فقط میتونم بگم :
بیخیال آینده بیخیال زندگی بیخیال رویا ها بیخیال همه چی.
امشب که چشمامو بستم دیگه فرداش چشمام باز نشه . .
دو برگ نوش نگاه تون (:
کنجکاوم حس اولیه تون رو بدونم فقط میخونم جواب نمیدم جوابا رو اونجایی میزارم که پل ارتباطی مون قراره بشه🤓♥️!
https://harfeto.timefriend.net/16624047696492
-شاهرگ !(:
دو برگ نوش نگاه تون (: کنجکاوم حس اولیه تون رو بدونم فقط میخونم جواب نمیدم جوابا رو اونجایی میزارم ک
پناه چک شد؟!
رمان ام شروع شده هاااا دو برگ آپ شده داخل کانال🙂✨!
-شاهرگ !(:
*ولی بعد از کلی فکر کردن به این نتیجه رسیدم که : من تنها تر از اون چیزی ام که فکرشو میکنم،تو یه #انز
📌اینجاست که جناب صائب تبریزی میفرمایند :
*ما زنده به آنیم که آرام نگیریم،موجیم که آسودگی ما عدم ماست-