eitaa logo
🇵🇸🇮🇷عَݪَـــمدآرآݩ ــعِشق
1.1هزار دنبال‌کننده
24.7هزار عکس
12.9هزار ویدیو
27 فایل
براي بهترين دوستان خود آرزوي شهادت کنيد .. 🌷شهيد سيد مجتبي علمدار🌷 لینک ناشناس payamenashenas.ir/Shahid_Alamdar #تأسیس؛1398/1/12
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 یورش پلیس برلین علیه طرفدار فلسطین در دانشگاه آزاد برلین 🔹پلیس برلین دیروز عملیات جنجالی را برای پایان‌دادن به اردوی اعتراضی که توسط فعالان طرفدار فلسطین در محوطه دانشگاه آزاد برلین برپا شده بود، آغاز کرد. 🔹گزارش‌های شاهدان عینی و رسانه‌های محلی نشان می‌دهد که پلیس از اقدامات خشونت‌آمیز علیه حدود ۳۰۰ نفر از معترضین که به‌طور مسالمت‌آمیز برای قضیه فلسطین تظاهرات می‌کردند، استفاده کرده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تجویز بی‌شرمانه کارشناس شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی به قتل‌عام فلسطینیان! 👤 اظهارات وقیحانه کارشناس شبکه ۱۴ اسرائیل: 🔺همان در روزهای اول باید ۱٠٠هزار نفر را در غزه می‌کشتیم؛ آن‌ها باید نابود می‌شدند! ۹٠درصد مردم غزه، (حتی کودکان) تروریست و مقصرند؛ هیچ‌کس بی‌گناه نیست!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اینم قابل توجه اون دوستانی که پیام میدن که غیبت نکن و قضاوت نکن و سرزنش نکن و سر خودمون میاد! 😐
ذیقعده شد و بهار ایران آمد در مشهد و قم دو گنج پنهان آمد در روز یکم کریمه آل رسول(ص) در یازدهم شاه خراسان آمد (س)🌸 🌼 مبارکباد.🌸
. ♨️ ناتو نیرویی به اوکراین نمی‌فرستد 🔹️دبیرکل ناتو اعلام کرد این سازمان هیچ برنامه‌ای برای اعزام سرباز به اوکراین ندارد. 🔹️ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو افزود که این اتحاد قصد ندارد مستقیماً در درگیری اوکراین شرکت کند.
. ♨️ توییت حاشیه ساز بن گویر در واکنش به سخن بایدن مبنی بر عدم ارسال تجهیزات آمریکا به رژیم صهیونیستی: حماس❤️ بایدن 🔹وزیر امنیت داخلی اسرائیل پیش از این با توییت "مسخره" بعد اتفاقات ریزپرنده ها در اصفهان خبرساز شده بود. ✍گرچه آمریکا هم دیگه عددی نیست ولی انزوای جهانی رژیم صهیونیستی رو میشه به وضوح مشاهده کرد. یادمون نرفته به جمهوری اسلامی میگفتن منزوی!🙂 دیگه چی مونده که به ما نسبت میدادن؟
. ♨️ وزارت بازرگانی ترکیه نامه هایی به تجار و کارخانه های این کشور ارسال کرد و به آنها دستور موقت برای از سرگیری عرضه کالا به رژیم صهونیستی را داد.
. ♨️ حاشیه‌های جدید توقیف نفت آمریکا توسط ایران 🔹۳ شرکت بیمه‌ آمریکایی از یک دادگاه منطقه‌ای در سان‌فرانسیسکو خواسته‌اند درخواست خسارت ۵۷ میلیون دلاری شرکت شورون را از این شرکت‌های بیمه به خاطر ادعای توقیف یک محموله نفتی توسط ایران رد کند. 🔹نفتکش «ادونتیج سوئیت» متعلق به شرکت شورون آوریل ۲۰۲۳ بر اساس منابع غیررسمی توسط ایران توقیف و نفت آن به یک کشتی ایرانی منتقل شد. 🔹۳شرکت بیمه «زوریخ امریکن»، «لیبرتی میوچال» و «گریت امریکن» می‌گویند توقیف این نفتکش توسط ایران و مصادره نفت آن مشمول طرح «عملیات‌های جنگی» نمی‌شود و خسارتی به آن تعلق نمی‌گیرد.
. ♨️ چین در حال خرید طلا به شکلی بی سابقس 🔹سال گذشته، چین بیش از ۵۰ سال گذشته به ذخایر طلای خود افزود ، افزایش ذخایر طلا برای ۱۷ ماه متوالی 🔹در سال ۲۰۲۳ بیش از هر بانک مرکزی دیگری در جهان طلا خرید.
. ♨️ رژیم صهیونیستی دستور تخریب استودیوهای الجزیره را داد 🔹وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی گفت، امروز پنجشنبه دستور داده است تا استودیوهای شبکه خبری الجزیره در شهر اشغالی الناصره تخریب شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️فایل صوتی لو رفته منتسب به سید محمد خاتمی در جلسه با اصلاح طلبان قبل از انتخابات مجلس دوازدهم 🔹یکبار هم ما در کنار مردم قرار بگیریم و بگوییم تا این شورای نگهبان است دیگر اصلاً در انتخابات شرکت نمی کنیم. 🔹خاتمی در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ شرکت نکرد. ✍این شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه که سر میدیم مربوط به افرادی با ظاهر خودی و بعضا انقلابی و مذهبی هست که از ولایت فقیه تا اونجایی تبعیت دارن که مطابق میلشون رفتار بشه! اگر این قانونی که باعث میشه شورای نگهبان دلایل ردصلاحیت کاندیداها رو علنا اعلام نکنه، اصلاح بشه، به یقین تعداد ثبت نام کنندگان به یک سوم تعداد فعلی تقلیل پیدا میکنه چون در اون صورت به خاطر ترس از آبرو هم شده پا پیش نخواهند گذاشت! اما الان چون مطمئن هستن شورای نگهبان خلاف قانون عمل نمیکنه و دلیل رد صلاحیت افراد رو علنی اعلام نمیکنه باعث شده بعضی از رد صلاحیت شده ها هر اراجیف و دروغی رو بعد از ردصلاحیتشون که ممکنه اخلاقی هم بوده باشه به عنوان خودکامگی و دیکتاتوری و برخورد سلیقه ای و جناحی شورای نگهبان اعلام کنن.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️انتقاد تند کارشناس صداوسیما به پلتفرم روبیکا در آنتن زنده : 🔹چرا نهاد دولتی همراه اول و روبیکا از محتوای فیلم‌‌های همجنسگرایی کسب درآمد می‌کند؟! ✍متاسفانه در سایه ترک فعل بعضی مسئولین خائن، این پلتفرم های اجتماعی با محتوای فاسد که بدون فیلتر در دسترس همگان و حتی بچه های ما قرار داره روز به روز وقیحانه تر دارن فعالیت خودشون رو بدون ترس و واهمه گسترش میدن و گویا هیچ کس حتی به فکر برخورد مطابق قانون و شرع هم با این مظاهر فساد نیست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♨️ شهرک‌نشینان صهیونیست با قرار دادن تکه‌های بزرگ سنگ در مسیر عبور کامیون‌های حامل کمک‌ها به غزه، این جاده را مسدود کردند.
. ♨️ وزیر امور خارجه رژیم صهونیستی هم لغو ممنوعیت صادرات ترکیه به رژیم صهونیستی را تایید کرد. 🔹کاتز:اردوغان بسیاری از محدودیت‌های تجاری را پس گرفت و لغو کرد و این اقدام درس روشنی است برای ما که نباید تسلیم تهدیدهای یک دیکتاتور شویم و باید به جای ترکیه یه شریک دیگر برای خود جایگزین کنیم. ✍هر وقت خواستیم به بچه هامون عبارت چوب دوسر نجس شدن یا خسرالدنیا والاخره شدن رو آموزش بدیم قطعا اردوغان بهترین مثال برای این آموزش خواهد بود و حتما باید یادآوری کنیم که نتیجه نفاق بهتر از این نخواهد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پیام حماس به رژیم صهیونیستی: حیثیت ارتش شما را با خاک یکسان می‌کنیم 🔸شاخۀ نظامی کتائب القسام در ویدئویی تحت عنوان حیثیت ارتش شما را با خاک یکسان می‌کنیم، صحنه‌هایی از تدارک رزمندگان مقاومت برای درهم کوبیدن ارتش اشغالگر که در حال پیشروی در رفح است را به نمایش گذاشت.
🔷 «وعده صادق» نابودی اسرائیل را تسریع کرد فرمانده کل ارتش: 🔸دنیا به قبل و بعد از این دو عملیات تقسیم می‌شود، همانطور که طوفان‌الاقصی و مقاومت غزه دنیا را به سمت جدید هدایت کرد، عملیات وعده صادق نیز باعث ایجاد یک حرکت جدید راهبردی در دنیا شد. 🔸رهبر انقلاب فرمودند اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، عملیات‌های طوفان‌الاقصی و وعده صادق روند نابودی رژیم صهیونیستی را تسریع کرد و جهان به زودی از شر این غده سرطانی نجات پیدا می‌کند. 🔸ارتش برای انجام ماموریت خود که در چارچوب قانون تعیین شده فعال است و با رصد تهدیدها و آینده‌پژوهی همواره خود را برای تهدیدهای آینده آماده می‌کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رهبر انصارالله: آمریکا سیگنال اشغال گذرگاه رفح را به اسرائیل داد 🔸اگر آمریکا بخواهد جنگ غزه پایان یابد، فورا جنگ خاتمه خواهد یافت؛ اما چنین قصدی ندارد. 🔸آمریکا هیچ‌گونه ارزشی برای عرب‌ها قائل نیست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
صهیونیست‌ های معترض و پلیس رژیم صهیونیستی به جان هم افتادند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رئیس بخش اسیران و گروگان‌ها در موساد: اين حماس است كه در غزه حکمرانی می‌کند! اعترافات رامی اغرا، رئیس بخش اسیران و گروگان‌ها در موساد در آنتن زنده شبکه ۱۴ اسرائیل: 🔴 اکنون اتفاقی که افتاده اینست که حماس غزه را در کنترل خود دارد؛ تانک‌های اسرائیلی در آن طرف خیابان و در سمتی دیگر این حماس است که کمک‌ها را بین مردم غزه توزیع می‌کند؛ اين حماس است كه در غزه حکمرانی می‌کند! 🔴 خودمان را متقاعد کردیم که رفح یعنی دست‌یابی به گروگان‌ها؛ رفح به گروگان‌ها چه ارتباطی دارد؟ نمی‌دانم! ورود به رفح به نابودی حماس منجر نخواهد شد!
💢اگر خوب دقت کنید این شعار رو توی قائله براندازا خیلی شنیدید 🔹 بله از شعارهای تولیدی کارفرما بوده که حالا مجبوره برای مظلوم نمایی خودش استفاده کنه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺 تصاویری دیگر از بازداشت وحشیانه دانشجویان توسط پلیس آمریکا طی اعتراضات حمایتی از مردم فلسطین
. ♨️ ارمنستان بزرگراه به سمت مرز ایران می‌سازد 🔹دولت ارمنستان اعلام کرد یک جاده ۶۰ کیلومتری در استان جنوبی سیونیک که هم مرز با ایران است می‌سازد که زمان سفر بین دو کشور همسایه را کوتاه خواهد کرد. 🔹این جاده شهرهای سیسیان و کاجاران را از طریق یک مسیر بسیار کوتاه‌تر متصل می‌کند و زمان سفر بین دو کشور همسایه را هم کوتاه خواهد کرد.
. ♨️ امسال واردات گندم نخواهیم داشت معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی: 🔹بخش کشاورزی مردمی‌ترین بخش اقتصادی کشور است. 🔹تقریبا ۱۰۰ درصد تولید ما توسط بخش خصوصی و با مشارکت مردم انجام می‌شود. 🔹سال گذشته میزان تولید گندم در کشور ۱۰ و نیم میلیون تن بود؛ لذا ۱ میلیون تن واردات گندم داشتیم، اما امسال به خودکفایی کامل می‌رسیم و وارداتی نخواهیم داشت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♨️ آتش‌سوزی بزرگ در کالیفرنیا 🔹در پی آتش‌سوزی بزرگ در یک مرکز تجاری در شهر لین وود در ایالت کالیفرنیا آمریکا، ستونی از دود این شهر را فراگرفت. 🔹تا کنون تلاش آتش‌نشانان برای مهار آتش ناکام مانده است. 🔹هنوز گزارشی درباره علت و خسارات حادثه منتشر نشده است.