eitaa logo
سیاست و فرهنگ. شعبانی سارویی
1.2هزار دنبال‌کننده
8.9هزار عکس
5.7هزار ویدیو
713 فایل
کانال سیاست و فرهنگ به ارائه چالش ها و ظرفیت های دو حوزه سیاست و فرهنگ می پردازد. ارتباط با ادمین: @Shabaniesaroui
مشاهده در ایتا
دانلود
📌فساد تبرج زنان
🌎 لابی اسرائیل چگونه نمایندگان مخالف اسرائیل در کنگره را حذف می‌کند 🔹مطابق تحقیقات جدید، از ۵۳۵ عضو مجلس نمایندگان و سنا آمریکا، ۳۴۲ نفر آنها در حال حاضر از لابی اسرائیلی آیپک کمک‌های مالی دریافت می‌کنند و به این لابی وابستگی دارند. 🔹همچنین این لابی اسرائیلی در انتخابات مقدماتی اخیر حزب دموکرات، بیش از ۳۰ میلیون دلار فقط برای شکست دو نامزد منتقد اسرائیل (کوری بوش و جمال بومن) هزینه کرده است. 🔹جو بایدن، کاملا هریس، دونالد ترامپ و معاونش نیز مبالغ بسیاری از لابی اسراییل دریافت کرده اند. 🔹همچنین شلدون ادلسون مبلغ بسیار زیادی به ترامپ در انتخابات گذشته داد و در این انتخابات نیز همسرش ۱۰۰ میلیون دلار به ترامپ داده و گفته است که اگر ترامپ وعده دهد که غزه و کرانه باختری را هم به اسراییل می بخشد، یک میلیاردر دلار به کمپین انتخاباتی او کمک خواهد کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هزار نکتهٔ باریک‌تر ز مو این‌ جاست نه هر که سر بتراشد قلندری داند،
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📱 اینفلوئنسر تونسی به ایران سفر کرده و روایت گری او در شبکه‌های مجازی مورد توجه قرار گرفته از دیدن کالاهای ایرانی شگفت زده شده با این همه تحریم مگه میشه مگه داریم😅 همین ویدئوی ساده یک میلیون بازدید داشته .
9 ربیع گلزار شهدا کاشان معرفت شهداء.MP3
19.52M
🎙 ایمان و معرفت شهداء به ولی زمان عج کلید ظهور ➖فرق شهداء ما با کشتگان جنگ در غرب چیست؟ ➖چه عاملی باعث قهرمان شدن حاج قاسم شد؟ ➖چطور با امام زمان عج بیعت واقعی کنیم؟ شیخ قمی گلزار شهداء کاشان
🟢 دنیای سیاست و فرهنگ با این همه خبرها و تحلیل های راست و دروغ؛ نیازمند آگاهیست. بسیاری از مردم دنبال پیدا کردن پاسخ قانع کننده برای سئوالهایشان هستند. لطفا کانال و فرهنگ را به دوستانتان معرفی کنید. به سیاست و فرهنگ بپیوندید.👇 https://eitaa.com/Shabaniesarouie
ای منتظران گنج نهان می آید آرامش جان عاشقان می آید بر بام سحر طلایه داران ظهور گفتند که صاحب الزمان می آید آغاز امامت و ولایت قطب عالم امکان ، فخرزمان، امان مردمان ، اعلی حضرت دوران ، صاحب العصر والزمان بر شما دوست گرانقدر مبارک باد.غفاریان🌸🌸💐💐💐🌺🌺🌺🌹🌹🌷🌷
📸مضجع مطهر حضرت امام رضا علیه‌السلام با حضور رهبر انقلاب غبارروبی شد؛ حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر مزار شهید رئیسی 🔸هم‌زمان با روزهای آغازین ماه ربیع‌الاول، مراسم غبارروبی ضریح مطهر حرم ثامن‌الحجج حضرت علی بن موسی الرضا علیه‌آلاف‌التحیه‌والثنا با حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی، جمعی از علما، تولیت آستان قدس و خادمان آستان مقدس رضوی برگزار شد. 🔹در این مراسم سرشار از فضای معنویت و عطر ولایت و امامت، مداحان با زمزمه‌ی زیارات جامعه‌ی کبیره و امین‌الله به ذکر مناقب و مراثی اهل‌بیت سلام‌الله‌علیهم به مناسبت ایام شهادت امام حسن عسکری علیه‌السلام پرداختند و با حضرت رضا علیه‌السلام راز و نیاز کردند. 🔸 در حاشیه این مراسم، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با حضور بر مزار شهید حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی فاتحه قرائت کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آغاز امامت حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف بر همگان عالم مبارک باد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️پیرمرد عارف شهر بابل مازندران می‌گفت: هر کس این دو دقیقه زمان رو گذاشت و کارش حل نشد، به من لعنت کنه. من نود سالمه، آخر عمرمه، الکی لعنت برا خودم نمی‌خرم!!
5.97M
صوت تحلیلی بررسی جامع مجموعه‌ی تحولات حال و پیشِ رو 💢 محورهای موضوعی 1️⃣ شرایط ویژه‌ و منحصربفرد ایران در جهان؛ 2️⃣ اعتراف اندیشمندان مطرح جهان به تمدن‌سازی ایران؛ 3️⃣ علت منازعات، فتنه‌ها و فشارهای پشت سرهم دشمن علیه ایران؛ 4️⃣ تعریف فتنه‌ی ترکیبی؛ 5️⃣ وضعیت حاصل از فتنه‌های ترکیبی چگونه است؟ 6️⃣ ظاهر و باطن یک جریان سیاسی 7️⃣ رسوا شدن اهل نفاق در آستانه‌ی ظهور؛ 8️⃣ تنها راه نجات در فتنه‌های پیشِ رو؛ 🎧 شکوهیان‌راد
قدمت آفتابه ایرانی ۲۶۰۰ سال قدمت آمریکا ۲۰۰ سال
❌ حجت‌الاسلام حسین طائب رئیس سابق اطلاعات سپاه و مشاور کنونی فرمانده کل سپاه پاسداران: دیگر کسی در اسرائیل سرمایه‌گذاری نمی‌کند،سناریوی خونخواهی هنیه خواندنی نیست 🔹سناریویی که برای خونخواهی هنیه طراحی شده است جزو سناریوهایی است که خواندنی نیست و جدید و غافلگیرانه خواهد بود. 🔹امروز اسرائیلی‌ها چون نمی‌دانند سناریوی ایران چیست، وضع داخلی آنها از نظر اجتماعی به هم ریخته است و از نظر اقتصادی نیز سرمایه‌ها در حال خروج از آن منطقه هستند و کسی در اسرائیل سرمایه گذاری نمی‌کند. 🔹هر ۲ جناح رژیم صهیونیستی می‌گویند رژیم اسراییل ۸۰ سالگی خود را نخواهد دید. 🔹نتانیاهو می‌خواهد شکست از حماس را به جنگی منطقه‌ای تبدیل و آمریکا را نیز وارد جنگ کند. 🔹دوران سیطره آمریکا شکسته شده است و سیاست های این کشور برایش بازدارندگی ندارد. 🔹همه باید با دولت جدید همراهی کنند تا وعده‌هایی که داده محقق شود و چشم‌انداز نظام تحقق یابد.
ما آدمِ آقاییم؛ خداشاهد است جان بخواهید میدهیم ، وسط اغتشاشات متنی نوشتم و گفتیم فتنه یعنی آزمایش و غربال، یعنی ایستادن کنار ولی زمانی که خودی ها هم سکوت کردند و ترسیدند، حالا امر کردید کمک کنیم، چشم به دولتی که باب میلمان نیست کمک خواهیم کرد. آقاجان شما به ما یاد دادی حرف حق را بزنیم گرچه به تعبیرخودتان سوپرانقلابی ها که در دهه ۶۰ حرفهای تند انقلابی میزدند و شماها هم تعجب میکردید بخاطر عدالت و انصافِ ولی، از او شاکی و حتی به ضدانقلاب تبدیل شوند، از مخالفین فحش بخورد، اصلاح طلبان هم خرشان که از پل گذشت در مواقع حساس پاکار ولی نباشند، شما به ما یاد دادی با همه ی این مسائل باید پای اسلام و حرف حق و رای و مطالبات به حق مردم ایستاد و به هیچ احدی باج نداد و مقهور هیچ قدرتی نشد. شما به ما یاد دادی اصولگرای اصلاح طلب باشیم، نه پا روی اصولمان بگذاریم نه بر روش های غلط اصرار کنیم و با حفظ اصول، دنبال اصلاح روش ها باشیم. یاد دادید دچار تحجر نشویم ولی منفعل هم نباشیم. شما به ما یاد دادید که از اصل نظام و آرمانها دفاع ولی از مشکلات نقد کنیم‌. شما به ما یاد دادید در هر شرایطی پای جبهه ی حق بمانیم ولی خودمان را هم حق مطلق ندانیم و بگوییم انتقاد منصفانه موجب رشد جامعه است. شما به ما یاد دادی ، تا جاییکه یکی پای اصول باقی است ، او را بخاطر اختلاف سلیقه دفع نکنیم. شما هم در گفتار هم رفتار به ما یاد دادی که شیعه ی انقلابی حقیقی چگونه است‌. و‌ نهایتا شاید از حادثه می ترسیدیم تو به ما جرأت طوفان دادی.یاعلی... ✔️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⁉️چطوری تذکر یه پسر اصفهانی به فرح پهلوی، شهر رو از میزبانی بزرگترین مانور ثروت و فحشای طاغوت(جشن های ۲۵۰۰ساله) نجات داد؟ 👌گاهی یک تذکر و یا یک مطالبه گری شما از مسئولین، میتواند منشأ برکات زیادی برای جامعه اسلامی باشد. اصفهان اولین شهری بود که فریاد «مرگ بر شاه» در سراسر آن طنین افکن شد و همچنین اولین جایی بود که حکومت نظامی در آن بخاطر پیشرانی در مبارزه با طاغوت إعمال شد. چه بسا اگر این جشن هنر که بدترین رویداد ضد اخلاقی در قبل انقلاب بود در اصفهان برگزار می شد، این شهر برکات پیشرانی مبارزه را از دست میداد و پیروزی انقلاب با از دست دادن چنین ظرفیت عظیم، با چالش اساسی روبرو می‌شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
ای ناب ترین صبح خداوند بیا🌻🌹⚘🍃 به سیاست و فرهنگ بپیوندید.👇 https://eitaa.com/Shabaniesarouie
ای مهدی موعود! محتاج دعایت هستیم🌿 ✏️ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: اى امام زمان، اى مهدى موعودِ محبوب این امّت، اى سلاله‌‏ى پاک پیامبران و اى میراث‏بر همه‏‌ى انقلابهاى توحیدى و جهانى! ملّت ما با یاد تو و با نام تو از آغاز خو گرفته است و لطف تو را در زندگى خود و در وجود خود آزموده است. اى بنده‏‌ى شایسته‏‌ى صالح خدا! ✏️ ما امروز محتاج دعایى هستیم که تو از آن دل پاک الهى و ربّانى و از آن روح قدسى براى پیروزى این ملّت و پیروزى این انقلاب بکنى و به دست قدرتى که خدا در آستین تو قرار داده است، به این ملّت و راه این امّت کمک بفرمایى... ۱۳۵۹/۴/۶ 🗓 سالروز آغاز امامت حضرت مهدی(عج)
بابا از هموناس که توی وعده صادق ۹۹٪ رو منهدم کردید نگران نباشید 😆😄
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بر اثر تیراندازی سرنشینان مسلح یک دستگاه خودروی پژو به سمت خودروی هنگ مرزی میرجاوه در مجاورت پمپ بنزین تعداد ۳نفر از نیروهای هنگ مرزی (۲سرباز و یک کادر) به درجه رفیع شهادت نائل گردیدند.
گروهک تروریستی جيش‌الظلم با صدور اطلاعیه‌ای مسئولیت تیراندازی به سمت خودروی مرزبانی هنگ مرزی میرجاوه را برعهده گرفت.