا سخت نگیر🤣 تو راه پله وسط چمن کف آسفالت کلا هرجا خسته شدی بشین
Seved Messages.²
. ☆☆☆
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از 'بینِ راه☾'
مرگ بر تابستون🗣 ☆☆☆
Seved Messages.²
مرگ بر تابستون🗣 ☆☆☆
با احترام به همه تابستون فنای عزیز-