eitaa logo
سیاست و فرهنگ. شعبانی سارویی
1.2هزار دنبال‌کننده
8.9هزار عکس
5.7هزار ویدیو
713 فایل
کانال سیاست و فرهنگ به ارائه چالش ها و ظرفیت های دو حوزه سیاست و فرهنگ می پردازد. ارتباط با ادمین: @Shabaniesaroui
مشاهده در ایتا
دانلود
📌فصل هفتم‏‎ ‎منشور سازمان ملل متحد چیست؟ ✍️طبق فصل هفتم‏‎ ‎منشور سازمان ملل متحد، ‎شورای امنیت قدرت زیاد و گسترده‌ای برای ‏ارزیابی تصمیم‌های ‏گرفته شده در وضعیت هایی در سطح جهان دارد، که در این منشور از آن ‏تحت عنوان «تهدید ‏صلح جهانی، تخطی از رویه‌های صلح، یا اعمال خشونت و زور» نام برده شده ‏است. طبق این ‏منشور، در این چنین وضعیت‌هایی، کار شورا‌ی امنیت محدود به توصیه نشده و‏‎‏ ‏‎می‌تواند اقدامات جدی‌تری ‏مانند استفاده از نیروی نظامی‏‎ ‎برای نگهداری یا بازگرداندن آن چه ‏صلح و امنیت جهانی می‌نامد، ‎انجام دهد. در همین راستا، شورای امنیت پس از بیان دقیق کیفیت ‏حقوقی یک وضعیت و قبول ‏آن‎ ‎به عنوان تهدیدی برای صلح یا نقض صلح یا عملی تجاوزگرانه[ ‏از دید این شورا] ابتدا ‏تصمیماتی که جنبه غیرنظامی دارد، اتخاذ می‌کند تا از پیچیده‌تر شدن‏‎ ‎اوضاع ‏جلوگیری نماید. سپس ‏در صورت نیاز، می‌تواند مجازات‌هایی از قبیل قطع‏‎ ‎کامل یا جزئی روابط ‏اقتصادی، ارتباطات ‏زمینی، هوایی، دریایی، ‎پستی، تلگرافی، بی سیمی و دیگر وسایل ارتباطی و هم ‏‏‌چنین قطع‏‎ ‎روابط ‏دیپلماتیک‎ ‎را در نظر بگیرد . چنانچه اقدامات پیش بینی شده در ماده ۴۱ ، کافی نیست، می‌تواند از‏‎ ‎نیروهای نظامی، ‎هوایی و دریایی یا هر وسیله ‏‏دیگری که از دید آن‌ها برای حفظ یا برقراری صلح و امنیت‎ ‎بین‌المللی لازم است ، علیه دولت یا دولت‌هایی که از دید این شورا، تهدید کننده‏‎ ‎صلح، یا ناقض ‏‏صلح یا متجاوز استفاده نماید.
🇮🇷🇵🇸 ﷽ 📝 تجاوز صهیونیست ها به کنسولگری ایران از منظر حقوق بین الملل 🔻قبلا گفته شد؛ جنگ ۹ سطح دارد، و مقام معظم رهبری در جریان جنگ صهیونیست ها علیه غزه، هم به آمریکائی ها و هم به صهیونیست ها هشدار داده اند که در هر سطحی از سطوح جنگ به ما حمله شود، در همان سطح به آنها پاسخ خواهیم داد. 🔸زدن کنسولگری ایران در دمشق از منظر حقوق بین الملل به مثابه حمله به خاک جمهوری اسلامی ایران است، و بر اساس ماده ۵۱ منشور ملل متحد، ایران با مطلع نمودن شورای امنیت سازمان ملل متحد حق دفاع مشروع در مقابل حمله صهیونیست ها را دارد. 🔹اما سطح این حمله سطح هفتم جنگ یا سطح تاکتیکی در جنگ پر شدت در چارچوب جنگ علیه غزه است. توضیح آنکه عملیات ۷ اکتبر فلسطینی ها علیه دولت اشغالگر صهیونیستی سطح سوم جنگ یا سطح استراتژیک در جنگ کم شدت بود، که صهیونیست به دلیل عدم هضم و عدم پذیرش شکست در آن سطح از جنگ، این جنگ را به سطوح چهارم و پنجم آن کشانده اند. 🔸البته باید ارزیابی استراتژیک صورت گیرد که چرا قبل از ورود آنها به سطح ششم جنگ، آنها ناچار به آغاز مرحله یا سطح هفتم جنگ شده اند. 🔹ارزیابی بنده آن است که صهیونیست ها در رابطه با آتش بس و پذیرش شکست در غزه با مشکل تصمیم گیری در سطح کلان جنگ در مورد پذیرش یا عدم پذیرش آتش بس در غزه بوده اند. و اینکه چرا به جای حمله مستقیم به خاک جمهوری اسلامی ایران، کنسولگری ایران را در دمشق انتخاب کرده اند ناشی از ترس آنها در پاسخ جمهوری اسلامی ایران و ورود به یک جنگ تمام عیار(پر شدت) با جمهوری اسلامی ایران ست. 🔺با اینحال، بر اساس فرمایش قبلی و پیش گفته مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای مدظله‌العالی، پاسخ ایران به این حمله قطعی خواهد بود. ان شاءالله. ✍️ |
🔰نباید پایش را از گلمیش درازتر می کرد ! ✍️ حسین حسینی نژاد ⏺️ از ۷ اکتبر سال گذشته تا به امروز اعتبار اسرائیل مثل برف در حال ذوب شدن است، واکنشهای دیوانه وار صهیونیستها پس از عملیات طوفان الاقصی در این مدت تصویری سیاه از این رژیم ساخته که تمام و کمال بی رحم و خونریز است، برای او زن و مرد، کودک و سالخورده ، پایگاه و بیمارستان، امدادگر و خیریه، نظامی و غیر نظامی، پایگاه و کنسولگری هیچ فرقی ندارد، نه کنوانسیون می شناسد و نه قعطنامه، نه سازمان ملل و نه حقوق بشر، او دستش به ماشه است و ابایی از شلیک و کشتن ندارد! ⬅️ زشتی کار صهیونیستها به جایی رسیده که هیچ کس آنها را گردن نمی گیرد، مدتها است که خیابانهای مشهوری در سراسر جهان به صحنه نمایش انزجار از این رژیم تبدیل شده ،چیزی که تاکنون کم سابقه بوده، این اعتراض در داخل سرزمینهای اشغالی نیز گوش نتانیاهو را کر کرده است ، آش آنقدر شور شده که حتی دولت‌هایی که سالیان متمادی جنایات اسراییل را لاپوشانی می کردند دیگر قادر به حمایت آشکار از این جنایتها نیستند و سعی می کنند تا جای ممکن خودشان از این بی آبرویی دور نگه دارند. ↙️ آنطور که از رفتار اسراییل بر می آید او به سیم آخر زده است چرا که ظاهرا به غیر از قدرت تفنگ اعتبار دیگری برایش باقی نمانده که از طریق آن بخواهد موجودیتش را حفظ کند، در واقع هر آنچه برایش باقی مانده همان است که در زرادخانه نظامی است و البته این چیزی نیست که بشود در دراز مدت به آن تکیه کرد. 🔚 تکیه بیش از حد به تفنگ و بر آورد اشتباه در استفاده از قدرت نظامی علیه نیروهای مقاومت و اصرار بر تکرار عملیاتهای تروریستی بر علیه ایرانی ها گام به گام‌ اسرائیل را به آخر کار نزدیک می کند، شاید بهتر بود‌ صهیونیستها قبل از اقدامی علیه ایران به این ضرب المثل عبری که می گوید: «دمت را بزرگ‌تر از بال‌هایت قرار نده» توجه می کردند، البته آب رفته هرگز به جوی باز نمی گردد و حالا باید منتظر عواقب سخت اقدامات غلط خود باشند، دیر یا زود ایرانی ها در پس یک سری اقدامات به اسراییل خواهند فهماند که نباید پایش را از گلیمش درازتر می کرد.
🚨ثمره ترس و انفعال ... سیاست منفعلانه و موکول کردن پاسخ به زمان و مکان مناسب، بدترین واکنش به تهاجمات رژیم است و برای مهار رژیم و متوقف کردن حملات آن باید از"معادله قدرت برتر" استفاده کرد . بر اساس این معادله هر ضربه رژیم باید با ضربه ای ۳ تا ۴ برابر سنگین تر پاسخ داده شود و تنها در این حالت است که گرگهای تل آویو مهار خواهند شد و منافع ، امنیت ملی و جان شهروندان و نیروهای ما حفظ خواهد شد! [ رهبر انقلاب این بحث را در قالب یک به ده، مطرح کرده اند : اگر یکی بزنید، ده تا می خورید! ] اگر پاسخ تجاوز گستاخانه رژیم به مرکز دیپلماتیک ج.ا.ا در دمشق با حملات سنگین موشکی و پهپادی به وزارتخانه ها ، فرودگاهها ، نیروگاههای برق و سایر مراکز راهبردی رژیم داده نشود باید منتظر تهاجم رژیم به نیروگاه اتمی بوشهر یا تاسیسات مهم نفتی کشورمان باشیم! آقایان شورای عالی امنیت ملی! اینجا دیگر بحث بی حجابی یا روزه خواری نیست که بی خیال از کنار آن بگذرید ! اینجا بحث امنیت ، منافع و جایگاه ج.ا.ا در سطح منطقه است! باید دست از ترس و محافظه کاری بردارید و بیش از این آبرو ، منافع و جان ارزشمند بهترین فرزندان این آب و خاک را به چنگال گرگهای صهیونیست نسپارید و فرمایش حضرت امام را جدی بگیرید که فرمود : درنگ امروز فردای اسارت باری را به دنبال خواهد داشت! 👈از ماله کشهای بیسواد و سفارش بگیری که پس از هر تجاوز رژیم در لباس تحلیل گر ظاهر شده و انفعال مسئولان را با هزار دلیل بی ربط توجیه می کنند خواهش می کنیم بیش از این نان آمیخته به خون شهدای مظلوم تهاجمات رژیم را به نیش نکشند و از یتیمان شهدا شرم کنند!دکتر کوشکی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 | صحنه‌هایی از حضور شهید محمدرضا زاهدی در جنگ ۳۳روزه لبنان |
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌙 رهبر انقلاب، در دیدار رمضانی مسئولان نظام: انتظار بجای مردم این است که تصمیمات و اقدمات اقتصادی مسئولان در زندگی آنها اثر محسوس و ملموس داشته باشد؛ باید این انتظار برآورده شود. ۱۴۰۳/۱/۱۵
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رهبر انقلاب عصر دیروز: شکست رژیم صهیونیستی در غزه ادامه پیدا خواهد کرد و این رژیم به زوال و انحلال نزدیک خواهد شد. تلاش‌های مذبوحانه همچون اقدامی که در سوریه مرتکب شدند آنها را از شکست نجات نخواهد داد. البته سیلی این اقدام را هم خواهند خورد !
پیام دقایقی پیش صفحه رسمی رهبر معظم انقلاب: صهیونیست ها را پشیمان خواهیم کرد 🔹در پیامی که در صفحه رسمی رهبر معظم انقلاب در شبکه اجتماعی اکس (توییتر) به زبان عبری منتشر شد، آمده است: به یاری خداوند، صهیونیست ها را از جنایت تجاوز به کنسولگری ایران در دمشق پشیمان خواهیم کرد.
🚨رسانه حزب الله با انتشار تصویری از نیروگاه اتمی دیمونا نوشت: خواهیم آمد!
🔻حمایت صفحۀ صهیونیستی «ترور آلارم» از حملۀ تروریست‌های جیش‌الظلم 🔹با افزایش فشار روانی بر روی رژیم صهیونیستی در خصوص واکنش احتمالی ایران به جنایت اخیر این رژیم در سوریه، گروهک‌های تروریستی در شرق کشور ماموریت یافتند تا در برخی شهرهای مرزی ایجاد ناامنی کنند که این اقدام با واکنش سریع و به‌موقع نیروهای امنیتی و انتظامی ناکام ماند. 🔹صفحه‌های متعلق به رژیم صهیونیستی با ضریب‌دادن به عملیات‌های تروریستی امشب در راسک و چابهار سعی در حمایت از این اقدام داشتند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 اعترافات سردبیر رادیو اسرائیل از پشت پرده حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران: 🔻اسرائیل می‌خواهد ایران را به یک جنگ تمام عیار بکشاند تا بتواند تأسیسات هسته‌ای آن را هدف قرار دهد؛ برنامه اسرائیل برای ترور شخصیت‌ها در داخل ایران وجود دارد!
🔷 سپاه ♦️ در صورت مشاهده این علائم: ۱_بسته های مشکوک ۲_افراد مشکوک(اتباع خارجی) ۳_تردد افراد غریبه در محل به خصوص روستاها ۴_تردد خودرو های مشکوک الخصوص پلاک شهر های مرزی به شماره تماس ستاد خبری سازمان اطلاعات سپاه (۱۱۴) یا اطلاعات کل(۱۱۳) اطلاع رسانی کنید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آخرین وضعیت حوادث تروریستی در راسک و چابهار 🔸 ۱۵ ترویست به هلاکت رسیده و ۵ نفر شهید شدند 🔺سردار پاک‌پور: 🔹️درگیری در راسک تقریبا تمام شده است. تاکنون ۱۵ تروریست به هلاکت رسیده اند. 🔹️در چابهار ۵ تروریست به هلاکت رسیدند. تروریست‌ها قصد داشتند با منفجر کردن دیوار، وارد مقر سپاه چابهار شوند. 🔹️واحد های ویژه در حال پاکسازی دریابانی هستند و ۳ تروریست موضع گرفته اند 🔹️پنج نفر از برادران ما شهید شدند که ۳ نفر از فراجا و ۲ نفر از سپاه هستند 🔹️وضعیت چابهار در حال حاضر عادی است و مردم به امورات روزمره خود رسیدگی می‌کنند.
حمله تروریست‌ها به بلوچ‌های حافظ امنیت 🔹گروهک جیش الظلم پس از شکست در عملیات حمله به مقر سپاه در شهرستان راسک، نیروهای بومی بلوچ را در دسته رزمی بخش «پارود» در مسیر راسک- ایرانشهر هدف قرار دادند. 🔹در جریان این اقدام بسیجیان بومی بلوچ مستقر در پایگاه که به صورت داوطلبانه مسولیت حفظ امنیت در این مناطق را به عهده گرفته‌اند، به مقابله با تروریست‌ها پرداختند که تروریست‌ها از محل متواری شدند. نیروهای پایگاه در تعقیب تروریست‌ها هستند. 🔸در این راستا ادعای تصرف پایگاه هم تکذیب شده و فیلم منتشر شده در رسانه‌های گروهک در خصوص انفجار در پایگاه نیز اساساً مربوط به این درگیری نبوده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تصاویری از محل اسکان مسافران نوروزی در چابهار که توسط تروریست‌ های جیش‌العدل گروگان گرفته شده بودند اما با تلاش نیروهای سپاه رهایی یافتند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چقدر این فرمایش شهید سلیمانی تحولات و رخدادهاي این روزها را به خوبی تبیین می‌کند.
🔴 تصویر کودک بلوچ که در حملات تروریستی موسوم به گروهک جیش‌الظلم مجروح شده است
طوفان الاحرار (شعار روز قدس) اغاز نابودی شماست شعاری بر دیوارهای غزه
سطوح مشارکت مردم به بهانه شعار سال سطوح مشارکت مردم در یک مساله به قرار زیر است: 1- همکاری: افراد هنگامی می توانند با هم همکاری نمایند که یک آرمان مشترک را در نظر داشته باشند و در راستای انجام وظایف از شایستگی لازم برخوردار باشند. 2- هم افزایی: عضویت در یک گروه شرط لازم ولی کافی برای هم افزایی نیست، هنگامی که گروه تبدیل به یک تیم می شود و رسیدن به اهداف ترکیبی در نظر است نیاز به هم افزایی می شود. افراد از مهارت های کافی و متفاوت برخوردار هستند برخی از این مهارت ها مکمل یکدیگر بوده و با عضویت در یک تیم امکان هم افزایی ممکن می شود. چنانچه تیمی را در نظر بگیریم که فردی از تخصص علمی برخوردار است، فرد دیگری آمار می داند، فرد دیگری از دانش رایانه ای برخوردار است می توان مطمئن بود که این افراد در داخل تیم برای انجام وظایف تیمی می توانند هم افزا می باشند. برای اجرای فعالیت های تیمی در یک طرح تحقیقاتی لازم می شود که از افرادی استفاده نمود که بتوانند در به ثمر رساندن اهداف عملیات خود موفق عمل نمایند. 3- هم اندیشی: گاهی چالش هایی هنگام انجام یک فعالیت و یا اتخاذ یک تصمیم به وجود می آیند که یک فرد به سادگی نمی تواند راه حل مناسبی برای آن پیدا کند و در این جا لازم می شود که با افراد کارشناس، باتجربه و یا دارای شغل مشابه هم اندیشی شده و یا نظرخواهی شود. می توان در جلسه اندیشه ورزی به راه حل مناسب دست یافت. 4- همفکری: گاهی اتفاق می افتد که راه حل مناسبی شناسایی شده است. ولیکن برای عملی ساختن آن موانعی وجود دارد. برای اجرایی نمودن آن می توان از همفکری دیگران استفاده نمود. 5- هم آوری: فعالیت مشترکی بین دو یا چند نفر عضو یک تیم است که در طولانی مدت انجام می شود. 6- همدلی: فرد مشارکت مستقیمی در اجرای فعالیت ندارد و لیکن کننده کار در جای دیگری بوده است و درک سختی کار را می کند و درد طرف مقابل را می فهمد. 7- همراهی: منظور از همراهی به کمک کسی رفتن، همراه شدن با فرد دیگر برای رسیدن به اهداف شخصی فرد متقاضی است. این اقدام در مسیری که فرد باید طی نماید، انجام می شود. تمایل به یاری رساندن به دیگری بدون چشم داشت شناسه ای از واژه همراهی است. 8- همسازی: با هم شدن و یکدیگر راپشتیبانی کردن برای انجام یک کار، اجرای یک پروژه تحقیقاتی، و یا یک پروژه ترویجی، برگزاری یک جلسه طوفان اندیشه، نمایش طریقه مجرد و ترکیبی برای پیشبرد فعالیت های فرهنگی یا اقتصادی بیانگر همسازی است. https://eitaa.com/Shabaniesarouie
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌘 | از این چهار خصلت دوری کن ✏️شرح حدیث اخلاق توسط حضرت آیت‌الله خامنه‌ای حضرت آقا در کلیپ روایتی از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله توضیح دادند که این۴ خصلت نهی فرمودند: عیّاب: عیب‌جو مداح: مدح و ثنا گو طعان: طعنه زننده مماریا: اهل بحث و جدل
مراقب این شگرد رسانه باشیم!! ❗️غزه یا فلسطین؟؟ 🔸این روزها که بحث حمله اسرائیل به غزه و کشتار مردم این باریکه شدت گرفته، اخبار مختلفی نیز به گوش می‌رسد که باید به شدت مراقب دام رسانه‌ای دشمن بود. این دام همان چیزی است که سال‌ها در تعریف و ذکر متفاوت خود از جمهوری اسلامی و ایران به مخاطب القا می‌کنند تا نشان دهند که جمهوری اسلامی نماینده ایران و ایرانی نیست. 🔸اینان، آنجایی را که می‌خواهند تحقیر کنند و یا شکستی را القا کنند از جمهوری اسلامی نام برده و حتی کلمه ایران را ذکر نمی‌کنند و آنجایی را که می‌خواهند موفقیت و دستاوردی ذکر شود، از کلمه ایران استفاده می‌کنند و حتی تلاش می‌کنند جمهوری اسلامی ایران با یکدیگر را به شکل کمتری مورد استفاده قرار دهند. 🔸هم اکنون در موضوع فلسطین نیز این ترفند مورد استفاده قرار می‌گیرد، به گونه‌ای که مسائل این کشور را به غزه تقلیل داده و دشمنی اسرائیل در حق فلسطینیان را به جمعیت معدودی در غزه بسنده می‌دارند. انگار که اسرائیل فقط با مردم غزه مشکل دارد و اگر مشکل غزه حل شود مشکل فلسطین حل می‌شود. 🔸همانگونه که در عرصه میدان نیز چنین نبوده و هم اکنون در کرانه باختری نیز شهدای زیادی تقدیم فلسطین شده، در عرصه واقعیت نیز چنین نیست و موضوع غزه جزئی از موضوع کلان فلسطین است و هرچند که حل مشکل غزه تا حدودی مشکل فلسطین را حل می‌کند. اما به معنای این نمی‌باشد که همه مشکل و مسئله حل خواهد شد. همانطور که باید مراقب بود که شکست احتمالی و تصرف غزه به معنای تصرف کامل فلسطین نیست. ✅ و این نکته ظریفی است که رسانه‌های دشمن سعی در القای آن دارند که غزه یعنی کل فلسطین و متاسفانه مشاهده می‌شود که این موضوع در رسانه‌ها داخلی و حتی جبهه مقاومت و کاربران انقلابی نیز مورد توجه قرار نگرفته که باید مراقب جنگ شناختی دشمن در این موضوع مهم بود. ✍️ سید محسن هاشمی
بسم اللَّه الرحمن الرحیم‏ من در طى سالیان دراز، خطر اسرائیل غاصب را گوشزد مسلمین نمودم، که اکنون این روزها به حملات وحشیانه خود به برادران و خواهران فلسطینى شدت بخشیده است، و بویژه در جنوب لبنان به قصد نابودى مبارزان فلسطینى، پیاپى خانه و کاشانه ایشان را بمباران مى‏کند. من از عموم مسلمانان جهان و دولتهاى اسلامى مى‏خواهم که براى کوتاه کردن دست این غاصب و پشتیبانان آن به هم بپیوندند. و جمیع مسلمانان جهان را دعوت مى‏کنم آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را که از ایام قدر است، و مى‏تواند تعیین ‏کننده سرنوشت مردم فلسطین نیز باشد، به عنوان «روز قدس» انتخاب، و طى مراسمى همبستگى بین المللى مسلمانان را در حمایت از حقوق قانونى مردم مسلمان اعلام نمایند. از خداوند متعال پیروزى مسلمانان را بر اهل کفر خواستارم. و السلام علیکم و رحمة اللَّه و برکاته. روح اللَّه الموسوی الخمینى منبع: صحیفه امام، ج‏9، ص: 267‏
دستگیریِ ۲ عنصر پشتیبان تروریست ها در چابهار 🔹معاون امنیتی وزیر کشور: ۲ عنصر پشتیبان غیر ایرانی که زمینۀ حضور تروریست‌ها را برای انجام عملیات فراهم کرده بودند توسط دستگاه امنیتی و اطلاعاتی دستگیر شدند. 🔹در میان ۱۰ شهید حافظان امنیت، ۴ شهید بلوچ اهل سنت هستند. 🔹روابط‌عمومی نیروی زمینی سپاه: ۱۸ تروریست‌ در حمله به مراکز نظامی راسک و چابهار به هلاکت رسیدند
🔶مردمی‌سازی اقتصاد، خلع‌سلاح دشمن «دکتر محمدرضا حسنی آهنگر» 🔹«اگر ما این توفیق را پیدا کنیم که همت مردم، سرمایه‌ مردم، ابتکار مردم، حضور جدی آحاد مردم را در عرصه اقتصادی وارد کنیم، درواقع یک بسیج مردمی در امر اقتصاد بکنیم، تولید هم می‌تواند به جهش برسد.» 🔹محور اصلی مورد اشاره از سوی معظم‌له، راهبرد مهم مردمی‌سازی اقتصاد است که در طول ادوار مختلف و سال‌های متمادی در قالب یک بسته نظری و اجرایی هدفمند از سوی ایشان طرح شده و از شاخصه‌های روشنی برخوردار است که در صورت توجه همگام و همسوی قوا و سازمان‌های حاکمیت و بخش خصوصی برای آیندگان، مثمر و در حل مسائل امروز و فردای کشور، اثربخش خواهد بود و قطعا دولت نیز می‌تواند. 📝متن کامل یادداشت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کلاهبرداران چگونه با کپی‌کردن کارت بانکی حساب مردم را خالی می‌کنند؟