eitaa logo
🇵🇸🇮🇷عَݪَـــمدآرآݩ ــعِشق
1.1هزار دنبال‌کننده
24.7هزار عکس
12.9هزار ویدیو
27 فایل
براي بهترين دوستان خود آرزوي شهادت کنيد .. 🌷شهيد سيد مجتبي علمدار🌷 لینک ناشناس payamenashenas.ir/Shahid_Alamdar #تأسیس؛1398/1/12
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تا حالا حتی تو فیلم‌هایی که توسط رسانه‌های ضد انقلاب منتشر شده، کسی ندیده که ماموران امنیتی و... به جز پینت‌بال، لانچر و ساچمه‌زن اسلحه دیگه‌ای داشته باشن! ولی خیلی‌ها مخصوصا دخترای نوجوون با اسلحه جنگی کشته شدن! حالا اما آشوبگران رسما از اسلحه‌هاشون رونمایی کردن. البته این کار بیشتر برای روحیه دادن به بقیه نیروهاشونه که بگن ماجرا تموم نشده؛ ولی همین که به جنایت‌هاشون اعتراف کردن کافیه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ایران - تل‌آویو، کمتر از ۷ دقیقه 🔹نیروی هوافضای سپاه پاسداران، امروز از ساخت موشک بالستیک جدید این نیرو خبر داد. 🔹 نقطه برتری این موشک هدایت لحظه‌ای کلاهک در خارج از جو زمین است. ای
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥واکنش سخنگوی دولت به هو کردن عده ای دانشجو هنگام تقدیر کردن یک دانشجو از دولت بابت کاهش مرگ و میر کرونا 🔺 بهادری: دکتر جان به زودی می فهمی که فقط انتقاد دیده می شود و تعریف ها نه!
هشدار سرلشکر صفوی به کشورهای حاشیه خلیج‌فارس؛ بین امنیت و رسانه‌هایتان یکی را انتخاب کنید دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا: 🔹برخی کشورهای بدبخت حاشیه جنوبی خلیج فارس که حاضر نیستم نام آنها را ببرم بدانند باید بین رسانه‌هایشان و امنیتشان یکی را انتخاب کنند و بدانند اگر در ایران دخالت کنند تاوان آن را می پردازند. 🔹به آنها می‌گویم شما کشورهای ضعیفی هستید و بدانید آمریکایی‌ها در موقع خطر از شما حمایت نمی‌کنند همانطور که از شاه ایران حمایت نکردند. 🔹ایران یک کشور بزرگ و مقتدر است و انشاالله ملت ایران با کار آمدی بر همه مشکلات فائق خواهد آمد.
از هیچ ابر قدرتی نترسید، من وعده پیروزی به شما می دهم... امام خمینی رحمه‌الله‌علیه‌ صحیفه نور، جلد ١٢،صفحه ١۴٠
🔺 فردوسی‌پور به‌گونه‌ای صحبت میکند که انگار نه خانی آمده و نه خانی رفته؛ میگوید «گروهی از دانشجو به ناحق توسط لباس شخصی دستگیر شده‌اند. جای دانشجو در زندان نیست و با هیچ دانشجویی نباید برخورد انضباطی کرد» 🔹در نگاه فردوسی پور دانشجو حق دارد رکیک‌ترین فحش‌ها را بر زبان بیاورد، اموال دانشگاه را تخریب کند، اساتید و همکلاسی‌هایش را تهدید و چاقوکشی کند اما کسی حق ندارد به او بگوید بالای چشم‌ت ابرو است! 🔸مریم رجوی دانشجوی دانشگاه شریف بود و بیشتر اعضای سازمان منافقین از دل دانشگاه‌ها بیرون آمدند و ۱۷ هزار نفر را کف خیابان‌های این کشور ترور کردند؛ «ابومحمد الجولانی» مؤسس جبهه النصره، دانشجوی سال دوم پزشکی در دانشگاه دمشق بود... 🔹همچنین بعید است او درباره رفتار دولت‌های غربی با دانشجویان معترض اطلاعی نداشته باشد! حمله به دانشگاه کنت و کشتار در دانشگاه ویرجیانا تک در آمریکا، حمله به دانشگاه هایدلبرگ در آلمان، هجوم پلیس به دانشگاه سوربن در فرانسه و سرکوب خونین دانشجویان معترض به افزایش شهریه در انگلیس گوشه‌ای از صدها حرکت دانشجویی اعتراضی بوده که توسط دولت‌های دنیا سرکوب شده است 💬 رجانیوز
امثال حمید_علیمی نفهمیدن، انقلاب اسلامی ایران، بهانه ای هست برای درک بهتر حکومت بعد از ظهور و محافظت و پشتیبانی از امام زمان(عج) و به قول علامه حسن زاده؛ظهور_صغرای_ که اگر اینجا موفق بودیم؛ کبری اتفاق میافته..
‏آنتونی دلوکا نماینده دموکرات مجلس ایالتی پنسیلوانیا که یک ماه از فوتش می‌گذرد، بیش از ۸۵ درصد آرا را در انتخابات میان‌دوره‌ای آمریکا از آن خود کرد... حالا فرض کنید در ایران یه مرده از صندوق بیاد بیرون! خبر اول جهان، جمهوری اسلامی هم باید برود، تقلب شده و هشتک هم مهسا امینی!! 💬
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴شدت نفرت از اسراییل 🔹 خبرنگار به یک جوان الجزایری می گوید اگر این چیزی که در جیب من است را ببوسید 100 لار بهت می‌دهم، او هم قبول می‌کند. 🔸ولی وقتی آن تصویر را می‌بیند واکنش او دیدنی است.
🔴ساخت موشک بالستیک ایرانی به صورت رسمی اعلام رونمایی شد. موشک هایپرسونیک، موشکی است که بین ۵ تا ۲۵ برابر سرعت صوت(ماخ) به سمت هدف حرکت می‌کند. یعنی حداقل با سرعت ۵۶۳۳ کيلومتر برساعت و حداکثر سرعت ۲۸۱۶۵ کیلومتر برساعت از جمله‌ موشک‌های هایپرسونیک ایرانی می‌توان به موشک‌های خرمشهر، خیبرشکن، زهیر و هرمز۲ نیز اشاره کرد. به‌عنوان مثال: کارشناسان نظامی، سرعت موشک خرمشهر را بیش از ۱۵ ماخ یا بیش از ۱۷۰۰۰ کيلومتر برساعت تخمین زد‌ه‌اند.
🔴 بازداشت یکی از عوامل اصلی شبکه اینترنشنال در ایران 🔹 «الهام افکاری» یکی از عوامل اصلی شبکه تروریستی سعودی اینترنشنال در ایران حین فرار از مرز ‌توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات دستگیر شد. 🔸 وی طی مدت اخیر، فعالیت‌ و اقدامات ‌فراوانی در سیاه‌نمایی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، دعوت جوانان و دختران به اغتشاشات و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم انجام دا‌ده بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴صداوسیما با ارسال ویدئوی تقلبی مچ بی‌بی‌سی و اینترنشنال را گرفت! همین‌طور دروغ میگن
🔴 سال 1968: آمریکایی‌ها در حال برگزاری رفراندوم در ویتنام و شعار زنده باد آزادی و دموکراسی خواهی ملت‌ها😒 اینو بفرستید برا غربگراهای وطنی
🔴با میلیاردها دلار هزینه و امپراطوری رسانه ای دروغ و تزویر دنبال تخریب حجاب وعفت دختران ما هستند اما غافل از اینکه رسانه ای پرنفوذ و بی هزینه به نام قرآن، اعماق قلب و فطرت دختران آنها را نشانه رفته است. مدل مشهور فرانسوی مسلمان شد و لباس دین حق بر تن کرد ان الله خیرالماکرین .. ✍علی امیری
🔷دبیرکل ناتو اتهامات اسکای نیوز علیه ایران را تایید نکرد 🔸ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو در پاسخ به سوالی درباره گزارش اختصاصی اسکای نیوز مبنی بر اینکه روسیه در ازای استفاده از پهپادهای ایران علیه اوکراین، تسلیحات و پول نقد به ایران داده است، گفت که نمی تواند این اتهامات را تایید کند.
🔷ایران؛ قدرت پهپادی جهان 🔸جروزالم پست: ایران در حال تبدیل شدن به یک قدرت پهپادی درجهان است و اگر به روسیه موشک بفرستد، این یک صعود دیگر خواهد بود.
🔷هشدار‌های ما جدی است «عبدالله یحیى الحاکم» رئیس سازمان اطلاعات نظامی در وزارت دفاع یمن: 🔸در برابر کشور‌های متجاوز، دست بسته نیستیم پیام‌های نیرو‌های مسلح، جدی است. 🔸جنگ دریایی از هر جنگ دیگری شدیدتر است، دریا از کشور‌های ائتلاف متجاوز و تجهیزات نظامی آنان پر شده است. این کشور‌ها در پایان بخشیدن به جنگ علیه یمن صادق نیستند.
🔴پیام توئیتری امیرعبداللهیان به وزیر خارجه آلمان 🔹وزیر امور خارجه در توییتی نوشت: خانم وزیر خارجه آلمان: مواضع تحریک آمیز، مداخله جویانه و غیردیپلماتیک نشان دهنده پختگی و تدبیر نیست. 🔹️تخریب پیوندهای قدیمی پی‌آمدهای بلندمدت دارد.‏آلمان می‌تواند تعامل را برای مقابله با چالش‌های مشترک انتخاب کند و یا راه تقابل در پیش بگیرد. 🔹️پاسخ ما متناسب و قاطع خواهد بود.
🔴کاهش 2000 تومانی دلار غیررسمی 🔹بررسی میدانی از بازار ارز و صرافی‌ها حاکی از آن است که روند کاهشی نرخ ارز در بازار ادامه دارد و تقریبا تقاضایی برای خرید دلار نیست. 🔹در حال حاضر دلار غیررسمی 34800 تومان و دلار توافقی 33600 تومان درج قیمت شده، سه‌شنبه قیمت دلار غیررسمی تا 36750 تومان افزایش یافته بود، امروز همچنین سکه 15 میلیون و 898 هزار تومان درج قیمت شد. 🔸در روزهای اخیر شاهد تولید اخبار منفی در فضای مجازی به جهت ضربه به بازار ارز کشور بودیم، با این ‌وجود «راه‌اندازی سامانه برخط بازار متشکل معاملات ارز»، «عرضه ارز در شبکه بانکی» و «رصد مالیاتی و یارانه‌ای خریداران ارز» سبب برچیده شدن صف خریداران دلار شد.
🔴الهام افکاری تفهیم اتهام شد 🔹بازپرس ویژه دادسرای شیراز: حسب مستندات به‌دست آمده و رصد اطلاعاتی توسط اداره کل اطلاعات استان فارس الهام افکاری در جریان آشوب‌های اخیر علاوه بر تحریک و ترغیب و اغفال مردم به حضور در اغتشاشات فراخوان های متعددی را با هماهنگی معاندین نظام سازماندهی کرده بود. 🔹همچنین با توجه به مستندات ارائه‌شده فرد دستگیرشده اقدام به برقراری ارتباط و ارائه اخبار به برخی از معاندین نظام و همچنین سایت‌های خبری وابسته به عوامل خارجی و انتقال اخبار به شبکه تروریستی سعودی اینترنشنال کرده است. 🔹اتهامات او تفهیم و با صدور قرار تأمین قضایی جهت تکمیل تحقیقات در اختیار ضابطین می‌باشد.
🔺هیات بزرگ تجاری روسیه به زودی به ایران سفر می‌کند 🔹کاظم جلالی، سفیر ایران در روسیه از سفر قریب‌الوقوع هیات بزرگ تجاری روسیه متشکل از شرکت‌های مختلف تولیدی و تجاری، اتاق‌های بازرگانی و صنعت جمهوری‌ها و استان‌های فدراسیون روسیه به منظور دیدار با همتایان ایرانی خود به کشورمان خبر داد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺خشم مردم قطیف عربستان از جنایت‌های آل‌سعود در تشییع شهدا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رئیسی: امروز نوکری برای مردم بزرگترین افتخار برای ما مسئولان است
🔴گروسی دلواپس موشک هایپرسونیک 🔹مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مدعی شد اعلام ایران مبنی بر ساخت موشک بالستیک هایپرسونیک نگرانی‌ها درباره برنامه هسته‌ای این کشور را تشدید می‌کند.