eitaa logo
🇵🇸🇮🇷عَݪَـــمدآرآݩ ــعِشق
1.1هزار دنبال‌کننده
24.7هزار عکس
12.9هزار ویدیو
27 فایل
براي بهترين دوستان خود آرزوي شهادت کنيد .. 🌷شهيد سيد مجتبي علمدار🌷 لینک ناشناس payamenashenas.ir/Shahid_Alamdar #تأسیس؛1398/1/12
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 بازداشت یکی از عوامل اصلی شبکه اینترنشنال در ایران 🔹 «الهام افکاری» یکی از عوامل اصلی شبکه تروریستی سعودی اینترنشنال در ایران حین فرار از مرز ‌توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات دستگیر شد. 🔸 وی طی مدت اخیر، فعالیت‌ و اقدامات ‌فراوانی در سیاه‌نمایی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، دعوت جوانان و دختران به اغتشاشات و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم انجام دا‌ده بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴صداوسیما با ارسال ویدئوی تقلبی مچ بی‌بی‌سی و اینترنشنال را گرفت! همین‌طور دروغ میگن
🔴 سال 1968: آمریکایی‌ها در حال برگزاری رفراندوم در ویتنام و شعار زنده باد آزادی و دموکراسی خواهی ملت‌ها😒 اینو بفرستید برا غربگراهای وطنی
🔴با میلیاردها دلار هزینه و امپراطوری رسانه ای دروغ و تزویر دنبال تخریب حجاب وعفت دختران ما هستند اما غافل از اینکه رسانه ای پرنفوذ و بی هزینه به نام قرآن، اعماق قلب و فطرت دختران آنها را نشانه رفته است. مدل مشهور فرانسوی مسلمان شد و لباس دین حق بر تن کرد ان الله خیرالماکرین .. ✍علی امیری
🔷دبیرکل ناتو اتهامات اسکای نیوز علیه ایران را تایید نکرد 🔸ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو در پاسخ به سوالی درباره گزارش اختصاصی اسکای نیوز مبنی بر اینکه روسیه در ازای استفاده از پهپادهای ایران علیه اوکراین، تسلیحات و پول نقد به ایران داده است، گفت که نمی تواند این اتهامات را تایید کند.
🔷ایران؛ قدرت پهپادی جهان 🔸جروزالم پست: ایران در حال تبدیل شدن به یک قدرت پهپادی درجهان است و اگر به روسیه موشک بفرستد، این یک صعود دیگر خواهد بود.
🔷هشدار‌های ما جدی است «عبدالله یحیى الحاکم» رئیس سازمان اطلاعات نظامی در وزارت دفاع یمن: 🔸در برابر کشور‌های متجاوز، دست بسته نیستیم پیام‌های نیرو‌های مسلح، جدی است. 🔸جنگ دریایی از هر جنگ دیگری شدیدتر است، دریا از کشور‌های ائتلاف متجاوز و تجهیزات نظامی آنان پر شده است. این کشور‌ها در پایان بخشیدن به جنگ علیه یمن صادق نیستند.
🔴پیام توئیتری امیرعبداللهیان به وزیر خارجه آلمان 🔹وزیر امور خارجه در توییتی نوشت: خانم وزیر خارجه آلمان: مواضع تحریک آمیز، مداخله جویانه و غیردیپلماتیک نشان دهنده پختگی و تدبیر نیست. 🔹️تخریب پیوندهای قدیمی پی‌آمدهای بلندمدت دارد.‏آلمان می‌تواند تعامل را برای مقابله با چالش‌های مشترک انتخاب کند و یا راه تقابل در پیش بگیرد. 🔹️پاسخ ما متناسب و قاطع خواهد بود.
🔴کاهش 2000 تومانی دلار غیررسمی 🔹بررسی میدانی از بازار ارز و صرافی‌ها حاکی از آن است که روند کاهشی نرخ ارز در بازار ادامه دارد و تقریبا تقاضایی برای خرید دلار نیست. 🔹در حال حاضر دلار غیررسمی 34800 تومان و دلار توافقی 33600 تومان درج قیمت شده، سه‌شنبه قیمت دلار غیررسمی تا 36750 تومان افزایش یافته بود، امروز همچنین سکه 15 میلیون و 898 هزار تومان درج قیمت شد. 🔸در روزهای اخیر شاهد تولید اخبار منفی در فضای مجازی به جهت ضربه به بازار ارز کشور بودیم، با این ‌وجود «راه‌اندازی سامانه برخط بازار متشکل معاملات ارز»، «عرضه ارز در شبکه بانکی» و «رصد مالیاتی و یارانه‌ای خریداران ارز» سبب برچیده شدن صف خریداران دلار شد.
🔴الهام افکاری تفهیم اتهام شد 🔹بازپرس ویژه دادسرای شیراز: حسب مستندات به‌دست آمده و رصد اطلاعاتی توسط اداره کل اطلاعات استان فارس الهام افکاری در جریان آشوب‌های اخیر علاوه بر تحریک و ترغیب و اغفال مردم به حضور در اغتشاشات فراخوان های متعددی را با هماهنگی معاندین نظام سازماندهی کرده بود. 🔹همچنین با توجه به مستندات ارائه‌شده فرد دستگیرشده اقدام به برقراری ارتباط و ارائه اخبار به برخی از معاندین نظام و همچنین سایت‌های خبری وابسته به عوامل خارجی و انتقال اخبار به شبکه تروریستی سعودی اینترنشنال کرده است. 🔹اتهامات او تفهیم و با صدور قرار تأمین قضایی جهت تکمیل تحقیقات در اختیار ضابطین می‌باشد.
🔺هیات بزرگ تجاری روسیه به زودی به ایران سفر می‌کند 🔹کاظم جلالی، سفیر ایران در روسیه از سفر قریب‌الوقوع هیات بزرگ تجاری روسیه متشکل از شرکت‌های مختلف تولیدی و تجاری، اتاق‌های بازرگانی و صنعت جمهوری‌ها و استان‌های فدراسیون روسیه به منظور دیدار با همتایان ایرانی خود به کشورمان خبر داد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺خشم مردم قطیف عربستان از جنایت‌های آل‌سعود در تشییع شهدا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رئیسی: امروز نوکری برای مردم بزرگترین افتخار برای ما مسئولان است
🔴گروسی دلواپس موشک هایپرسونیک 🔹مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مدعی شد اعلام ایران مبنی بر ساخت موشک بالستیک هایپرسونیک نگرانی‌ها درباره برنامه هسته‌ای این کشور را تشدید می‌کند.
📸 مهدی طارمی به عنوان بهترین مهاجم و بهترین بازیکن ماه سپتامبر فوتبال پرتغال انتخاب شد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 انتقاد محسنی اژه‌ای از زیر مجموعه خودش: اگر کسی را ممنوع الخروج می‌کنید لااقل به او بگویید! 🔹اینکه کسی را ممنوع الخروج می‌شود و تازه در فرودگاه متوجه ممنوع الخروجی می‌شود تقصیر دستگاه قضایی است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 انتقاد رئیس قوه قضائیه ازنصب عکس و بنر سخنرانی‌اش در دانشگاه بیرجند/ اژه‌ای: با بنر و عکس چیزی درست نمی‌شود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 عذرخواهی سخنگوی دولت به خاطر کمبود دارو 🔹بهادری جهرمی: دولت با افزایش قیمت گاز که مجلس پیشنهاد کرد مخالفت کرد، چون در بورس و معیشت خانواده ها اثر منفی می گذاشت. 🔹بخاطر کمبود دارو در بیمارستان ها طی ایام اخیر عذرخواهی می‌کنم، در مورد آنتی بیوتیک ها کمکاری شد و مسئول مربوطه برکنار شد.
🔴بایدن: نمی‌گذارم ترامپ دوباره رئیس‌جمهور شود 🔹حزب دموکرات برخلاف همه انتظارات خوب عمل کرده است و من قصد دارم دوباره نامزد ریاست جمهوری شوم، اما در تصمیم‌گیری عجله نخواهم کرد. 🔹تلاش می‌کنم تا مطمئن شوم که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا به ریاست جمهوری بازنگردد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎙افشای فایل صوتی جدید رعنا رحیم‌پور برای تطهیرکردن بی‌بی‌سی فارسی 🔹فایل صوتی دیگری از مکالمه رعنا رحیم‌پور، خبرنگار بی‌بی‌سی فارسی علیه اینترنشنال افشا شده که با صراحت بیشتری از طراحی برای تجزیه ایران پرده برمی‌دارد. او می‌گوید: «مدیران اینترنشنال دستور داده‌اند که فقط با رهبران احزاب و قومیت‌ها مصاحبه کنند. کشورهای منطقه جنبش دموکراتیک نمی‌خواهند. اگر جنبش زنان دنبال حقوق‌شان باشد، اولین‌ نفر عربستان وحشت می‌کند. این‌ها ایران تکه‌پاره و تجزیه‌شده می‌خواهند‌». 🔹بی‌بی‌سی فارسی که طبق پیمایش‌های فنی صورت‌گرفته صدرنشین دروغ‌گویی در چندوقت اخیر بوده و ۶۵ درصد اخبارش دروغ از آب درآمده، بعد از افشای فایل صوتی اول خبرنگارش متوجه بی‌اعتبارشدن بیش از پیش خود شده و در گزارش‌هایی سعی در تطهیر کردن خود داشت. 🔹در فایل صوتی جدید هم این خبرنگار برای تطهیرکردن بی‌بی‌سی فارسی علیه اینترنشنال حرف زده و می‌گوید: «موج سایبری جدیدی علیه بی‌بی‌سی توسط سایبری‌ها و به سرکردگی اینترنشنال راه‌انداخته‌اند».
🔻احضار سفیر جمهوری آذربایجان به وزارت امور خارجه 🔹️در پی تداوم تبلیغات ضد ایرانی و سیاه نمایی رسانه ها و مقامات رسمی جمهوری آذربایجان علیه جمهوری اسلامی ایران، عصر امروز (پنجشنبه) سفیر جمهوری آذربایجان در تهران به وزارت امور خارجه احضار شد. 🔹️در این احضار، دستیار وزیر و مدیرکل اوراسیای وزارت امور خارجه مراتب نارضایتی و اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران را نسبت به اظهارات غیردوستانه مقامات عالی جمهوری آذربایجان و سیاه نمایی رسانه های این کشور، به سفیر آذربایجان ابلاغ کرد و افزود، انتظار داریم هرچه سریعتر به این روند پایان داده شده و اقدامات لازم برای جلوگیری از تکرار آن بعمل آید. 🔹️سفیر جمهوری آذربایجان ضمن ابراز تأسف از وضعیت ایجاد شده، اعلام کرد مراتب اعتراض جمهوری اسلامی ایران را سریعا به باکو منعکس خواهد کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 بهادری جهرمی: پیش از این دیدید یک مشاور وزیر و معاون وزیر برخلاف دوره‌های قبل بازداشت شدند/هر جا کوتاهی کردیم عذرخواهی و جبران می‌کنیم 🔹سخنگوی دولت در میان دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد می‌گوید: خدمات درمانی بعضا لاکچری شده‌اند که باید به خدمات در دسترس تبدیل شوند چه از حیث گستردگی در شهرها و روستاها چه از حیث هزینه تمام شده.
🔰 پویش به مناسبت ۱۳ آبان و نقش انگلیس در فتنه های اخیر، توسط دانش آموزان راه اندازی شد و با استقبال گسترده مواجه شده است 🇮🇷در ایام ۱۳ آبان همه باهم :🇮🇷 ✊ سفارت انگلیس = لانه جاسوسی انگلیس لطفا حمایت کنید و لینک رو پخش کنید 🔗 لینک حمایت از پویش دانش آموزی نه به سفارت انگلیس : https://www.farsnews.ir/my/c/169641
📌 🌻 السّلام علیکَ بِجوامعِ السَّلام... ☀️تمام سلام‌ها و تمام تحیّت‌ها نثار تو باد، ای مولایی که حقیقت سلام هستی و روز آمدنت، زمین لبریز خواهد شد از سلام و سلامتی... (فرازی از زیارت آل یاسین)