شدیدا جای همهی ممبرای عاسیسم و رفقا انرژی مو تخلیه کردم . .
شهربازی رفتن یهویی شد ولی اصلا دوست نداشتم برگردم خونه شاید بعد از مدت ها از قبل کرونا تا همین امشب اومدم شهربازی !
آدرنالین ام رو هزاره قشنگ امشب😂💊
بهش نیاز داشتم واقعاااا🙂😂
خلاصه که جای همه تون خالی♥️(:
-شاهرگ !(:
بهم تبریک نمیگید ؟!
یک مهر ام خیلی خوب بود(:
و از این بابت خوشحالم .
پاییز عزیزم تو همیشه بهترین ها رو برام رقم میزنی♥️🍂!
-شاهرگ !(:
فردا تو کافه بارون قرار دارم . . هواشناسی اعلام کرده آخه خزونه♥️🍂:) #پاییز داره میاد پیش مون ! پ.ن
-شاهرگ !(:
#پارادوکس رو که یادتونه(: یجوری کارام گورید بهم که اصلا نفهمیدم چجوری بیست و سوم شد ! و اینکه صوت مع
خب خب بریم برای معارفه ! آشناشیم ؟.aac
حجم:
6M
-صوتمعارفه
رادیو#پارادوکس🎙 !
بریم آشناشیم ؟
ببینیم چه خبره . .
#رادیوپارادوکس📻
(: