هدایت شده از اتاقمخفینازنینِچای
دیشب با شفق ازدواج کردیم بعد این بنده خدا (اسمش بارانا بود) فکر کنم مخش سوخت
شفق the Argon
اشنا شدن با شفق بهترین قسمت زندگیم بود
آشنا شدن با نازنین یک معجزه بود