eitaa logo
-شاهرگ !(:
55 دنبال‌کننده
229 عکس
10 ویدیو
1 فایل
در #شاهرگ شعرم . . دوباره افکار تو لخته میشود ! به کما میرود واژه هایم، کاش به هوش بیاید؛ این شعر خراب . . نویسنده داستان خودت باش🫀(: ⟿https://harfeto.timefriend.net/16636914558825
مشاهده در ایتا
دانلود
شدیدا جای همه‌ی ممبرای‌ عاسیسم و رفقا انرژی مو تخلیه کردم . . شهربازی رفتن یهویی شد ولی اصلا دوست نداشتم برگردم خونه شاید بعد از مدت ها از قبل کرونا تا همین امشب اومدم شهربازی ! آدرنالین ام رو هزاره قشنگ امشب😂💊 بهش نیاز داشتم واقعاااا🙂😂 خلاصه که جای همه تون خالی♥️(:
-شاهرگ !(:
بهم تبریک نمیگید ؟!
یک مهر ام خیلی خوب بود(: و از این بابت خوشحالم . پاییز عزیزم تو همیشه بهترین ها رو برام رقم میزنی♥️🍂!
روز دوم پاییز تون بخیر(:
شوخی نبود . کابوس ام نیست😂🔪! دارم میرم مدرسه، گادددددددد🙂!!
خب سلام . .
آقاااااا نبودم یه مدتی به نوبه‌ی خودم عذر میخواهم😂😔
-شاهرگ !(:
فردا تو کافه بارون قرار دارم . . هواشناسی اعلام کرده آخه خزونه♥️🍂:) #پاییز داره میاد پیش مون ! پ.ن
رو که یادتونه(: یجوری کارام گورید بهم که اصلا نفهمیدم چجوری بیست و سوم شد ! و اینکه صوت معارفه رو گرفتم ولی خب ارسال نشد اما دیگه نشد نداره و حتما باید رو استارت بزنم وگرنه دلم آروم نمیشیشینه😂 !
سلام بر ممبر های جانم !( :
دوباره شب شد و ما خدمت رسیدیم . نمیدونم چه حکایتیِ اکثر مواقع شبا تو شاهرگ حضور داشتم و یه سری حرف، حالا دلی یا غیر دلی ، چرت و پرت یا هر چی در کل حرف زدم . شاید چون خودم یه طورایی شب رو می‌پرستم و شب برام مقدسِ یه حال و هوای خاص نسبت به مود و فاز شب دارم که خب توصیفش اصلا آسون نیست ! آدم نصیحت نیستم اصلا به استایل ام و مود ام نمیاد فقط یه حرف دلی یا غیر دلی شایدم چرت و پرت از نظر بعضیا حالا هر چی براتون دارم که به قول یه بنده خدایی : (باس‌با‌طلا‌نوشتش) مراقب شب هاتون باشید . شبا متفاوت ان مثل روزا عیان و آشکار نیستن، مثل لبخند میمونن همون لبخند تلخ بعد از دیدن رفتن اونی که اصلا انتظارش رو نداشتی بزاره و بره . . در کل تو شب خیلی اتفاقا رو میشه رقم زد مثلِ : یه دورهمی دوستانه با کلی انرژی مثبت یا تو غم انگیز ترین حالت ممکن پیاده‌روی تو یه پیاده‌رو بی‌انتها تو یه خیابون شلوغ میون ازدحام یه عده . با حضور تو یه بیمارستان چطوری ؟ ایستگاه اتوبوس یا مترو چطور ؟ یا یه کافه ؟ کتاب فروشی چی ؟ مکان مهم نیست ! مهم اینِ که مراقب شبت باشی فرق نمیکنه کجا ؟ پیش کیی ؟ مهم اینِ که مراقبش باشی همین !