eitaa logo
دانلود
آریس ، تو خیلی خوشگلی.
عیبابا😭💆🏻‍♀
صب قراره برم بسکتبال بعد مامانم قبل اینکه بره بخوابه اینجوری بود که فقط خودکشی نکن سره بازی-
خب چیکار کنم بازی تمرینی ام باشه نمیتونم جدی نگیرم و تمام سعیمو نکنم🙆🏻‍♀
یکمی ام که دس به زمین خوردنم خوبه اکثر بچه های باشگاه وقتی من میرم تو زمین نگران زمین خوردنمن🤣😭
Seved Messages.²
من زمین نمیخورم🙎🏻‍♀ من‌ خسته میشم میشینم
کاره خوبی میکنی آدم خسته که میشه باید هرجا که هس همونو بشینه-🤣
Seved Messages.²
کاره خوبی میکنی آدم خسته که میشه باید هرجا که هس همونو بشینه-🤣
اره بابا سخت نگیر🤣 تو راه پله وسط چمن کف آسفالت کلا هرجا خسته شدی بشین