eitaa logo
شِیخ .
15.1هزار دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
173 ویدیو
9 فایل
‌الله ‌ بانوی طلبه‌ی دهه هشتادی که شیفته‌ی کتاب و چای و نوشتن است. و او همیشه می‌نویسد‌. شبها، روزها، عصرها و همیشه! پس در این مکانِ مقدس دنبال زرق و برقهای مجازی نباش. فقط بخوان و لبخند بزن. مدیر و تبلیغات: @Oo_Parvaneh_oO کپی؟ خیر فوروارد کنید لطفا .
مشاهده در ایتا
دانلود
‌ در همه‌ی اتفاقات مهم جامعه‌ی اسلامی، محال است که کسی بیکار بماند. برای همه کاری هست. رسالتی هست. قدم مهمی هست که بردارد. این روزها شاهدیم! ‌
‌ یک روضه ی کوتاه برایت می نویسم ؛ ای کاش بدل داشتی و بودی عزیزم (:
‌ ما ایرانیان رسممونه قبل عید خونه تکونه می‌کنیم. تا قبل عید، خاورمیانه رو از هر آشغال و کثافتی پاک می‌کنیم.
‌ خدایا .. به قلب های ما آرامش عطا کن. به قدم هایمان استواری ببخش. کمکمان کن تا از این امتحان بزرگ، سربلند و موفق بیرون بیاییم. خدایا .. سربازان جان بر کف این نظام و انقلاب را برای اسلام و برای خانواده‌هایشان نگهدار. به ادوات جنگی ما برکتی بی‌همتا عطا فرما تا ریشه هرچه ظلم در عالم هست را نابود کنیم. خدایا ... به دل مادران و همسران شهدا، صبری زینبی عطا فرما. آمین :)
‌ شبها آنقدر صبر میکردم تا همه به خواب بروند. بعد آهسته آهسته به اتاقم میرفتم. یک چراغ کوچک با نور زرد در انتهای اتاقم بود. کتابم را جلویش می‌گذاشتم و در سکوت شب شروع میکردم به خواندن. آن شب‌ها، کتاب دا را شروع کرده بودم. کتابی چند صد صفحه ای که برای سن و سال من زیاد به نظر میرسید. اما آنقدر غرق در قصه‌ی قهرمانانه‌اش شده بودم که شبها از ساعت یک بامداد تا چهار صبح صفحاتش را مرور میکردم. آن‌ روزها، دلم میخواست ماشین زمان اختراع شود و من را به آن روزهای روایت شده‌ی در کتاب ببرد. به سال‌های دفاع مقدس. به ساعت های شریفِ دفاع از وطن. به مناجات‌ها و توسل‌ها و خودسازی‌های دوران جنگ. ماشین زمان اختراع نشد اما من در موقعیتی قرار گرفتم که درست شبیه هشت سال دفاع مقدس، نیاز به مجاهدت و ایستادگی دارد. آن روزها، خط مقدم جبهه‌ها تنها برای مردها بود و زن ها در پشت جبهه ها مشغول به خدمت بودند. اما این روزها، زنان و مردان دوشادوش هم در خط مقدم هستند و هرکدامشان به قدر توان خود رسالتی دارند. حالا خانه نشینی برای انسان مومن وطن دوست، ممنوع است. همه‌ باید در میدان حضور یابند. که همین حضور، شبیه به هزاران هزار اسلحه و ادوات جنگی دشمن را می‌ترساند. من کتابهای دوران جنگ را بسیار خواندم. اما این روزها کتاب جنگ با اسرائیل را با حضور خودم می‌خوانم. یعنی با چشمانم و گوشهایم و صدایم و کارهایم، انگار کتابی حیات بخش را به نگارش در‌ می‌آورم. ما در میدان می‌مانیم و دشمن را با حضورمان به خاک ذلت میکشانیم. ان‌شاءالله. @Sheikh_Alii
‌ توی این وضعیت یقینا باید چندین برابر گذشته با قرآن و ادعیه انس بگیریم. انگار هیچی غیر از خدا قرار نیست به ما جسارت و شجاعت و آرامش ببخشه :) ‌
دهه هشتادی‌ها هم همسر شهید شدن :) توی این یک هفته، جمعا روزی دو سه ساعت شیخ علی رو دیدم. همه ندیدن ها و خستگی ها دلتنگی ها رو یه کنجی گذاشتم و با خودم گفتم اسلام و ایران مهم تره. صبوری میکنم. اما از سر شب تا الان خودمو گذاشتم جای همسران شهدا و دلم خونه. بغض چسبیده به گلوم و ولم نمیکنه .. ‌
‌ دستمونو بگیرید شاید شرایط زدن موکب و خیلی کارهارو نداشته باشید. ولی اگه به ما مدد مالی برسونید. یقینا خودتون توی قدم به قدم فعالیت های موکب سهیم و شریک هستید. (:💚
جمعه را با غزلی،چای و کتابِ شعری می‌شود بود، اگر تنگیِ دل بگذارد ...!
‌ امام خمینی ره نهالِ انقلاب اسلامی را در دل و جان این ملت غیور کاشت! امامِ شهید، این نهال را با سخنان خود، با بینش به حق خود آبیاری کرد. حالا آن نهال کوچک و ظریف به درختی تنومند با ریشه ای مستحکم تبدیل گشته است. ملت غیور ایران در این هفت روز نشان دادند که درخت مقاومت و ایستادگی، در جانهایشان، بلند قامت ایستاده است. حالا وقت آن است که به پدرمان سید علی، نشان دهیم که رشد یافته‌ی مکتب به حق او و جان بر کفش هستیم.... خیابانها تا ابد در دست فرزندان غیور خامنه‌ای است . خبرگزاری حوزه : https://hawzahnews.com/xfy9D @Sheikh_Alii
‌ به جای اینکه بد و بیراه بگید به رئیس جمهور و هرچی ناسزا بلدید نثارش کنید، پاشید برید تو خیابونها شعار بدید، مطالبه کنید. نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا .