eitaa logo
🇵🇸🇮🇷عَݪَـــمدآرآݩ ــعِشق
1.1هزار دنبال‌کننده
24.7هزار عکس
12.9هزار ویدیو
27 فایل
براي بهترين دوستان خود آرزوي شهادت کنيد .. 🌷شهيد سيد مجتبي علمدار🌷 لینک ناشناس payamenashenas.ir/Shahid_Alamdar #تأسیس؛1398/1/12
مشاهده در ایتا
دانلود
♨️ پارلمان کانادا با رای موافق ۳۲۷ نفر، لایحه قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی را تصویب کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ دانشجویان دانشگاه بوینس آیرس در آرژانتین هم در حمایت از غزه و فلسطین تحصن کردند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♨️ | ارتش اسرائیل و شین بت مدعی شدند احمد علی، فرمانده نیروی دریایی حماس در شهر غزه را ترور کردند 🔹در طول جنگ، احمد علی فعالیت‌های تهاجمی علیه اسرائیل و حملات بیشتر علیه نیروهای اسرائیلی را که در نوار غزه فعالیت می‌کردند، را برنامه ریزی میکرد.
🔷 ادعای بایدن: اگر اسرائیل وارد رفح شود، تسلیحات به آن ارائه نمی‌کنیم 🔸رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه با «سی‌اِن‌اِن» مدعی شد که در صورت تهاجم زمینی اسرائیل به شهر «رفح»، از ارائه بمب و گلوله توپخانه به این رژیم خودداری می‌کند. 🔸بایدن: بمب‌هایی که آمریکا در اختیار اسرائیل قرار داد و اکنون ارائه آنها را متوقف کرده است، برای کشتن غیرنظامیان استفاده می‌شد. 🔸ما همچنان به ارائه تسلیحات دفاعی به اسرائیل از جمله سامانه گنبد آهنین ادامه خواهیم داد.
🔷 حمله هوایی اسرائیل به دفتر نجباء در دمشق 🔸منابع خبری از حمله هوایی رژیم اشغالگر اسرائیل به دفتر رسانه‌ای و فرهنگی جنبش مقاومت اسلامی نجباء در جنوب دمشق خبر دادند. 🔸به نوشته کانال تلگرامی جنبش نجباء این تجاوز فقط خسارت مادی بر جا گذاشته و تلفات جانی در پی نداشته است.
🔷 حمله یمن به ۳ کشتی اسرائیلی در خلیج عدن سخنگوی نیروهای مسلح یمن: 🔸نیروهای مسلح یمن در عملیاتی مشترک دو کشتی اسرائیلی به‌ نام‌های ام‌اس‌سی دیگو (MSC Diego) و ام‌اس‌سی جینا (MSC GINA) را در خلیج عدن مورد حمله قرار داده‌اند. 🔸نیروی‌های یمنی دو بار به کشتی ام‌اس‌سی ویتوریا (MSC VITTORIA) در اقیانوس هند و خلیج عدن حمله کردند. 🔸این عملیات‌ها با شلیک موشک و پهپاد انجام شده است.
🔷 سرلشکر سلامی: در شرق مدیترانه راه را بر دشمن می‌بندیم فرمانده کل سپاه در مراسم چهلم سردار زاهدی و یارانش: 🔸آمریکا همه جهان‌ اسلام را هدف قرار داده است، نام‌های بلاد اسلامی متوقف کننده سیاست‌هایش نیست و می‌خواهد بر همه مسلمانان سیطره یابد. 🔸ما در شرق مدیترانه راه را بر دشمن می‌بندیم، جبهه را وسیع می‌کنیم تا دشمن تجزیه شود. سرزمین‌های اسلامی باید میدان جهاد علیه مستکبران باشد چون ما دارای دشمن مشترک و سرنوشت‌ و آرمان مشترک هستیم. نمی‌توانیم جدای از هم زندگی کنیم. 🔸سرزمین‌های اسلامی نباید در احاطه مستکبران باشد. ما باید از سرمایه‌ها و هویت‌های خود دفاع کنیم. وظیفه نیروی قدس پر کردن زوایای نفوذ دشمن به عالم اسلام است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ رئیسی وارد شهر مقدس قم شد و به زیارت حرم حضرت معصومه(س) مشرف شد 🔹سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان صبح امروز برای انجام دومین سفر استانی به شهر مقدس قم سفر کرده و به زیارت مضجع شریف حرم مطهر بانوی کرامت مشرف شد و ضمن زیارت قبور‌ علما با زائران حرم بدون تشریفات دیدار کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ واقعا عجیبه که رهبری داره کارهای دولت رئیسی رو بیان میکنه! 🤔 گویا کم کاری ما بچه انقلابی ها رو دارن جبران می کنن! 👆در یه دقیقه، ٢۰ عملکرد برجسته دولت را برشمردن... دست کم، ما مریدان حضرت آقا، نشرش بدیم! ⛔️ در انعکاس رسانه ای عملکرد دولت انقلابی، واقعا ضعیف عمل شده...
چرخش افکار عمومی آمریکا به‌نفع فلسطین
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 انقلاب اسلامی غرب به برکت خون شهدای غزه 🔹نسل‌کشی غزه آمریکایی‌ها رو طوری بیدار کرده که در حال آتش‌زدن پرچم آمریکا و اسرائیل، شعار «الله اكبر» می‌دن! 🔹غرب داره می‌ره سمت یه انقلاب اسلامی جدید. ✍️ محمد هولمز
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 یورش پلیس برلین علیه طرفدار فلسطین در دانشگاه آزاد برلین 🔹پلیس برلین دیروز عملیات جنجالی را برای پایان‌دادن به اردوی اعتراضی که توسط فعالان طرفدار فلسطین در محوطه دانشگاه آزاد برلین برپا شده بود، آغاز کرد. 🔹گزارش‌های شاهدان عینی و رسانه‌های محلی نشان می‌دهد که پلیس از اقدامات خشونت‌آمیز علیه حدود ۳۰۰ نفر از معترضین که به‌طور مسالمت‌آمیز برای قضیه فلسطین تظاهرات می‌کردند، استفاده کرده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تجویز بی‌شرمانه کارشناس شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی به قتل‌عام فلسطینیان! 👤 اظهارات وقیحانه کارشناس شبکه ۱۴ اسرائیل: 🔺همان در روزهای اول باید ۱٠٠هزار نفر را در غزه می‌کشتیم؛ آن‌ها باید نابود می‌شدند! ۹٠درصد مردم غزه، (حتی کودکان) تروریست و مقصرند؛ هیچ‌کس بی‌گناه نیست!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اینم قابل توجه اون دوستانی که پیام میدن که غیبت نکن و قضاوت نکن و سرزنش نکن و سر خودمون میاد! 😐
ذیقعده شد و بهار ایران آمد در مشهد و قم دو گنج پنهان آمد در روز یکم کریمه آل رسول(ص) در یازدهم شاه خراسان آمد (س)🌸 🌼 مبارکباد.🌸
. ♨️ ناتو نیرویی به اوکراین نمی‌فرستد 🔹️دبیرکل ناتو اعلام کرد این سازمان هیچ برنامه‌ای برای اعزام سرباز به اوکراین ندارد. 🔹️ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو افزود که این اتحاد قصد ندارد مستقیماً در درگیری اوکراین شرکت کند.
. ♨️ توییت حاشیه ساز بن گویر در واکنش به سخن بایدن مبنی بر عدم ارسال تجهیزات آمریکا به رژیم صهیونیستی: حماس❤️ بایدن 🔹وزیر امنیت داخلی اسرائیل پیش از این با توییت "مسخره" بعد اتفاقات ریزپرنده ها در اصفهان خبرساز شده بود. ✍گرچه آمریکا هم دیگه عددی نیست ولی انزوای جهانی رژیم صهیونیستی رو میشه به وضوح مشاهده کرد. یادمون نرفته به جمهوری اسلامی میگفتن منزوی!🙂 دیگه چی مونده که به ما نسبت میدادن؟
. ♨️ وزارت بازرگانی ترکیه نامه هایی به تجار و کارخانه های این کشور ارسال کرد و به آنها دستور موقت برای از سرگیری عرضه کالا به رژیم صهونیستی را داد.
. ♨️ حاشیه‌های جدید توقیف نفت آمریکا توسط ایران 🔹۳ شرکت بیمه‌ آمریکایی از یک دادگاه منطقه‌ای در سان‌فرانسیسکو خواسته‌اند درخواست خسارت ۵۷ میلیون دلاری شرکت شورون را از این شرکت‌های بیمه به خاطر ادعای توقیف یک محموله نفتی توسط ایران رد کند. 🔹نفتکش «ادونتیج سوئیت» متعلق به شرکت شورون آوریل ۲۰۲۳ بر اساس منابع غیررسمی توسط ایران توقیف و نفت آن به یک کشتی ایرانی منتقل شد. 🔹۳شرکت بیمه «زوریخ امریکن»، «لیبرتی میوچال» و «گریت امریکن» می‌گویند توقیف این نفتکش توسط ایران و مصادره نفت آن مشمول طرح «عملیات‌های جنگی» نمی‌شود و خسارتی به آن تعلق نمی‌گیرد.
. ♨️ چین در حال خرید طلا به شکلی بی سابقس 🔹سال گذشته، چین بیش از ۵۰ سال گذشته به ذخایر طلای خود افزود ، افزایش ذخایر طلا برای ۱۷ ماه متوالی 🔹در سال ۲۰۲۳ بیش از هر بانک مرکزی دیگری در جهان طلا خرید.
. ♨️ رژیم صهیونیستی دستور تخریب استودیوهای الجزیره را داد 🔹وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی گفت، امروز پنجشنبه دستور داده است تا استودیوهای شبکه خبری الجزیره در شهر اشغالی الناصره تخریب شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️فایل صوتی لو رفته منتسب به سید محمد خاتمی در جلسه با اصلاح طلبان قبل از انتخابات مجلس دوازدهم 🔹یکبار هم ما در کنار مردم قرار بگیریم و بگوییم تا این شورای نگهبان است دیگر اصلاً در انتخابات شرکت نمی کنیم. 🔹خاتمی در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ شرکت نکرد. ✍این شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه که سر میدیم مربوط به افرادی با ظاهر خودی و بعضا انقلابی و مذهبی هست که از ولایت فقیه تا اونجایی تبعیت دارن که مطابق میلشون رفتار بشه! اگر این قانونی که باعث میشه شورای نگهبان دلایل ردصلاحیت کاندیداها رو علنا اعلام نکنه، اصلاح بشه، به یقین تعداد ثبت نام کنندگان به یک سوم تعداد فعلی تقلیل پیدا میکنه چون در اون صورت به خاطر ترس از آبرو هم شده پا پیش نخواهند گذاشت! اما الان چون مطمئن هستن شورای نگهبان خلاف قانون عمل نمیکنه و دلیل رد صلاحیت افراد رو علنی اعلام نمیکنه باعث شده بعضی از رد صلاحیت شده ها هر اراجیف و دروغی رو بعد از ردصلاحیتشون که ممکنه اخلاقی هم بوده باشه به عنوان خودکامگی و دیکتاتوری و برخورد سلیقه ای و جناحی شورای نگهبان اعلام کنن.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️انتقاد تند کارشناس صداوسیما به پلتفرم روبیکا در آنتن زنده : 🔹چرا نهاد دولتی همراه اول و روبیکا از محتوای فیلم‌‌های همجنسگرایی کسب درآمد می‌کند؟! ✍متاسفانه در سایه ترک فعل بعضی مسئولین خائن، این پلتفرم های اجتماعی با محتوای فاسد که بدون فیلتر در دسترس همگان و حتی بچه های ما قرار داره روز به روز وقیحانه تر دارن فعالیت خودشون رو بدون ترس و واهمه گسترش میدن و گویا هیچ کس حتی به فکر برخورد مطابق قانون و شرع هم با این مظاهر فساد نیست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♨️ شهرک‌نشینان صهیونیست با قرار دادن تکه‌های بزرگ سنگ در مسیر عبور کامیون‌های حامل کمک‌ها به غزه، این جاده را مسدود کردند.